קהילה - ציורים וצילומים
לוסי5044
65
154

הטיול שלי לפריז 04/10/2021

היי כולם
אז כמו שאתם יודעים טסתי לפריז והיה לי כל כך כיף והיום אני הולכת להמליץ לכם על מקומות מדהימים שם ועוד דברים.
לפני שמתחילים רציתי לומר תודה על הזכייה במיקשימה החודשית כנסו לראות וכמובן שאעשה יצירה בנפרד.
נושא 1 הטיסה:
הטיסה לפריז בהלוך היא 5 שעות אז לכן מומלץ לכם להביא חוברות צביעה ספר או אפילו סתם משחק קלפים וכמובן שברוב החברות תעופה יש טלוויזיות אז כן יהיה לכם מה לעשות. בחזור הטיסה היא 4 שעות אז שעה אחת פחות ותאמת אני אהבתי את הטיסה.

נושא 2 מזג האוויר:
אז מזג האוויר בפריז ובכללי בצרפת מושלם לא קר מדי ולא חם מדי אז לכן מומלץ להביא בגדים חמים ובגדים קצרים אבל פחות מומלץ להביא מכנסיים קצרות. ולגבי גשם ירד רק ביום האחרון ואלא היו טפטופים אז פחות צריך מטריה אבל תיקחו למקרה חרום

נושא 3 שופינג:
אז פריז היא עיר די יקרה אז אין הרבה לקנות אבל אי אפשר שלא אז תקנו שלוש ארבע מזכרות קטנות או גדולות לא משנה. אבל תמיד כיף להסתובב ליד חנויות מיוחדות שאין בארץ נגיד חנות אם אין אם ענקית ומיוחדת.

נושא 4 אוכל:
ואוו אז האוכל בפריז מושלם מושלם אז נתחיל מהבגט וקרואסון רק בחלומות הלילה שלכם תאכלו דברים כאלה זה כל כך רך ואוורירי כזה ומתוק. אה שככתי הגבינות ואוו מדהימות תקשיבו אני ביום האחרון קניתי מלא גבינות שאין בארץ ועכשיו אני אוכלת גבינות בשפע אה ומשהו אחרון או שני דברים אז בפריז יש בכל מקום מסעדות ולמה אמא שלי אמרה לי שהצרפתים כל היום יושבים במסעדות ומסתכלים על העוברים ושבים איזה חלום אה. ואחרון חביבון אני ממליצה לכם ללכת לגלידת AMORINO גלידה שמעצבים בצורת פרח מושלם וטעים.

נושא 5 מקומות ביקור:
טוב אז פריז היא עיר ענקית שמאחסנת 20 מיליון איש אז יש הרבה מקומות בילוי ואספר לכם על המפורסמים ביותר שהייתי בהם.
מקום הבילוי הראשון הוא גני טולרי גנים מקסימים ויפים זה פחות מקום לכיף אבל נעים להסתובב שם.
מקום הבילוי הבא הוא גני לוקסמבורק ואוו איזה גנים מדהימים וענקיים שמה גם נמצא הפרלמט של צרפת כמו כמו הכנסת שלנו. גם אפשר לרכוב על סוסי פוני להשיט סירות לעלות על מתקנים מיוחדים מושלם.
מקום הבילוי הבא הוא פנטהון שמה קבורים כל האנשים החשובים של צרפת לא נראה לי שאפשר להיכנס אבל זה ממול גני לוקסמבורק אז עם יוצא לכם תעברו בדרך.

מקום הבילוי הבא הוא הלובר מכירים את המונה ליזה מנחשת שכן אז במוזיאון הלובר נמצאת המונה ליזה ועוד שלל ציורים ופסלים מפורסמים אז אני מאוד ממליצה ללכת לשם וזה ליד גני טולרי אבל פחות מומלץ להיכנס עם אתם ילדים כי זה יעניין אתכם כל כך.

מקום הבילוי הבא הוא שאנז אליזה וזהו הרחוב הכי יוקרתי בצרפת שם נמצאות כל חנויות היוקרה דיסני כדורגל וכמובן גוצי ועוד מקום מושלם.

מקום הבילוי הבא קונקורד הקונקורד הוא עמוד גבוה ממש ממש ממש וחרוטים עליו דברים שכשורים למצרים העתיקה לדעתי מומלצץ ללכת.

מקום הבלוי הבא הוא שער הניצחון ואוו שער ענק בטירוף ויפה מושלם אין לי מילים במציאות הוא יותר גדול מבתמונות וכשאני הייתי אז עטפו אותו בבד ענק וממוחזר והשומרת הביאה לי חתיכה מהבד.

מקום הבילוי הבא הוא נהר הסיין אז נהר הסיין בעצם נהר ארוך מאוד שעובר דרך רוב פריז ושטות בו אוניות מסיבות ועוד מדהים.

והמקום האחרון הוא האייפל!!!! ואווו מושלם מדהים אין לי מילים. במציאות הוא הרבה יותר גדול מבתמונות. והוא יפיפה. אני ממליצה לכם להזמין כרטיסים ולעלות לקומה האחרונה כדי לעלות 700 מדרגות ואז מעלית וזה באמת יפה מלמעלה אבל כמובן שכדי לבוא מוקדם.

הנושא הבא כנסיות:
יש המון כנסיות אבל יש שתיים שאני ממליצה עליהם כנסיית נוטרדם וכנסיית מונמרט.

הנושא 6 דיסני:
אז דיסני דיסני דיסני אין מה לומר נתחיל במלון המלון של דיסני די יקר אז לכן יש המון מלונות מסביב שמשתפים פעולה עם דיסני ויש הסעות חינם ליורו דיסני.
הפארק אני ממליצה לכם ללכת יומיים ליורו דיסני ויום אחד לפארק דיסני וולט שצמודים אחד לשני הפארק וולט דיסני הוא אמור להיות כזה שמראים איך יוצרים סרטים אבל זה מתקנים אבל שווה לבוא. והיורו דיסני מושלם אני הספקתי את כל הפארק ביום אחד חוץ משני מתקנים ואתם בטח שואלים איך אז כי באתי באמצע שבוע ככה אין צרפתים וכי אין תורים בגגל הקורונה וואו שווה לבוא אני לא אחפור לכם אבל לגביי החנויות אני ואחים שלי קנינו מתנה אחת כי יקר אבל זו מזכרת לכל החיים.

נושא 7 ואחרון לינה:
אז איך ישנו 8 ימים בצרפת אנחנו ישנו חמישה ימים אצל חבר ילדות של אבא שלי הוא גר ליד גני לוקסמבורק ויש לו ילדים קטנים ששיחקנו איתם ושלושה ימים ישנו במלון כי היינו בדיסני ודיסני לא בפריז.

ואחרון חביב תודה להורים שלי ודאגו לטיול הזה והשקיעו בו ואת הטיון הזה אני לא אשכח לעולם אז תודה.
אוהבת לוסי5044

מוקדש לואי
6
1
56


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/10/2021   15:17 נויוש690  1
ואוו איזה כיף לך!!
הלוואי עלי לטוס לפריזז