קהילה - ציורים וצילומים
מאייה678
4

אהבה עיצובים ניפתח רישמית ♥ 11/04/2012

מיקמקים ?! , אהבה עיצובים ניפתח רישמית ! , יותר מ - 250 מיקמקים מחכים לפתיחה הרישמית של אהבה עיצובים בע"מ . אז לעיניין ?! ,

איפה אפשר למצוא אותי ? :-)
אני כל הזמן בשרת אננס , בכל המקומות בשרת , אז תחפשו .. לרוב אני במיק -קפה , בקרחת היער , בקלאב או בעיר . אם אתם לא מוצאים אותי , זה לא אומר שסתם רשמתי לכם פה , זה נגיד שאולי אני לא מחוברת , או שאי לכתי דווקא לאי לשחק במשהו . אוקי ? , ואם ממש נמאס לכם , ואתם לא מוצאים אותי , תירשמו לי בתגובות של אחת מהדברים שאני יעלה לקהילה . ואם אני יוכל אני יבוא .. אבל אם נגיד היום יום שלישי והשעה 17:00 , אל תקבעו לי יום שלישי בשעה 18:00 , אני לא אצליח להיסתכל וחבל !! , תקבעו נגיד יום אחרי זה .. או - 5 שעות אחרי זה .. ככה נוכל להיפגש .

מה אפשר להזמין מימני ? ;)
1 . הזמנה ליום הולדת + אירוע יום הולדת שאני עושה בו הכל , ואתם ? רק נהנים .
2 . הזמנה לבת | בר מצווה + אירוע בת | בר מצווה שאת כולו אני עושה . ואתם ? פשוט נהנים .
3 . אני יעשה מלא תחרויות עם פרסים , וכבר תיתכוננו לתחרות הקרובה .. התחרות שתעשה לכם את סוף החופש ;) .
4 . אני יעשה קומיקסים , מלאמלאמלא קומיקסים שווים בטירוף ! כבר תוכנן הקומיקס שיעשה לכם את הקיץ ! , דרושים שחקנים לקומיקס הוא נקרא " משפחה רגילה עם קשיים " , הולך להיות אחד הקומיקסים הכי מצחיקים ומותחים בעולם ! , אני יהיה האמא . דרושות 2 בנות שיהיו הילדות ו - 2 בנים שיהיו הילדים , ואבא כמובן .
5 . אם אתםרוצים עיצוב של אייפון , גאלקסי , טאבלט , אייפד , אייפוד וכל מה שתירצו [ אפילו פאלפון רגיל ] , ניפגש כמו שרשמתי למעלה .
6 . אם אתם רוצים עיצוב בהפתעה, לחברה טובה , לחבר טוב [ כמובן שיש להם מיקמק ] , או שאתם רוצים צילון של משפחה , כי נכון יש המון שעושים משפחו תבמיקמק , אבא אמא , וילדים נכון ? ! , אז אם אתם רוצים צילום משפחתי , שאני יעצב לכם עם מסגרות וכאלה , אותו דבר ניפגש איפה שרשמתי למעלה .
7 . אם אתם רוצים לעשות עיצוב הקדשה למישהו , תיפגשו אותי במקומות שרשמתי למעלה .
8 . אם אתם רוצים לעשות פתיחה חגיגית , לסיפור בהמשכים מגניב , קומיקס מגניב , ועוד .. אני יכולה לעצב לכם את הפתיחה !
9 . אם יש לכם תחרות פה במיקמק , ואתם רוצים שאנחנו נעצב לכם את המשימה לתחרות , זאת אומרת אם אתם צריכים לצייר ציור של זואי , אנחנו נצייר לכם , הבנתם ?! , תיפגשו אותנו אתם יודעים איפה .
10 . תמיד בפגיש לבא עם המוןהמוןהמון מצב רוח ;-)

כבר עברנו בעולם , ועשינו עיצוב הפתעה למישהו ;) , נעלה ותיראו מיזה ..
3
468


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
15/04/2012   21:32 מאייה678  3
סבבה , תיהיה .. ושושי , ניפגש באננס D:
15/04/2012   15:29 שושי929  2
אני רוצה עיצוב!!!
15/04/2012   14:41 toser  1
אני רוצה להיות האבא בקומיקס