קהילה - ציורים וצילומים
שימשיה999
229
329

חג שמח!! 16/05/2021

היי אלופים,

החג החלטתי לתת ברכות לכמה אלופים, אפילו שרובם לא יקבלו את הברכות האלה, אני בטוחה שאתם הילדים שלהם, תקראו את זה בשמם.

למנהלים המדהימים של מיקמק שעובדים זמן רב כדי שיהיה לנו כיף, מיקמק הוא משחק חינוכי, לימודי ומקסים בזכות צוות מיקמק האלוף שלנו, אז תודה רבה חג שבועות שמח. הרבה בריאות, אושר, שלווה חג מתוק וטעים. מעריכה מאוד.

לכל תושבי הדרום, העוטף, אשקלון, אשדוד... (והרשימה עוד ארוכה) כל מי שסובל כל כך מהטילים אנחנו איתכם!!! אתם ללא ספק גיבורים איך אתם שורדים את זה, אלופים, מדהימים באמת ראויים להערכה מלאה, אני רוצה לאחל לכם חג שבועות שמח, שקט, רגוע והרבה הרבה בריאות.

לכל החולים, לא משנה במה חליתם גם אם זה צינון קטן הרבה בריאות, שמחה, שקט ונחת חג שבועות שמח מתוק וטעים.

לכל המאושפזים,
שתבריאו במהרה רק בריאות , אושר, הצלחה, נחת ורוגע חג שמח מתוק טעים וכיף.

לכל המורים,
במצב הזה באמת קשה ללמד, חג שבועות שמח, שלווה ונחת בריאות שמחה, וכיף.

לכל האנשים העוסקים בתחום הרפואה,
כל השנה אנו צריכים להודות לכם, אתם מלאכים, אני בטוחה שאני מדברת בשם אנשים רבים תודה כל השנה אתם פה בשבילנו לעת צרה. אני יודעת שגם לא כולכם תחגגו את החג היום. אני רוצה לאחל לכולכם, בריאות, שמחה, חג שמח מתוק וטעים. אלופים!!!

ולכם העוקבים, הצופים היקרים שלי,
אני מלאת הערכה כלפיכם בזכותכם אני יכולה לשתף, לקבל תגובות לשמח אנשים ולתרום מעצמי, יש פה אנשים מקסימים שהלוואי ויכלתי לפגוש פנים מול פנים. כאן כולנו, מכל העמים ומכל העדות ביחד, נהנים במשחק מקסים. חג שבועות שמח, מתוק, שקט, טעים, כיף וכל מה שתרצו. לכם הצופים, העוקבים ולכל מיקמק.

לכל ההורים,
השומרים, האחראים, שסובלים אותנו הילדים כל היום בגלל המצב אתם אלופים וראויים להערכה. חג שמח מתוק טעים המון בריאות, שלווה ואושר.

עוד אנשים רבים זקוקים לתמיכה, אהבה והמון המון הערכה. אנשים בודדים ללא משפחות שחוגגים לבד, אנשים שאיבדו אדם יקר ואהוב, אנשים מוגבלים ועוד רבים בואו נתרום ביחד, כל אחד יכול לקחת את הטלפון ולהתקשר לסבתא לסבא לאחל להם חג שמח ולשאול לשלומם, אם יש לכם חבר/בן משפחה באזור טילים רבים תתקשרו אליו הוא ישמח לטלפון. למורים, לחברים לבני המשפחה בואו נשלח הודעות ונתקשר לאחל חג שמח, רגוע ומלא באור, שאף אחד לא ישאר לבד, החג הזה כולנו מאוחדים ביחד!

אני אוהבת אותכם, בואו תעזרו לי שמטרתי תצליח היום אף אחד לא ישאר לבד, נתראה ביצירה הבאה, חג שמח. ❤

מוקדש ל החג_הזה_כולנו_יחד
5
1
63


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
08/06/2021   13:57 181יעלר1  1
נכון חג שמח