קהילה - ציורים וצילומים
שנילה2
416
533

אחד באפריל!! 01/04/2020

היי שנילים!
אוקיי אז היום אחד באפריל!!
והנה כמה מתיחות מצחיקות לאחד באפריל!!!
(סליחה עם היצירה ניראת תוקפנית בגלל שיש פרצופים עצובים וכאיולו, אבל ככה זה באחד באפריל אבל בוכים ועצובים רק שלא יודעים שזה מתיחה שיודעים ישר מתחילים לצחוק וצחוק עושה לי טוב על הלב!)

הנה המתיחות!:

1. תיקח ממברשת שער שערות שנישארו (תמיד נישאר שער על המברשת) ותעבור מאחורי מישהו עם מיספריים ותשמיע את הקליק של המיספרים אבל לא באמת תחתוך ואז תחזיק את השער ותגיד מה שאתה רוצה לדוגמא: אוי עברתי פה סליחה! והוא פשוט יכעס ויחשוב שגזרת לו את השער אבל לא באמת גזרת ואז תגיד זאות מתיחה.

2. תשאלו מאחד ההורים שלכם מי רוצה קפה תכינו לו וממקום סוכר שימו לו מלך אז איך הוא יגיב?

3. שיש מישהו בתוך חדר עם דלת סגורה שימו דבק משתי הדדים של הדלת ושהוא יצא הוא יתקע בדבק ואולי יחליק טיפה אבל זה יהיה קורעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע חחחחח.

4. לוקחים ביצת הפתעה (לא זאות עם השוקולד חלב ושתי כדורי שוקולד) את ביצת ההפתעה שזאות ביצת שוקולד שבפנים יש דבר צהוב עם הפתעה, אוקיי אז משתדלים לקחת להוריד את העטיפה בלי קימוטים ומוציאים את הביצה וההפתעה (תיקחו אתם את זה) תישמרו את העתיפה בצד, תיקחו ביצה אמיתית ותימרחו אותה בשוקולד שלא רואים את הביצה תניחו במקפיא במשך שעה או שעה וחצי אחר כך היא תתקרר ותיהיה יותר קשה, תשימו אותה בתוך העטיפה ושימו בסלון איפה שבא לכם ושימו מצלמה ניסתרת ואז זה לא יהיה חשוד שאתם שם ולא אוכלים את הביצת שוקולד חח (מצלמה ניסתרת זה פשוט תחביאו את הטלפון שלכם שהוא דלוק על מצלמה ושהמתיחה תיגמר תגידו להם שזה היה מצולם ותיראו עם הנימתח ותיצחקו שתכם) אז אחר כך מישהו במישפחה שלכם בתוך יוכאל ובעצם הוא אוכל ביצה אמיתית עם החלבון והשוקולד
(איכססססססססססססססססססססססססססססססססס) וזהו.

הנה ארבעת המתיחות
ביי שנילים!

מוקדש ל עינב2803, 66לילי666, רמקול850, כשכשונה, פיצהגבינה
7
1
122


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/04/2020   09:11 רקמעיין  1
יפה