קהילה - ציורים וצילומים

מקווה שהכל בסדר :)
אני חזרתי מהצפון :)
היה מאוד כיף!!
יאללה עכשיו מספרים חוויות יאי!
טוב טוב יאללה!
אז השעה רבע לעשר בבוקר, יום שישי, אנחנו יוצאים! (תכננו לצאת בתשע בבוקר אבל ככה יצא ביכ)
קיצר!
אז אמ נכנסנו לאוטו וראינו שלוקח שעתיים ורבע להגיע לשם!
אז נסענו, הנסיעה לא הרגישה כזאת ארוכה, היא הרגישה כמו 45 דקות כזה, אבל ואבל גדול, 45 דקות מייגעות ומשעממות!
אז, שהגענו, לא הגענו ישר לחדר.
הלכנו לנחל שניר!
אז הלכנו לקנות מקדונלד'ס (מה לעשות אני עושה בעיות למשפחה בגללי הם צריכים ללכת לסניף ללא גלוטן חעחע)
ואז אכלנו שם (בנחל שניר)
ואז רציתי להכנס למים ונכנסתי יאי ( גם אחותי ואח שלי ואבא שלי נכנסו)
והם היה קריםםם! (אבל אחרי כמה זמן מתרגלים לול)
ובסוף לא ראיתי דגים חיחי
אוקיי אז נסענו לחדר, אבל היינו במלון הזה לפני בערך שנתיים שהייתי בת 7 ומשהו (כן אני בת 9, 10 עוד חודשיים ו12 ימים חישבתי הרגע חח), טוב לנושא: אז קיצר זכרתי טיפה את החצר גם ראיתי תמונות של המלון הזה אז נזכרתי יותר..
טוב אז עלינו לחדר והמארחת הייתה ממש נחמדה!
והגענו באיזה ארבע ומשהו אחרי צהריים והזמנו מקום למסעדה בשעה שבע (בערב) ואז שעבר כמה זמן והיה שש וחצי נסענו למסעדה, והקדמנו ברבע שעה.
אז אחרי שקיבלנו מקום אז הזמנו ולקח זמן עד שהביאו את האוכל ואז שהביאו את האוכל אני הזמנתי רק מנה אורז (כי אני אוכלת ללא גלוטן ולא אוהבת דגים בעע) והיה שם לא הרבה, ובגלל זה לקח לי רק איזה 2 דקות לאכול, לעומת זאת האחים שלי הזמינו צ'יפס ופסטה עם רוטב ולהם לקח די הרבה זמן, אחרי זה, הזמנו קינוח, בשבילי ללא גלוטן חח, היה כדור גלידה ועוגת סופלה, העוגה הייתה חמה ומתוקה מדי, והכדור גלידה היה בסדר.
אחרי זה הלכנו למלון!
והתקלחתי אם אני זוכרת נכון :)
והלכנו לישון...
אז השעה חמש וחצי בבוקר או לפנות בוקר אינלי מושג לול , ביום שבת...
אז אני מוצאת את עצמי עושה המון אפצ'ים (איך שלא אומרים את זה ברבים לול)
והייתה לי מלא נזלת אני לא יודעת למה לא ישנתי עם מזגן או מאוורר... ומצאתי את אבא שלי ער אבל אני לא יודעת אם זה היה בגלל האפצ'ים שלי או בגלל משהו אחר...
בכל מקרה היו לי מלא כל איזה שתי דקות שהייתי במיטה הלכתי לשירותים ביכ
לא משנה!
אז השעה רבע לשמונה בבוקר ואני שותה שוקו עם אבא שלי בסוג של ליד המדרגות (אף אחד לא יבין אותי, גם אני לא יודעת איך להסביר את זה לול) ואמ אכלתי גם מעדן חיחי
טוב אז התחלנו באיזה שמונה וחצי- תשע בבוקר להתארגן לנחל הבניאס (או הידוע בשמו השני נחל חרמון אם אני לא טועה..)!
טוב אז אחרי שהתארגנו בעשר ועשרה בבוקר היינו בנחל הבניאס!
היה כיף!
בהתחלה היה קצת קר ( זה בכל הנחלים לול) ואז מתרגלים...
אחרי זה, בגלל שהבאנו מן מצוף כזה בגודל של כרית רגילה בערך (כאילו כרית שישנים לא כרית שיש בספה בסלון אם יש לכם לי יש חחח זה לא קשור פשוט הכריות שיש לנו בסלון הם יותר קטנות אז רציתי יותר להבהיר לא משנה חזרה לנושא!)אז הבאנו גם מן גלגל ים כזה של תינוקות זה מה שהיה באוטו מה לעשות...
ואי אינלי כוח לכתוב עכשיו עוד רבע שעה אחת עשרה בלילה אבל אני אמשיך אוח...
טוב אז אחרי כמה זמן שהיינו במים אני ואבא שלי הלכנו עם הגלגל ים והמצוף לעשות מן מסלול כזה , להסחף עם הזרם חח, אז שהגענו למפל, עצרנו.
ואז עשיתי את המסלול עוד פעם או פעמים..
אז תכננו ללכת למסלול הטנק הסורי וכבר לי לא היה כוח וגם לאחותי ובסוף לקח ליסוע לשם 35 דקות ולמלון 17 דקות אז חזרנו למלון ואני ואחותי עשינו ג'קוזי והיה כיף, רק שהמים היו שורפים...
אז ששמתי את המים על הכי קר אחותי התלוננה שקר לה אבל זה היה דווקא נעים :)
ואז אבא שלי הזמין מראש (לפני שיצאנו בכלל לטיול) מקום למסעדה שנקראת cheese (גבינה) בשעה חמש אחר"צ, אבל באיזה שתיים וחצי -שלוש בצהריים אח שלי ואחותי הלכו לחצר של המלון (יש שם כל מיני משחקים, לדוגמא: מתנפחים, כדורסל, פינג פונג, כדורגל שולחן, ועוד) אז גם אני באתי איתם כי היה לי משעמם לול
ושיחקנו ולקראת רבע לארבע עלינו חזרה לחדר.
אני ואחותי שיחקנו בקלפים, אבא שלי אמר לאחותי שישחק איתה פינג פונג בארבע.
בארבע היינו שוב למטה בחצר.
בארבע וחצי יצאנו למסעדה!
אני אכלתי שם פיצה ופסטה עם רוטב, גם האחים שלי.
ליד זה היה מן לול של תרנגולות, היו שם תרנגולות, תרנגול הודו (מה הוא קשור בכלל?!),ועז או כבשה (מה היא קשורה עם כבר?!)
ואי כבר אחת עשרה ועשרים וחמש דקות בלילה אוח..
קיצר אח"כ חזרנו והאחים שלי שיחקו שוב למטה. אני עליתי.
אחרי כמה זמן שכבר התחיל טיפה להחשיך אני ואבא שלי הלכנו לסופר שם באיזור, לא הכרנו את האיזור אבל שמנו וייז (waze אם ככה כותבים את זה לול), אחרי שחזרנו, התארגנו לשינה, אז שהיה הישרדות כמובן שרציתי לראות (אמרתי לכם באחת היצירות שאני מכורה לזה אעע ^^), והיה שם ממיר של yes ולנו יש סלקום tv ולא ידענו כלכך איך עושים מה וזה, אז בטעות אחותי העבירה ערוץ לערוץ של הכדורגל והיא רצתה לראות את המשחק, והיא רבה איתי על השלט, ובסוף מה שקטע את הריב ביננו היה אבא שלי.
הוא פשוט אמר שאף אחת לא רואה שום סדרה..
וזו חלק מהסיבה שאני ישנה היום מאוחר כי ראיתי שני פרקים של הישרדות (של היום ושל אתמול) היום..
טוב אז הלכנו לישון.
אז מצאתי שוב את עצמי באמצע הלילה עושה אפצ'ים!
אבל הפעם לא הרבה, רק איזה שניים שלושה...
חזרתי לישון. אחרי כמה זמן שהיה כבר בוקר קמתי באיזה שמונה ומשהו...
עכשיו אני אסביר הכל בפרטי פרטים כי אני באמת עייפה...
אז הלכנו לשמורת תל-דן שזאת בעצם שמורה של נחל דן, אחרי שהלכנו במסלול הייתה בריכת שכשוך ונכנסתי. היא הייתה ק-פ-ו-א-ה תרתי משמע. יצאתי כל איזה חצי דקה. זה מרגיש כאילו אתה מקבל קוויות קור או איך שכותבים קוויות...
אחרי זה הלכנו שוב לנחל שניר. הפעם לאיזור אחר בנחל.
היה מאוד כיף, והתחלנו ליסוע הבייתה באיזה ארבע וחצי אולי ( לא שמתי כלכך לב לשעה..) והמסלול לקח שלוש שעות וחמש דקות אעעע!
אז התחלנו ליסוע ולא עצרנו מלבד עצירה אחת בתחנת דלק.
והגענו הבייתה באיזה שבע וחצי בערך.. וברור השדבר הראשון שעשיתי היה להכנס למיקמק!!!
חח זהו :)
נ"ב: החלטתי לבטל את ההקדשהשל מי שמגיב ראשון ביצירה
טוב-
אם תרצו לדבר איתי בנושא הקהילה, או סתם לדבר, אנא פנו אליי במיקמק 'יהליקהילה'
✨כל הזכויות שמורות ליהלי3007 ואין להעתיק את היצירה!✨
יום נפלא,
אוהבת יהלי❤

מוקדש ל פליפולן, איילת77777, צמחוני22, 715פרפרית, רמקול850, תותיסיוון, שתיחברות, ליליתי14, אנוש160, reuven, לכולם!♥♥♥♥