קהילה - ציורים וצילומים
odeya4
377
24

חדש! מחפשים על סוג עיצובים חדש? פרטים בתיאור↓ 15/08/2016

היי!!!!!!
אז כמו שאתם רואים, אני יכולה לתת לכם טיפים+רעיונות לעיצובים שלכם!
טופ, נתחיל בטיפים.
אוקיי לא אמרתי שהטיפים האלה הם טיפים שאתם רוצים כדי שיסתכלו ביצירות שלכם, אז קודם נלמד על הטיפים האלה.
דבר ראשון, אתם צריכים להשקיע הכי שאתם יכולים, אבל רגע, איך עושים את זה? חכו שנייה, תנו לי להסביר... אם אתם רואים פונט (גופן) כלשהו שאהבתם ביצירות של אחרים, תשאלו מה שם הפונט (הגופן) ובאיזה אתר מורידים אותו,אני, לא מורידה פונטים, כי אני בווינדווס XP ושלכם זה בטח ווינדווס 7 או ווינדווס wista (משהו כזה...) והפונטים עובדים רק בווינדווס 7 אבל לא חשוב... מה שחשוב שיהיה לכם אחד מהם, אם יש לכם XP או wista אתם יכולים לשאול אחרים\אותי איזה פונטים אנחנו משתמשים.
דבר שני,אתם צריכים רקע יפה. כיצד עושים את זה? כותבים בגוגל "רקע" ומוסיפים את שם הרקע שאתם רוצים, כלומר, אני עשיתי "רקע כוכבים", ואחרי זה צריך לבחור את התמונה שהכי מצאה חן בעינכם. שימו ~♥~ כשאתם רוצים תמונה יותר גדולה כדי שזה לא יצא מטושטש אתם לוחצים על התמונה, אם התמונה בגודל למשל של קופסת נעליים קטנה אתם לא יכולים להכניס אותה לצייר, כלומר זה יתן לכם להכניס את התמונה לצייר אבל כשתשמרו אותה ותשלחו למיקמק אז לא תצליחו לשלוח, מפני שהתמונה גדולה מדי,כמו שאני הסתבכתי ביצירה של ה200 בניסיון הראשון של השליחה... אז עדיף שתלחצו על התמונה הקטנה שלחצתם עליה, ואז זה יהיה מטושטש אבל אחרי כמה שניות זה יראה רגיל. אחרי זה, כשאתם רוצים לשים תמונה של המיקמק שלכם ברקע, צריך לפתוח צייר נוסף, לשים את התמונה של המיק, לבחור צבע ולצבוע את כל הלבן.(קרדיט לחלומי2004 מהמיק שעשה הדרכה ביוטיוב) אחרי תשימו את המיק ברקע, ואז תצבעו בחזרה ללבן.
דבר שלישי. אני רוצה שהרקע סביב המיקמק שלי יהיה לבן, מה אני צריך לעשות? תשובה: קודם כל, אתם צריכים למצוא רקע חלק בעולם. למשל, בקרחת היער או בעירייה. אחרי זה תשימו את זה בצייר, ותהפכו את המסביב ללבן, ואז תפעלו לפי מה שאמרתי מקודם. עוד משהו, אם שנה הבאה יהיה לי ערוץ ביוטיוב (שאני אקרא לו: "הודית מהמיק ובאלי ממתקים" אבל אל תחפשו עדיין כי עדיין אין לי ערוץ...XD) אני אעשה על זה הדרכה כדי שיהיה לכם יותר קל...(למי שלא יודע)
דבר רביעי, אם אתם רוצים לקחת תמונה מהאינטרנט ויש לזה רקע לבן, אז למי שיש לו ווינדווס XP (כי זה לא עובד לי ב ווינדווס 7 או ב-wista) צריך ללחוץ על ctrl+i ולצבוע את כל השחור ללבן, אחרי יש לכם עדיין שאריות של שחור, נכון? אז בתבנית הצורות תלחצו על "מצולע" ואז למלבן האחרון, ואז מסביב לתמונה שלקחתם מהאינטרנט תתחילו להקיף עד שאתם מגיעים ולפחות 5 ס"מ לפני הסוף תחזרו להתחלה ואז תחברו לסוף, אחרי זה שוב קונטרול+איי ואם אתם רואים עוד קצת לבן תקחו צבע שחור ותצבעו את הלבן השאריות, ואחרי זה תקחו צבע לבן ותצבעו את השחור, ואז תעתיקו לרקע, וזהו:) עכשיו לכל הסוגים האחרים, תעשו מצולע מלא, ושוב להקיף ואין לי עוד כוח להסביר... (כי הסברתי כמו של XP)ו...זהו:)
אוקי! עכשיו אני אתן לכם רעיונות לעיצובים ☺☻ למשל, תוודאו שלא לקחו לכם את הרעיון, כי צריך לכתוב בתגובות איזה סוג עיצובים אתם רוצים, שלא יהיה בלאגן.... טוב, נתחיל...
1. עיצובי קיר טיפוס
2.עיצוב שהמיק שלכם מופיע על הדף, מה שצריך לעשות זה להדפיס את המיקמק, עם רקע או בלי, ואז תקחו עפרונות כאילו ציירו את המיקמק שלכם...
3. עיצובי חדרים (שאתם משכפלים מיקמקים והם עושים הרבה פעולות בחדר...)
4. עיצובי איפור (שאתם מאפרים את המיק שלכם או של אחרים, לוקחים אודם ומראה וכאלה מהאינטרנט מורידים את הלבן שמים בתמונה ומתחילים לצייר דברים על המיק שלכם כאילו יש עליו איפור... רעיונות: ספיידרמן, פרחים וסוג איפור שאתם ואחרים אוהבים...)
5. עיצובי חוף (שאתם משכפלים את המיק שלכם\של אחרים ועושים כמה פעולות שעושים בים...)
6.עיצובי בריכה (שהמיקמק שלכם עומד לקפוץ למים)
7.עיצובי אילת (שאתם מבקרים באילת מצלמים תמונה ממקום שבו הייתם משכפלים את המיקמק שלכם\של אחרים עושה כמה פעולות באילת או שתקחו תמונה מהאינטרנט...)
8. עיצובי פיג'מות (שאתם מלבישים את המיקמק של כמה מיקמקים בפיג'מה מהאינטרנט ושמים את המיק שלכם (אחרי ההלבשה) בחדר שינה ועושה מסיבת פיג'מות:))
9. עיצובי מטוס (שאתם שמים תמונה של בתוך מטוס בצייר ואז שמים את המיק שלך משוכפל או עם כמה מיקמקים במטוס כאילו אתם במטוס XD)
10.עיצובי מראה(כן,אני יודעת שיש דבר כזה, אבל זה היה מראות במיקמק אז תעשו אותו דבר רק שהמראה מהאינטרנט^_-)
11. עיצובי קרמבו(שאתם לוקחים תמונה של קרמבו עם עטיפה ואז במקום הקרמבו שיש עם העטיפה תמחקו אותו ואז תעתיקו את שאר העטיפות ב-ctrl+cואז תכסו את הלבן שבו מחקתם את הקרמבו, אחרי זה בצייר אחר תשמרו תמונה של המיקמק שזכה בעיצוב הזה ואח"כ תשמרו את שניהם ב-JPEG,אחרי זה תכניסו לפיזאפ קודם את התמונה של הקרמבו,אחרי זה תוסיפו עוד תמונה (איפה שיש הוספת תמונה למעלה בצד ימין) וזאת תהיה התמונה של המיק ששמרתם,אחרי זה קצת תגדילו לגודל המתאים, ולמטה יש מין דמקה כזאת שבו אתם לוחצים עליה, אתם עושים את התמונה של המיק הזה קצת שקופה, ויש לכם עיצוב קרמבו! וגם מומלץ לנסות בממתקים אחרים)

טוב, זה כל הרעיונות שלי, אם אחד העיצובים שהצעתי נתנו לכם רעיון, תכתבו בתגובות כדי שתאמרו לאחרים שאתם חשבתם ראשונים כי לפעמים קורה שאחרים "מעתיקים" דברים בגלל שגם הם חשבו, צריך לכתוב לפני שאחרים כבר יתפסו את הרעיון שלכם;)
נ.ב- הטיפים והרעיונות לעיצובים הם לכבוד יצירת ה-240 שלי!:)
נ.ב.ב-חלומי2004, יש לי שאלה, בגלל שגם אני ידעתי את מה ששלחת ליוטיוב בטריק של הלבן במיקמק, ואני הסברתי די מסובך, אפשר שאני אח"כ אשלח עוד פעם רק עם הסרטון שלך? כי הסברת יותר קל...אשמח אם תענה לי, כי למי שלא יודע יהיה לו יותר קל, אבל אתה לא חייב להסכים (למרות שאני אתן לך קרדיט, אני מבטיחה לך שאני לא מנסה לשחד...):)
אוקיי, אז זהו להיום:)
חברת "הודיה הפקות" מאחלת חופשה מהנה♥

מוקדש ל חלומי2004
10
1
372


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
27/08/2016   07:52 ידעוני  1
מגניב