קהילה - ציורים וצילומים
ליליפינקי2
155
318

הסבר וגם סליחה 16/05/2021

היי כולםםם
טוב אמ אז כמו שאמרתי ביצירה הקודמת התקבלתי להצגה!! והיא דורשת את מלוא המאמץ... גם ללמוד טקסטים וגם להתרכז בלימודים זה קשה אבל הצלחתי לשלב הכל ביחד. עכשיו אני רוצה להבהיר!! שכנראה אני אעלה פחות יצירות לקהילה כי גם יש לי טיול עוד כמה שבועותתת כיףףףףףף אז אם לא יעלה יצירות תדעו למה.
---------------------------------------------------------------
אז כמו שכתבתי בכותרת אני חייבת סליחה לחבר שלי במיקמק.. אני ממש מצטערת!! אני לא זמינה בגלל שאני ממש עסוקה! באמת!! אז אם אתה קורא את זה במקרה אז סורייייי
----------------------------------------------------------
שבועות עוד מעטטטטטטטטטטטטטט מה זה עוד מעט?? זה היה אתמול אעאעאאעאעאאע ואתם יודעים מה הכי משמח???????? יש חופש שלושה ימים מבית ספר סוף סוףףףףףףףף אעאעאעאע יאיייי אני כל כך אוהבת מאכלי חלב זה מושלםםם
--------------------------------------------------------------
עכשיוו אתגר לכבוד חמישים יצירות ושבועות טוב פחות אתגר יותר שאלה... ממ מה השיר האהוב עליכם?? שלי כל פעם משתנה עכשיו הוא wake me up של אבישי או איך שלא קוראים לו. בקיצור אני שומעת אותו עכשיו!! ממש עכשיו!! אז תכתבו לי בתגובות מה השיר האהוב עליכם ותשמעו גם את השיר שאמרתי עכשיו ותכתבו בתגובות ששמעתם את השיר ואת השיר האהוב עליכם ואני אשמע אותו ואדרג אותו(כולם עשרר סתםםם)
אם הגעתם עד פה תכתבו..: מנגווו זה טעיםם(מי שלא אוהב מנגו יכול לכתוב אבטיח זה טעיםם)
--------------------------------------------------------
כמעט שכחתיייי אז אממ ראיתי חדשות ומה שקורה בדרום ובמרכז ממש מצער!! ועצוב לי שאנחנו צריכים לחיות ככה! יש לנו מדינה משלנו למה להרוס את זה? בקיצור תושבי הדרום תהיו חזקים!! אני למזלי לא גרה בדרום או במרכז אבל שתדעו שזה יעבור, אני מקווה.רק תשמרו על החיוך זה הכי חשוב!!!!! הם לא ישברו אותנו!!

ועכשיו בייי

מוקדש ל תושבי_הדרום
31


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה