קהילה - ציורים וצילומים
mili11
337
540

שיעור 79 – הסיבה להכיר ערים תוך משחקיות 24/10/2021

"שלום לכל התלמידים שלא הבינו עדיין למה אנחנו לומדים על ערים שונות שהן לא מיקמק סיטי, העיר בה אנחנו חיים כיום. בשיעור זה תקבלו את התשובה לכך" (הקשורה בפיתוח סיפור הדמות שלכם וחלומותיה).

לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים. קישורים באתר של מיקמקי העיר.

ליד סרגל הכלים שבתחתית המסך, בצד ימין, מופיעה מפה של "העולם של מיקמק". המפה הזאת שייכת לעיר שנקראת "מיקמק סיטי", שהיא העיר שבה הדמויות שלכם חיות את החיים שלהן כיום. בעיר הזאת תתחילו להכיר את הדמות שלכם לעומק, לפתח לה שגרה ולהכיר אותה יותר.

מה התפקיד של הערים האחרות המופיעות בשיעורים? לספק לכם עבר ועתיד.

העבר – בתחילת דרככם בחרו את מקור הדמות. השיעורים על מיקפולקו ומוקמוק טאון נועדו לעזור קצת לדעת אם הדמות מגיעה מחיים של עושר או עוני ודברים כלליים. בחרו לכם עיר חיצונית (לא מיקמק סיטי) לבוא ממנה והשאירו את הדמויות שהיו בעבר שלכם מאחור. הבאת דמויות מהעבר שאינן משוחקות על ידי שחקנים אחרים, נוטה לגרום לכם לחזור על אותו הסיפור מספר פעמים – לכל דמות יש את אותם הרצונות ואותם אויבים. במקרה כזה, הדמויות לומדות שוב ושוב את אותם הלקחים לעתיד, מה שאומר שהדמויות לא באמת למדו אותם.

עתיד – לכל דמות יהיו חיים אחרי שתעזבו את האתר, שבהם היא כנראה תעזוב את מיקמק סיטי ותתחיל חיים במקום אחר. כמובן שגם אחרי הפרישה שלכם מהאתר תוכלו לחזור, מה שאומר שהעתיד של הדמות שלכם הופך להיות העבר החדש שלה, כך שבהווה החדש שלה השאיפות והחלומות שלה יכולים להשתנות לגמרי. מומלץ לבחור לעתיד מקום אחר מאשר העבר, בשביל שהדמות תוכל לגלות את עצמה שוב מחדש במקום חדש. אתם יכולים להתחיל להגשים את החלומות שלכם במיקמק סיטי גם הרבה לפני שתעזבו.

כשתרצו לפרוש ולהניח את מיקמק סיטי מאחור, זכרו לסגור קשרים עם המשתמשים שהם חברים שלכם בתוך הדמויות, בשביל שלא תשאירו משפחות בלי חבר משפחה שפרש ולא ברור אם הוא חלק מהמשפחה או שלא. אם יש לכם קרובי משפחה במיקמק סיטי, החליטו איתם אם אתם נשארים משפחה ומה הם יכולים להגיד לאחרים אם שואלים עליכם.

לאחר שהזכרנו את העבר והעתיד, הגיע הזמן לציין גם את ההווה.

הווה – כיום אתם גרים במיקמק סיטי. חלקכם גרים במבנה הנוכחי של בית-היתומים מיקסקול וחלקכם לא. חלקכם מצאתם עבודה. חלקכם מתמקדים בלימודים. חלקכם נרשמים לחוגים. חלקכם רשומים למערכת האימוץ של בית-היתומים מיקסקול. חלקכם מארגנים מסיבות ואירועים. חלקכם משתתפים בפעילויות שיש במיקמק סיטי שאורגנו על ידי אחרים. כולכם משחקים כיום את ההווה שלכם, שבו אתם מגלים את עצמכם. חלקכם כבר בחרתם חלומות ושאיפות לעתיד. חלקכם אפילו התחלתם לעבוד לקראתם. אתם בתהליך של גילוי עצמי. השיעורים של בית-היתומים מיקסקול נועדו לעזור לכם בזה.

משימת זכות חד-פעמית:
השתמשו במחשבון תאריכים שבאינטרנט בשביל לחשב את התאריך שבו נוצר המשתמש הנוכחי שלכם. חקרו בבלוג מה חדש את הבלוגים שעלו בזמן שבו הגעתם למיקמק סיטי, בשביל להבין לאיזו גרסה של מיקמק סיטי הגעתם כשהדמות שלכם הגיעה לעיר. כתבו בדף מטלות הכתיבה את התאריך שבו הגעתם למיקמק סיטי (לפי גיל הדמות) בפעם הראשונה. ציינו משהו שקרה ממש אחרי שהגעתם למיקמק סיטי.

חלוקת נקודות:
5 נקודות אישיות – גיל דמות נכון (יכול להיות מאומת רק אם אתם חברים במיקטוק עם מילי מילאני)
5 נקודות אישיות – ציון השם של בלוג מה חדש שבו מופיע האירוע שציינתם
5 נקודות אישיות – ציון התאריך שבו עלה הבלוג של מה חדש שבו מופיע האירוע שציינתם
5 נקודות אישיות – ספרו מה האירוע שקרה במילים שלכם
5 נקודות אישיות – ספרו איך היה לכם באירוע (גם אם לא הייתם שם בתור משתמשים אז בתור הדמויות)

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, בינדי3673, קובי5690, אייס45608, ארבל4223, יאקו786, בעצם1
6
1
138


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/10/2021   08:59 בינדי3673  1
הייי תודה על ההקדשה חבר וציור יפה