קהילה - ציורים וצילומים
שאללותתתתת
3

יצירה ראשונה 21/06/2021

בכל יצירה אני אעלה 4 שאלות ואת התשובות שלהן (שימו לב מי שרואה את זה, אתם לא בוחרים אילו שאלות יהיו ביצירות) אז אני יודעת שזה לא יהיה הכי מעניין אבלל סתם חשבתי על זה!

השאלות:
הנושא: מה היה בהתחלה?

1. האם באמת מוצא האדם מן הקוף?
לבני האדם ולקופים היה אב קדמון משותף שחי לפני יותר מחמישה מיליון שנה. לעמת הקופים, שהמשיכו לנוע ממקום למקום על ארבע, אבות אבותיהם של בני האדם התחילו אט- אט ללכת זקופים על שתי רגליים. במקביל, המוח שלהם גדל יותר ויותר והם התחילו ליצר כלי עבודה.

2. האם אנחנו מכירים את האדם הראשון?
בני האדם הראשונים הופיעו באפריקה לפני שני מיליון שנים וחצי. המלמדים כינו אותם בשם הומו הביליס, האדם המימן, כי הם הצליחו ליצר כלי עבודה מאבנים. עם הזמן, המין האנושי התפתח
לאנשי הקרו- מניון, האדם המודרני הקדום, שהופיעו באירופה בתקופה מאוחרת יותר, ואנחנו דומים להם במראה שלנו.

3. האם בני האדם הם בעצם בעלי חיים?
מחזור החיים שלנו דומה לזה של בעלי החיים: אנחנו נולדים, גדלים, יולדים ילדים ולבסוף אנחנו מתים. כמו כל בעלי החיים אנחנו צריכים לנשום, לאכול ולישון כדי לחיות. אנחנו שיכים למחלקה שנקראת יונקים, כי התינוקות יונקים חלב מהאימהות שלהם. וכמו הקופים, אנחנו חלק ממשפחת הפרימטים.

4. במה בני האדם שונים מבעלי החיים?
בני האדם הם אמנם יצורים חיים, אך הם נבדלים מבעלי החיים האחרים. למעשה אנחנו מסוגלים לעשות כל מיני דברים שבעלי חיים אינם יכולים, כמו לדבר, לחשב, להחליט החלטות, ליצר מכונות, לקבל אחריות ולהמציא סיפורים. כיוון שאנחנו מעריכים מאוד את החיים שלנו, אנחנו קוברים את המתים כדי לשמור את זכרם.

דרך אגב בפינה הזאת של השאלות יהיו המון המון שאלות (מצטערת אם זה יחפור לכם)

מוקדש ל אניעודמיקמקיתשלגלידה4188, גלידה4188
3
1
41


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
23/06/2021   20:40 1סיגלית54  1
אעאע מושלם