קהילה - ציורים וצילומים
lihi1705
78
195

תחשבו על זה רגע... 02/08/2021

היי חברים :)

היום קצת שיחה כזאת על מה שקורה בזמן האחרון...
טוב אז יהיו כאן כמה נושאים ואני גם ככה אחפור כאן אז לא צריך עוד חפירות

נושא1: אנשים בהחלפות
בזמן האחרון אני רואה יותר מידי אנשים שלוקחים ועובדים על אחרים. ראיתי כמה, ואני מכירה כמה אבל אני לא אגיד שמות וזה כי זה לא נעים. בקיצור המון ילדים מנסים לקחת לי מלא דברים, לא מזמן מישהי ניסתה לקחת לי פנינה כחולה ואמרתי לה שלא שווה לי כי היא שמה דברים מבקרה וקטלוגים ואני מצטערת ואז היא התחילה לשים מלא אשים כמו גולש, שרשרת מקס, שיער פרחים, אוזניות סופגי, ועוד ועוד ועוד.... ואז היא אמרה בטוח? ויצאה.
אז אחר כך מישהי ממש חמודה שהיה לה גם פנינה כחולה נכנסה איתה להחלפות ומי שניסתה לקחת לי לקחה לה, והיא לא ידעה שזה לא שווה לה ושזה בקרה אז היא החליפה ואז היא גילתה שהיא לקחה לה וממש התבאסה :(
וזה לא רק זה!
שבוע שעבר מישהו גנב לאחותי מקס והיא גם לא מבינה כלכך והיא לא ידעה ואישרה. ואז באותו רגע ששמעתי אמרתי לה שאני אנסה לעזור לה. שלחתי למי שלקח לה חברות הוא אישר ואמרתי לו שאחותי רוצה את המקס בחזרה והיא ממש בכתה וזה והיא באמת הייתה עצובה. ומי שלקח לה אמר שאין לו שום מקס וביטל חברות. ולמזלנו יש לנו את המנהלים הכי טובים בעולם עזרו לאחותי והחזירו לה את המקס! :)
אז תודה רבה לצוות מיקמק!
אז רציתי להציע רעיון. כל מי שלקחו לו או משהו שירשום ולמי שיש ורואה את זה תנסו לתת לאותם אנשים להציע, ואם זה יעבוד יכול להיות שנוכל לשנות את מיקמק בקטע הזה!

נושא2: להיכנס למיק שלא שלך
כפי שאמרתי באחת היצירות שלי נכנסו לי למשתמש אבל אני לא אתן כלכך פרטים כי זה לא נעים.
אז בקיצור היא נכנסה והיא התנהגה בצורה ממש לא נעימה למלא מיקמקים סתם! פשוט סתם! וגיליתי את זה בזכות אבישג המהממת. אז עוד כמה מיקמקים אמרו לי במיקטוק שזה קרה להם והם לא הבינו מה יש לי. הסברתי להם הכל ואמרתי סליחה כמובן ושיניתי שיש מה.
ויש עוד מלא מיקמקים שזה קרה להם שאני מכירה ופעם מישהו ניסה לקחת לי את המשתמש והוא אמר לי שהוא יכול להביא לי מלא מלא נדירים ואמרתי לו בסדר ונתתי לו מיק חדש, אחר כי את שלי לא רציתי לתת כי אינלי מושג מי זה.
ואז הוא אמר מה זה שווה לי אם זה לא המיק שלך?! אמרתי לו שלא צריך וביטלתי חברות.

נושא3: פגיעה במיקמקים אחרים
אז הנושא הזה ממש חשוב לי. אתמול מישהי אחרת רצתה להציע על פנינה כחולה. אמרתי בסדר ושנראה אם שווה לי.
והיא הציעה מלא דברים של קטלוגים ושמה אשים והסירה בשביל להראות כל מה שיש לה וזה ממש לא היה נעים.
אז אמרתי לה שלא שווה לי כי הקשת הזאת היא אש, היא לא פשוטה. ואז היא יצאה ואמרה לכל העירייה שאני נוכל ואני לוקחת וזה. והיא וחברה שלה צחקו עלי ודיברו אלי ממש לא יפה.
אז להגיד לי שלא עשיתי כלום נוכל ולהגיד למיקמקים אחרים לא לעשות איתי החלפות, למה? למה לעשות ככה? למה לפגוע ככה בילד שאת אפילו לא מכירה? באמת שלאנשים ממש קל לדבר מאחורי המקלדת שהם אפילו לא יודעים מי שבן אדם שאליו הם מדברים בכלל. עצוב... :(

נושא4 ואחרון: בקרות
אם כל הכבוד אני לא מחליטה מה תעשו אבל בקרה זה לא דרך לשחק בה את המשחק. כל הכיף זה לעבוד בשביל הדברים שלך, ולא להרוויח אותם בעשר שניות.
סתם דוגמה:
אני רואה מיקמק בן 30 שיש לו הכללל!!! ו-וואלה לא פייר.
ואז אני רואה מיקמק בן 300 שמנסה להשיג את הנדירים שלו כמו שצריך לעשות.
אני בתור משתמש בן 30 לא היה לי כלום! רק דברים מהסטודיו של המיקביט.
ואילו היום אני רואה מיקמק בן 30 עם שרשרת מקס, רקע מחליף, שיער מקס, מעיל ירוק ועוד מלאאא אשים!!
ועוד מילא יש לכם אבל *רובם* פשוט מראים לכולם ועושים טובה שנותנים לך להציע ועוד על משהו שלא עבדו עליו בכלל. כמובן שגם יש אנשים טובים אבל כמעט כל מי שאני רואה שככה הוא פשוט עושה לך טובה.
יש עוד מלא שדיברו על הנושא הזה והוא נכון.

טוב חברים אני מאוד מקווה שלא חפרתי לכם יותר מידי (לעומת זאת שכן) וזהו.

קרדיטים:
בלוםהפיה13- על הנצנצים
כיפליתה- על הרקע

אוהבת מלאאאא,
ביי חברים :)

מוקדש ל בלוםהפיה34, כיפליתה, לואי, ולכולם, באהבה
10
5
81


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/05/2022   17:43 בוני20086  5
וואו זה נכון לצערי...:(
רק אם הוא היה בן 30 ימים עם מלא אשים אז כנראה הוא פשוט או גנב או לקח את האשים שלו ממיק אחר והחליף עם המיקמק הזה.
04/08/2021   07:39 המלך74171  4
כןןןןן
02/08/2021   19:47 AmitXLior  3
צודקת לגמרי , צריכים להפסיק עם כל הקטע הזה של לעבוד על אנשים וכל הבקרה הזה זה פשוט מזעזע והלוואי שהמנהלי מיקמק יעשו הורחק על כל הפריטים כדי שלא יהיה אפשר להשתמש בזה יותר , אלופה כל הכבוד לך :)
02/08/2021   19:03 lihi1705  2
בטעות רשמתי בקרדיטים בלוםהפיה13 ולא בלוםהפיה34 אפילו לא שמתי לב
מצטערת על זה.
02/08/2021   15:17 מינטו2  1
צודקת לגמריי!!!! תמיד יש מישהו מאחורי המסך והמקלדת אנחנו לא רואים אותו לפעמים הוא בוכה ואנחנו אפילו לא שמים לב פעם נתתי למישהי את המשתמש שלי והיא לקחה לי את כל הנדירים והכל רק בשביל שלה יהיה ואני לא הפסקתי לבכות כמה ימים הכל בגלל נדירים! זה עצוב מאוד לפי דעתי