קהילה - ציורים וצילומים
חדקרן4292
73
55

למשימת הספרים:) - {בלוג הפרס} כריכה 24/01/2020

היי דובים:-)
היום, החלטתי לעשות שוב את יעל ומיקמקית הדרום,
וראיתי שזה נופל --בדיוק-- כמה ימים אחרי בלוג הפרס, ואז חשבתי. חד קרן, לא ניראה לך שזה רעיון מצויין לבלוג הפרס? אם דמיינתם איך תיראה הכריכה? איך יעל, מאי או שאר הדמויות נראים? זה מופיע בדיוק כאן. לקח לי מלאאאא זמן של השקעה, היזדהות, ריכוז והקשבה.
אז מקווה שתאהבו!
הינה ההמשך: (זה לא מחולק לפרקים)
יעל ומאי נכנסו לכיתה, ולקחו ספריי היסטורייה.
"אוך", אמרה נועה השחצנית. "רק התחיל היום וגרמנו למאי ויעל רק פאדיחה אחת?? אנה, זה לא יימשך ככה!!"
אנה הוציאה מהתיק שלה היסטורייה. "כן, נכון. אבל תחשבי שנתעסק רק בהן, ונישכח מהלימודים עד שבסוף נמצא את עצמנו בחדר המנהלת." אמרה אנה. נועה קמה על רגליה (היא ואנה ישבו בכיסא:) "אוי, נו נו נו. מצאתי פה פחדנית?? אוך..... כנראה שאינך מתאימה להיות בחבורה שלי." אמרה נועה לאנה שהישתתקה כשמעה זאת. "דיי! נועה זה ממש לא מצחיק. והאמת היא? שזה מעצבן ואת מתנהגת כמו מעצבנת... כלומר.. חופרת! לא... זה... אמממ.... מוזרה! אה גם כן לא זה..." אנה אמרה. (גימגמה) "מעצבנת, מוזרה וחופרת יחד זה השילוב של נועה. אנה, אין לך מה לפחד יותר. אם נועה מתנהגת כך, כנראה שהיא המעצבנת בסיפור." אמרה יעלללא פחד. אנה בלעה את הרוק שלה, ואחר כך היסתובבה. היא הייתה מופתעת. הריי יעל ומאי שנאו את נועה ואותה! למה יעל מגנה אליה פתאום? "ת... תודה! אין לי מילים. חוץ משאלה: למה את מגנה אליי ככה?" שאלה אנה, מופתעת עדיין. "אני לא יודעת איך להגיד את זה... אבל לא מגיע לך שהתייחסו אלייך ככה, אנה. נועה, זה נגמר. אין לך חברות וחברים כי את מתנהגת מגעיל. תלמדי לקח. אווו, האמת שזה הלקח שלך!!! חחחחחחח!!!!!!!!!!!!" צחקנו כולנו. "אה, המעצבנת הקטנה נתנה נעום? פפפפפשששש..........." האמת היא שלנועה זלגה דמעה, אבל היא לא רצתה להביך את עצמה כך שהיא רצה לשירותים (מבל לדעת שעקבנו אחריה:) ובכתה שם. מה יעל יכלה לומר?
אחריי זה גילינו משהו שלא חשבנו שנגלה: "בנות? החבורה הקטנה שלכם? היא הכי מגניבה וקולית שאני מכירה. אני... אממ... יכולה.. ל... להיצטרף?! " אמרה אנה לבסוף. יעל בהתה במאי. מאי בהתה בי. "אנחנו... מאי את מסכימה?" שאלה יעל. מאי נראתה מבולבלת. "אני..... מניחה שכן. כאילו...... אנחנו פשוט.... אה...... אני פשוט קצת כועסת על נועה. היא מעצבנת." מאי אמרה.
רוצים את ההמשך?
חכו ליצירות הבאות!
צוות מיקמק *מקווה ליזכות!!!!

*רוצה לזכות מאוד אף פעם לא זכיתי ועבדתי מאוד קשה!!!

מוקדש ל זואי4הבובה, באבי556, לואי, יאנצי, ליאורצוק44, פיצהגבינה, ולכולם, מרינט, 111מיקביט, אמיליXDX
7
1
53


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/01/2020   09:06 זואי4הבובה  1
את כותבת ממש יפה!! זה עמוק ומרגש ואני אוהבת את זה שאין דמות שהיא רק רעה ושלכולם יש רגשות ועומק :)