קהילה - ציורים וצילומים
הרמיוני815
55
62

ספיישל קיץ-המלצה על סדרות/ציור 05/07/2021

יוש גיוש, מה קורה איתכם?
אז היום אני הולכת להמליץ לכם על סדרות שראיתי/אני רואה, אז בואו נתחיל!
1.icarly-אז בציור אפשר לראות דמות שהדפסתי והיא קרלי וקרלי זאת דמות בסדרה, אני ממש אוהבת את איי קרלי, הסדרה מצחיקה לדעתי ממש והיא יחסית ישנה אז אם ראיתם אותה כבר אז זה יהיה סתם כיף לראות שוב בשביל הנוסטלגיה:) ואם תמשיכו את הסדרה תוכלו אפילו לראות שני פרקים שהם היו ביחד עם הסדרה הבאה שאסביר עליה.

2.ויקטוריוס-גם זאת סדרה ישנה יחסית (לפני 11 שנים בערך, כמו איי קרלי) ולפי דעתי זאת סדרה אפילו יותר טובה מאיי קרלי... בעיקרון זאת סדרה על נערה (טורי) שמתקבלת לבית ספר שמלמד מוסיקה ותאטרון והיא מגלה שם חברים וכו' בסך הכל סדרה ממש נחמדה ומצחיקה ברמות! שווה צפיה:)

3.סאם וקאט-ממש אהבתי את הסדרה הזאת והיא ממש מיוחדת כי היא בעצם לקחה דמות אחת מויקטוריוס ודמות אחת מאיי קרלי ועשו להם סדרה מעצמן, סדרה חמודה וגם מצחיקה מאוד!

4. הפיג'מות- אני בטוחה במאה אחוזים שהרבה אנשים כבר ראו את הסדרה הזאת אבל בכל זאת אני קצת אסביר עליה, אז זאת סדרה ישראלית גם יחסית ישנה שאני מאוד אהבתי, היא על שלושה אנשים שבעצם יוצרים להקה שנקראת הפיג'מות והלהקה לא ממש מצליחה, הם עוברים המון תהליכים כדי לנסות לגרום להצלחתה ובקיצור זאת סדרה אחת היותר מושקעות שראיתי ואחת הטובות ביותר! היא מצחיקה ממש!!!!!!!!!!!!! סופר שווה לכם לצפות אם לא ראיתם ואם ראיתם אז שוב בשביל הנוסטלגיה:)

אז זה כל הסדרות שאני ממש אהבתי ואני חושבת שרבים מכם יאהבו אז אתם מוזמנים לנסות אותם.
שיהיה לכם המשך יום
הרמיוני815

מוקדש לכולםםםם
2
1
64


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
05/07/2021   19:17 נוניש45333  1
וואו ציור מאלף אלופה אהבתי
יש תחרות עם המנהלת ליאת בקהילה שלי אשמח שתשתתפי