קהילה - ציורים וצילומים
romy2010
239
287

יש! זה הגיע! ליגת הצדק- לפרינס! 17/12/2017

היי גיבורים :))
אז תקשיבו: לפני שבוע שבועיים משהו כזה עבדתי על ליגת מיק הצדק, כי ראיתי את הסרט. עכשיו, אני פתאום רואה שליגת הצדק הגיעה למיקמק! איזו התרגשותת♥
ופרינס עורכת תחרות לדמויות חדשות בסופרגירל! (הקומיקס האהוב עליי) אז למה לא להעלות? אל תדאגו, עשיתי עוד 2 חוץ מוונדרמיק שלנו :))
ולא לדאוג אעשה גם רעים :))
אז מצד ימין- וונדר וומן שלנו (גל גדותתת♥♥♥) נלחמת בגבורה ברשע, ומצד שמאל- דיאנה, האמזונה שפשוט משתלבת בעולם בני האדם למרות שבאה מאי מרוחק בים.
הסיפור של וונדר וומן
דיאנה, בת לשושלת המלוכה של האמזונות, אוהבת מאוד להילחם, להיות גיבורה ולהציל אנשים, וכבר מגיל 11 או 10 מתחילה ללמוד לחימה מאחות של אמא שלה והלוחמת הראשית. כעבור כמה שנים מגיעה סירה קטנה, של בן אדם. על הסירה יושב בן אנוש. תחילה האמזונות לא יודעות מה קורה, ויוצאות לקרב. בן האנוש מנסה להסביר, אך הן ממשיכות. דיאנה מנסה להקשיב לו, ופוקדת על הלוחמות להפסיק. היא מקשיבה לו, והוא אומר כי הוא ברח מהגרמנים, ואמר שיש מלחמה. זו הייתה מלחמת העולם ה-1! וונדר וומן יוצאת למלחמה, ומנצחת. (לא אפרט איך כי זה יותר מדי) במהלך המלחמה ניסתה דיאנה להבין היכן ארס (באנגלית: אריס, אל המלחמה מהמיתולוגיה היוונית) וגילתה בסוף מי הוא. היא גילתה שיש לה כוח כמו של אלה, נלחמה נגד ארס וניצחה אותו. במהלך הקרב בניהם, הקריב בן האנוש שעזר לדיאנה את עצמו, כדי שהגז הרעיל שהכינו הגרמנים לא ייפגע באף אחד. מאז ועד היום דיאנה, או בשמה המפורסם וונדר וומן, מצילה אנשים ללא גבול. להציל אנשים זאת האנרגיה שלה.

מוקדש ל פרינס, לאבוש, שלקח, אותי, לליגת, הצדק, ולוונדר, וומן♥
11
1
396


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
18/12/2017   07:06 adrodita1  1
מושקע