קהילה - ציורים וצילומים
nuIl
51
90

אני אוהבת שמקבלים אותי כמו שאני 24/08/2021

בגלל שאני ג'נדרפלואיד אז אני כותב/ת ביצירות שלי מתי בסיפורים אני בן ומתי אני בת כדי שאתם תדעו.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
אתם בקהילה של ניקולאס (ניקי), הילד/ה הקטנ/ה של משפחת מוש. תהנו ואם ♡ אז תעשו לייק + תגובה.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

יום – ראשון – 2021 – 08 – 22 – מיקמק – סיטי
הסיפור מתחיל כשאני ניקי בן. פגשתי את דקלוני בחוף. דקלוני היא הזמינה אותי לשחות איתה בים. אני החלפתי בגדים בחנות הצוללת ובאתי לשחות איתה. דקלוני סיפרה לי שהיא שמה את הצפצפה הכחולה שהיא שמה בשביל שיר שהיא טסה באותו היום למיקפולקו.

בחלק הזה אני ניקי בת. דקלוני יצאה מהמים כי היה לה קר. הצטרפתי לדקלוני אחרי שהיא החליפה בגדים ואני שמתי מגבת. אני ניקי הצעתי סולמות ומגלשות. היא אמרה "בוא נשחק" ואני לא תיקנתי שאני בת כי אולי היא לא שמה לב שאני הייתי בת וגם זה היה חדש גמלי הלהבין שאני לפעמים בת. אני ניקי בחרתי לי שמלה בשביל המשחק והתחלנו לשחק. דקלוני היא הגיעה למגלשה הגדולה והתגלשה ואז אני ניצחתי את המשחק, אבל רציתי גם להתגלש במגלשה הגדולה.

דקלוני היא אמרה שהיה לה כיף להתגלש במגלשה הגדולה והיא הזמינה אותי לראות את המינימיק החדש שלה. זה מתי שתיקנתי את דקלוני שאני בת, כי הבנתי שאם אני ניקי באלי לקבל אותי כמו שאני, אז אני ניקי צריכה גם להגיד לסביבה שידעו ולא לעשות כאילו אני בן בשבילם. דקלוני היא קיבלה אותי כמו שאני.

לדקלוני הייתה המחלה שהרגל שלה לא לוקחת אותה לאיפה שהיא רצתה. הבאתי את המיקטוק וניסיתי לתקן. כישוף לא עזר אבל הבאתי אותה לבית שלה דרך המיקטוק וזה עזר, אבל אז פתאום ראיתי שאיפה שהבית שלה דרך המיקטוק זה לא הבית שלה שאני מכיר.

אני ניקי שאלתי איפה אנחנו. דקלוני אמרה שניראלה שזה מקום כזה שהיא יכולה לבוא אליו והוא רק שלה. שאלתי אם כמו הטירה שלי. דקלוני אמרה שכן חוץ מזה שהטירה שלי היא גם החדר שלי. אמרתי לדקלוני שהטירה שלי היא לא החדר שלי גם כשאני ישן שם. הסברתי שהטירה היא בחצר שלנו.

דקלוני הציגה לי את המינימיק החדש שלה. היא סיפרה לי שהיא קראה לו "סנוז" בגלל שביצירת סנוז הראשונה מילי אמרה שסנוז זה שעון מעיר וכתוב לה לדקלוני שהמינימיק שלה אוהב לישון, אז דקלוני החליטה שהיא תקרא לו ככה כי הגיע הזמן שלו לקום.

שיחקתי עם סנוז ודקלוני היא אמרה שנראה שהמינימיק נהנה שאני משחקת איתו. דקלוני הציעה שאני יבוא איתה לקנות אוכל, אבל אני ניקי הצעתי שאני ישחק איתו כשהיא מביאה אוכל, שהוא יהיה מאושר יותר בקרוב. דקלוני היא הסכימה שהרעיון שלי טוב.

כשאני ניקי הרגשתי שאני בן, הלכתי וחזרתי עם לבוש נייטרלי יותר, שיהיה לי נוח להיות גם בן וגם בת בלבוש שלי. כשחזרתי הייתי שוב בת וגיליתי שנולד מינימיק חדש. דקלוני קראה למינימיק החדש "מתנה". היא אמרה שזה כי הוא המתנה שהיא קיבלה מכוכב המינימיק. כשאני ניקי צילמתי את המינימיקים, היא דקלוני הציעה לספר לי סיפור.

הסיפור של דקלוני;
זה קרה לי באמת. אני רוצה שתגידי אם זה נשמע אמיתי, כי אני לא בטוחה. יום אחד ישבתי לי במיקפה, אבל לא היו מלצרים ולמרות שרציתי לשתות פטל, אמרתי לא נורא ועליתי לספריה כדי לקחת ספר. נראלי שזה היה זואי בממלכת הבנות, אבל לא בטוח.
אני קוראת לי בכיף ואז מישהו פונה אלי ואומר לי "אני המלך של מיקמק!" ואז אני אמרתי לו שלא ידעתי שיש מדינה שקוראים לה מיקמק, שמעתי רק על מיקמק סיטי ועל מיקפולקו ועל מוקמוק טאון. והוא אמר לי שזה בגלל שמיקמק סיטי ומיקפולקו ומוקמוק טאון הם רק עיר בתוך המדינה שקוראים לה מיקמק ואז הוא שאל אותי אם אני מכירה מקום בשם חיפה ואני לא הבנתי על מה הוא מדבר. חשבתי שזה אולי עוד עיר או ארץ, אבל הוא לא הסביר לי, אבל אני חשבתי שהוא לא אומר אמת, בגלל שאני בחיים לא שמעתי על ארץ מיקמק. מה את חושבת?

אני אמרתי לה שהמיקמק הזה הוא בטח מבולבל וסיפרתי לה שמנואל סיפר לי שיש מיקמקים שמספרים שמיקמק סיטי היא המקום היחיד, כדי שהמיקמקים שהם מספרים להם את זה לא יצאו לחקור עולם.

סיפרתי לה לדקלוני שאני מאמינה שכולם הם ממציאים דברים כשהם לא יודעים מה באמת נכון.

דקלוני אמרה שהיא מקווה שהמיקמק שהיא סיפרה עליו קודם הבין כבר את האמת, כדי שהוא לא יבלבל מיקמקים אחרים שגם הם יבלבלו אחרים. דקלוני היא אמרה לי שהבגד שלי יפה. אני ניקי אמרתי תודה. דקלוני היא אמרה שלא נוח לה אוברול, כי מתי שהיא רוצה לשים פיג'מה הוא לא יוצא בקלות.

דקלוני היא שאלה אם לא באלי לשים את המיקטוק בתיק ואמרתי שלא הבאתי, אבל באמת אני ניקי לא אוהבת לשים את המיקטוק בתיק כי אז אני שוכחת וקונה עוד מיקטוק. אמאבא שלי לא מעריכים את זה שאני קונה הרבה מיקטוקים, כי הם יודעים שישלי נטייה להרוס לפחות מיקטוק אחד בשבוע והם לא כמו אחותי זואי עשירים. אני ניקי גם יודעת שבמיקפולקו זה יהיה אחריות שלי לשים את המיקטוק בתיק ולא להרוס אותו כל יום, אז אני ניקי מנסה לשמור עליו טוב טוב.

♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡ - ♡

עכשיו כשאני כותבת את היצירה אז אני ניקי בת ואני ממליצה על הניסוי החברתי של המיק-מאגוס לני !
פה בקישור הזה זה תמיד יהיה היצירה האחרונה של לני מילאני.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
אם תגלו איך להגיע לקהילה שלי בחיפוש קהילות אז כל הכבוד לכם ואם לא אז תעקבו כדי לראות עוד.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כל המיקמקים שקראו את כל מה שכתבתי – תוסיפו ♡ בתגובה שלכם ( לא חייב להיות קשור לתגובה :)

מוקדש ל Toca2012, שלמהאביחי2, לורי431, שוקולדיטור, TheVictory, דניועל1, חתולי1702, הדר0812, עליבאבא6, גיה555
10
6
110


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
29/08/2021   13:57 שיר5033  6
מצאתי את הקהילה שלך!
זה ממש גאוני :)
27/08/2021   11:40 דניועל1  5
תודה רבה על ההקדשה :) סיפור מהמם ;)
25/08/2021   11:35 רפונזל7148  4
אני אקבל אותך❤
24/08/2021   18:11 גיה555  3
תודה רבה על ההקדשה❤ סיפור מקסים
24/08/2021   13:50 Toca2012  2
תודה רבה על ההקדשה
זה מקסים!
24/08/2021   12:04 שוקולדיטור  1
מצחיק שתמיד שאני קוראת את היצירות שלך שעשינו דברים ביחד זה כמו לחבות את הדברים מחדש וזה ממש נחמד