קהילה - ציורים וצילומים
שיר3939
21
77

דברים לעשות בהסגר!:) 02/05/2020

היי ^_^
אז נכון שאנחנו בהסגר וכל היום בבית וזה לא תמיד כיף, אז רציתי לעזור לכם ולתת לכם רעיונות לפעילויות לעשות בכל הזמן הפנוי הזה.

המיקמקית שלי בפיג'מה כי ככה אני רוב היום חח ומה שחלקן עומדות עליו אמור להיות מזרן יוגה.

אשמח אם עוד מעצבים בקהילה יעשו יצירות כאלה וימליצו בהן על עוד פעילויות שונות וכך נעביר את הזמן בהנאה.

אז הנה הרשימה בפירוט:

☽☽לקרוא ספר☽☽
יש הרבה ספרים מעניינים שאתם יכולים לקרוא, אני לא אמליץ מכיוון שלכל אחד יש טעם שונה וזה מאוד תלוי. אם אין ספר שאתם מעוניינים לקרוא בביתכם אתם יכולים לשאול מהשכנים ולהשאיל להם. ניתן גם לקרוא ספרים דיגטליים דרך המסכים באפליקציות שונות.

☽☽לצייר, או לפתח כל תחביב אחר☽☽
אני מאוד אוהבת לצייר, וההסגר הזה זו הזדמנות מצוינת לשפר את כישורי הציור שלי. אני אישית אוהבת לצייר ללא מדריכים וכדומה, אך יש הרבה מדריכים ביוטיוב שאתם יכולים ללמוד מהם את הבסיס. (תוכלו להעלות את הציור למיקמק בסוף וגם להקדיש לי ;)) אתם גם יכולים להתאמן בכלי נגינה, אפילו אם אין לכם בבית. יש אפליקציות של פסנתר למשל.

☽☽לעשות ספורט☽☽
גיליתי בהסגר הזה שזה דווקא מהנה לעשות פעילות גופנית, בימים אלו אני מתאמנת על בסיס יומי. אימונים לא בהכרח בשביל מבוגרים או לדיאטות, פעילות גופנית מומלצת לכולם ומעלה את מצב הרוח (זה מוכח על ידי מדענים). יש הרבה סרטונים באינטרנט לתרגילי כושר, אתם יכולים לעשות ביחד עם כל המשפחה, או רק עם ההורים/אחים גדולים. או אפילו לבד, זה גם בסדר. רק תוודאו שאתם עושים כמו שצריך ולא פוגעים בעצמכם.
המיקמקית שלי בעיצוב עושה תרגיל שנקרא "פלאנק" שמחזק את שרירי הבטן. (*אל* תנסו לחקות את המיקמקית, זה לא מדויק מה שהיא עושה כי אין למיקמקים ממש ברכיים וגוף אנושי אז לא הצלחתי לייצג את התרגיל בצורה הנכונה).

☽☽ללמוד שפה חדשה☽☽
כן כן, אתם יכולים ללמוד שפה. לא סתם מלמדים אנגלית בבתי הספר, המוח האנושי מסוגל ללמוד הרבה שפות. יש אפליקציות שמלמדות מילים ומבני משפט בסיסיים בשפות שונות, זה מהנה ומשכיל. אתם יכולים גם לשפר את כישורי האנגלית שלכם בצפייה בסרטים וסדרות באנגלית, או קריאת ספרים באנגלית (לא מסובך מדי אם אתם עוד לא שולטים בשפה).

☽☽ללמוד מילה כלשהי בהרבה שפות שונות☽☽
יכולתי לכלול את זה ב"ללמוד שפה חדשה" אבל זה היה ארוך מדי.
תחליטו על מילה כלשהי, למשל "מלפפון חמוץ" ותלמדו איך לבטא אותה (או גם לכתוב) בהרבה שפות שונות. אפשר בשפה אחת ליום. אחר כך אם תהיו בשיחה שלא זורמת תוכלו להזכיר שאתם יודעים להגיד מלפפון חמוץ ב12 שפות בשביל להזרים את השיחה ולשוחח על זה.

☽☽להשלים חומר לימודי☽☽
אני לא מדברת רק על שיעורי בית.
יש ילדים שיש להם פערים שנפתחו במהלך השנה (הוא השנים) בחומר לעומת שאר הכתה. זוהי ההזדמנות שלכם להשלים אותם, ואפילו להתקדם יותר מהכתה אם אתם רוצים! אם אתם מתקשים בשיעורי בית, צריכים הסבר, אתם מוזמנים לפנות אליי במיקטוק. אני בעיקר עוזרת בתחום המתמטיקה.

☽☽ללמוד ולחקור משהו שמעניין אתכם☽☽
אתם לא שואלים לפעמים שאלות שמעניינות אתכם ולא עונים לכם בבירור? גם אם זה רק מונחים שלא תמיד ברורים לכם, אתם שואפים לדעת כל מיני דברים אבל לא יודעים היכן להתחיל? האינטרנט מלא בידע, וזה בדיוק הזמן להתחיל!
אתם יכולים לארגן לעצמכם רשימה של דברים שאתם רוצים להבין, ולחקור כל אחד מהם. אתם יכולים גם לשאול את ההורים דברים שאתם לא מבינים או לבקש מהם עזרה בחיפוש. כמו כן תוכלו לעיין באנציקלופדיות אם יש אצלכם.

זהו, זה כל הרעיונות שלי להיום.
אשמח אם תמליצו בתגובות על עוד דברים שאתם עושים שמעבירים לכם את הזמן בנחת וכך מיקמקים אחרים יוכלו ללמוד מכם. תוכלו גם לעשות יצירה במיקמק ולפרט שם אם אתם רוצים. תפיצו רעיונות לכמה שיותר אנשים, כדי שנישאר שמחים. ספרו גם לחברים שמשעמם להם על הדברים שהומלצו פה, אולי זה יעזור להם.

אם אתם מרגישים עצובים וההסגר מדכא אתכם, תדברו על זה עם מישהו, זה יכול להיות מישהו מהמשפחה ואפילו במיקמק. שיוכלו לעזור לכם.

מקווה שהתקופה הזו תעבור על כולנו בשלווה♥
שיר:)

מוקדש ל מי_שרוצה(:
12
5
126


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
14/06/2020   10:25 1801ליהי  5
תודה על ההמלצה!!
22/05/2020   15:33 אנהשיר444  4
תודה רבה
10/05/2020   11:39 ןדובוני  3
חחח תודה רבה!!!
03/05/2020   12:03 סגלית1984  2
תודה על הרעיונות!! אהבתי בטירוף!!
יצירה מדהימה, כמובן!
03/05/2020   09:56 סגולי23645  1
יפה!
כל הכבוד :)