קהילה - היצירות של גפנוש19
גפנוש19
37
47

הילדים השורדים. חלק 1 לפני 17 ימים

הסיפור שלנו לא מתחיל בלפני שנים רבות. הוא מתחיל בעוד כמה שנים רבות, בכפר קטן, גרה שוהם. לשוהם יש משפחה אוהבת,חברים,משחקים ועוד המון הפתעות. אבל אפשר להגיד שהיא מפונקת מאוד מאוד מאוד. היא הילדה הכי יפה בשכבה, יש לה שיער חלק בלונדיני ועיניים ירוקות עם מגע של תכלת,האף שלה מושלם ויש לה גומות שמחות ומתוקות. אז אחרי שהכרתם את שוהם הגיע הזמן שתכירו את יובל. ילד חמוד ביישן ומתחשב, המשפחה שלו פחות אוהבת ושמחה... אימא נפטרה ואבא סובל מצער. האחים רבים ומרביצים ואז אחד לא מרוצה. גם אין להם הרבה כסף לשתייה ואוכל,וכמובן שלא לממתקים ועוד שטויות. אז אחרי שהכרתם את יובל הגיע הזמן להתחיל... זה היה עוד יום רגיל בבית הספר,כולם למדו ושיחקו. רק יובל ישב בצד עם חברו הטוב עומר. עומר ניסה לשעשע את יובל אבל יובל היה עסוק בלתקוע מבט בשוהם היפה הוא מקנאה בא וגם קצת מאוהבת בא... היא ילדה חברותית מאוד! יש לה המון חברות! היא אוהבת לצייר ולרקוד. והיא גם ממש גמישה! אבל ליובל לא נראה שהיא מעונינת בו. הוא חשב על כל הבנים האחרים הנחמדים שהיא תהיה חברה שלהם, עלה לו גוש בגרון.
נו די יובל!! צעק עומר. אתה לא חי כיאלו??!! תדבר!! תקשיב ליי! הלוו?? מ..מה..מה? שאל יובל. מה מהה? ענה לו עומר באגרסיביות. אין לי כוח יותר ענה יובל והתחיל לצעוד אל הכיתה. מה שהוא ראה בכיתה השאיר אותו בפה פתוח.

______________________________________
אהבתם?? חחח זה היה קצר אבל יהיה המון המשכים!! טוב אז אני ממש מקווה שתהנו!! יאווו אני מתרגשתת!! טוב ועוד משהו קטן. אני עושה שאלות ותשובות
אז תשאלו מה שבא לכם! מהכי מוזר להכי פשוט! יאללה תפציצו!

מוקדש לכולם!!במיוחדמורנוש1001
3
3
19


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 16 ימים   21:22 פודל87  3
יאאאא נשמע מטורףףף
לפני 16 ימים   20:59 גפנוש19  2
תודהה
לפני 16 ימים   13:30 ןליאלן  1
יאא מחכה!!