קהילה - היצירות של החולמית
החולמית
15

ברכה לעולם של מיקמק XP 06/12/2011

מיקמק היקר שלי,אתה מאוד גדלת והתפתחת תראה לאן בשנה-שנתיים הגעת!
בובות יומנים מנויים חדשים ואפילו סדרה מעולה! פשוט מדהים וגם מקסים לגלות שאת עולם המיקמק תמיד מעדכנים.
מנהלים אהובים ותומכים שאת המיקמקים משמחים. יומיקמקים ומנויים חינם איזה כיף! פשוט עולם מושלם [:
אין כמו מיקמק ככה אני לחברי אומרת בעודי לכולם מספרת כמה שאני נהנת. מיקמק יקר שנתיים עברו ועלייך עוד מיליוני אנשים הצטרפו,נעשו מנויים נעשו נדירים ובעיקרון..נעשו מאושרים! מיקמק שלי מזל טוב מיקמק שלי יום טוב!
אין כמו להתעדכן ולגלות שיש יומיקמק! שיש לך הזדמנות להיות מנוי ולהנות כמו כולם לשם שינוי. מיקמק יקר אתה כ"כ מפותח מי יודע מה עוד יום נוסף ייפתח? שרית קובי ואסי ומנהלים סליחה עם שכחתי מישהו שם בפנים.אני מודה לכם מקרב לב שנתתם את מיקמק שנתתם את הכיף. ילדים בכל הגילים לכאן באים ילדים מכל הגילים באים ונהנים!
את מקס סאני וג'ימבו וזואי לא שכחתי וואי איזו ברכה ארוכה תראו לאן הגעתי אז לסיכום מיקמק יקר רק שתדע שכל אחד אתה עושה מאושר תודה על הימים הנפלאים ועל הפרוייקטים המדהימים. מיקמק הבט סביבך,כן כן! כולנו אוהבים מאוד אותך ואני חושבת שאני מדברת בשם כל המיקמקים שחושבים שאתה פרוייקטים חמודים מקים. אהבתי כלפייך מתעצמת מיום ליום מגרשת את כשאני חולה את החום שוב עולה בי ומציפה כל מקום בגופי ידי רגלי ואפילו נחיריי מתמלאים באושר. לגלוש ולגלות למיקמק יש יומולדת! זה נפלא כמה נחמד זה יכול להיות! זר פרחים להניח לראשך ולהגיד לך כמה אוהבים אותך! מיקמק מיקמק תודה רבה אני שולחת נשיקה גדולה לכל המנהלים סגן מנהלים והמיקמקים הוותיקים החדשים ומה שבינהם.שנה טובה שנה מאושר תבוא למיקמק שנה נהדרת! יום-הולדת שמח פרוח ומבדח,שתזכה לאריכות ימים וגם שבעוד 100 שנה לא נשכח אותך ואתה תהיה בן 102! מיקמק אומנם אתה צעיר בלב אך כבר מרגיש ותיק בנשמה. מיקמק אותך אוהבת ובאמת שבאמת כבר לא מחבבת אין אהבה דומה לזו אהבה ממוקמקת שכזו!
2
1
227


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
10/12/2011   15:48 2לילונת2  1
יפה!