קהילה - ציורים וצילומים
poppy9
66
52

4 שנים למיקמק שלי! (ונאום חופר וחשוב ברמה 11) 01/11/2021

‎אהוי מלאכים! (מה אני עושה עם עצמי ;-;)
‎4 שנים (מהתאריך 2.11.2017) חלפו להן מאז שיצרתי את המיקמקית הקבועה והאהובה עלי מכל אחד שיצרתי ו ליטרלי עזבתי אחרי שניה אמ כן. אבל זה לא אומרת שבהכרח הפסקתי להיות עם פופי לתמיד! אני לא יודעת לצייר גוך נורמלי עם ידיים אז תתמודדו עם זה חח. גם ברקע אני כתבתי דברים שלפי דעתי מאוד חשובים שזה ״חברות״, ״פרגון״, ״עזרה״ ו״אכפתיות״! וצבעתי אותם בצבעים של ווינדווס כי אני משחקת דרך ווינדווס אז הסברתי את הקטע עם הצבעים למי שחשב שזה סתם ככה או שלא הבין חיח. וגם מחר או מחרתיים הבאנר של הו טאו חוזר בגנשין אבל אני אעלץ לדלג גם עליה כי אני שומרת עד לפברואר בשביל וונטי/שיאו. תודה רבה על 4 שנים מדהימות שהיו לי. ברוב הזמנים האלה לקחתי הפסקות וחלקן היו לכמה חודשים אפילו, אבל זה לא אומר שאני לא מרוצה מהמשחק. כן כשאף אחד שאתה מכיר לא מחובר ואתה עם חרדה חברתית . יש את המשחקים בתחנת חלל שאני מאוד אוהבת וגם באי ובשרת מנהלים שהם כיפים עבורי, אבל לפעמים אין לי מצב רוח לזה ופשוט באלי לדבר עם אנשים אחרים.
‎תודה למי שהיה איתי עוד מההתחלה ונשאר איתי עד הסוף. (כמעט אף אחד ;-;) תודה גם למי שהיה איתי גם אם זה לתקופה קצרה ולכאלה שהיו איי לתקופה ארוכה אבל עדיין הלכו. תודה גם לכל מי שבכללי היה איתי גם ממש בסוף ואו שהלך או שנשאר. זה סופם של 4 שנים מדהימות, וזאת התחלה של שנה 5 נפלאה, ואני מקווה שכולנו ננצל אותה לטובה, ואני מכלילה פה גם את עצמי. אני מקווה שבשנה הזאת אני אתגבר על דברים שקרו פעם ועל דברים שלא היו בסדר לדעתי. ומהיום בלילה אני לוקחת את הדף של השנה הזאת. לוקחת דף חדש, כותבת את מה שאני רוצה להשאיר וזורקת את השאר. דף חדש ונקי. והכל עדיין פתוח. כל דבר יכול לקרות השנה, משהו לא צפוי יכול לצוץ וגם כמובן דברים שהם לטובתינו ולרעתינו.

‎וואו עשיתי נאום אחלה מגילה. לקח לי באמת 40 דקות לכתוב את כל זה חח. מקווה שאהבתם את היצירה! אלך לי כי אני שמה לב כי חפרתי. אז אמ כןןן נתראהההה בקרוב מאודדדד

מוקדש ל אדקאנשימימחיח, 68מינימאוס, נסיכתהמ1צמחוני22, מוקמיק992
2
3
63


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/11/2021   15:27 מוקמיק992  3
מדהימה!! איזה כיף ❤❤
תודה על ההקדשהה
02/11/2021   16:35 68מינימאוס  2
תודה לך על כל השנים האלה היה לי כיף להיות איתך נהניתי מכל רגע♥ :)
02/11/2021   13:46 poppy9  1
היו כמה טעויות פה אבל בבקשה תתעלמו