כ-14 תלמידים רשומים כעת לשנת הלימודים הרביעית של בית-היתומים מיקסקול, המועברת כאן. כ-20 יתומים מחכים שיאמצו אותם. כ-2 מתוכם החלו בתהליך אימוץ ונמצאים כעת בחודש ניסיון. כ-6 מתוך 23 מסלולי לימוד נפתחו על ידי תלמידים לשעבר, אשר תרמו נקודות מסלול למטרה זו. כ-12 מסלולי לימוד ריקים כעת ומחכים להצטרפות תלמידים חדשים. כ-0 מסלולי לימוד מלאים כעת. כ-32 מיקמקים סיימו את הלימודים בבית-היתומים מיקסקול עם תעודת סיום והצטלמו לקליפ מסיימים.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- בשביל להצטרף כתלמידים ו/או יתומים שאני מחפשת להם משפחה ו/או לאמץ חפשו "mili11" במיקטוק. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
התלמידים החדשים של שנת הסטודנטים בבית-היתומים מיקסקול: טוני (ניצחתי111) נרשם למסלול "צוות מסיבות ואירועים". נוגה (אבטיח28900) נרשמה למסלול "חיות במה". נועה בלוקלק (שירההגרי) נרשמה למסלול "חברי הקהילה / הבלוגרים".
מיקי (ממקמקון1) – בחרי מסלול לימוד בקרוב כדי להתחיל בלימודים.
הודעות ממנהלת בית-היתומים מיקסקול: לתלמידים החדשים הודעה 1 – זוהי יצירת הסנוז היחידה שתוקדש לכם, מלבד היצירה שבה תופיע תעודת הסיום שלכם כאשר תבחרו לסיים לימודים. עקבו אחרי הקהילה כדי לא לפספס יצירות סנוז.
לתלמידים החדשים הודעה 2 – האירוע הקרוב של בית-היתומים מתקיים ביום ראשון (ה-21 למרץ). ביום זה ניפגש בשרת קוקוס (אם אין, שרת קקטוס. אם אין שניהם, שרת מרשמלו) ונעשה פעילות ליום המאבק הבינלאומי בגזענות. תלמידים שמגיעים לאירוע, מקבלים נקודת חיבה על השתתפותם. ניתן להזמין חברים מחוץ ללימודים להגיע ולקחת חלק באירוע. מידע לגבי שעה מדויקת ומיקום מדויק בסנוז הבא.
סנוז 28 תגובות הקוראים: תגובה מס' 2 – ההקדשות ביצירה הן לא המלצות על קהילות, אלא הזמנה להצטרף אל בית-היתומים מיקסקול בתור תלמידים ו/או היתומים שאני (מנהלת בית-היתומים מיקסקול) מחפשת להם משפחה ו/או לאמץ. אני לא עוקבת אחרי קהילות של אחרים, כדי שההתראות שלי יהיו קשורות לשיעורי בית שתלמידי בית-היתומים מיקסקול השלימו בלבד. ההרשמה והאימוץ נעשים דרך מיקטוק (חפשו "mili11" במיקטוק).
מזכירה שזה הקישור (לדף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול) שאליו שולחים מטלות כתיבה.