קהילה - ציורים וצילומים
מחוגימלך
188
309

החנוכה | סיפורים ממיקפולקו | פינה חדשה! ועוד 22/12/2021

התמונה של יצירה זו צולמה ביערות מיקפולקו הנודעים.
(ראה יצירה זו )

ההרפתקה האחרונה שלי במיקפולקו הייתה בחנוכה. כולנו(אני, רוחמה ושדון המיקביט) היינו נרגשים כל כך כי השנה יש לנו כרטיסים לפסטיבל חנוכה השנתי של מיקפולקו! וזה בדיוק שלושה כרטיסים! שדון המיקביט היה נרגש במיוחד לראות את המרכבה המתנפחת של אזור הקניות ואת בלון מטבע המיקביט הענק, בעוד שרוחמה התרגשה לראות את המרכבה המתנפחת הענקית של המיקפה!
אבל אני, אני התרגשתי כי בקרוב סוף סוף אחזור למיקמק סיטי.

ההתרגשות הייתה גדולה ביום מצעד הפסטיבל וכולם התרגשו ממש! הגענו בריצה לרחוב הראשי של מיקפולקו, המחבר בין כל הרובעים, וזה היה כמעט לעמוד בתור. מיליוני אנשים התפרשו לאורך הרחוב כדי לראות את המצעד. בכניסה לאירוע המאבטח שאל, "איפה הכרטיסים שלכם, תיירים?". הכנסתי את היד לכיס להוציא את הכרטיסים והכרטיסים לא היו שם. נשדדנו בדרך למצעד.

כמובן שאני לא הרגשתי שום מגע בכיס שלי בכל הדרך. אבל לא היה מה לעשות. אני הייתי בטוח במאת האחוזים שלקחתי את הכרטיסים איתי. אבל היה מאוחר מדי לחזור. שדון המיקביט ראה שאני ורוחמה מבואסים, והחליט שאנחנו לא מוותרים על המצעד. הוא משך אותי ואת רוחמה משום מה לרחוב הנגדי, ואז הוא פשוט התחיל לטפס על בניין! הוא הביט מבט אחורה וצייץ, "אתם באים או מה?". נאלצנו לטפס לו על הגב ולבסוף, כשהמצעד הגיע אל האזור שבו היינו, היינו כבר על גג הבניין, שמחים ומאושרים.

*פינה חדשה*
היום אני פותח פינה חדשה: "דברים שאולי לא ידעתם על יצירות קודמות"!
והיום: השתמשתי ביצירה "פינה חדשה: 'משהו שאף פעם לא הבנתי על...'" בצבע הנומורולוגי לשם "אמיר" - הלא הוא כחול. כמובן שהצבע האהוב על אמיר הוא כתום, ועליי כחול:) מה שלכם?

ראיתי שיש הרבה גורמים שמפסיקים את לוח המודעות של הקהילה שלי, אז אני לא מזכיר לכם לכתוב שם מודעות יותר, אלא אם כן אראה תמיכה משמעותית.

רמז ליצירה הבאה - תסתכלו בהקדשות של היצירות הקודמות שלי...

למי שישאל - אני כותב את זכויות היוצרים רק ביצירות קצרות, או סיפורים. ביצירות עם יותר תוכן, אני שם את הכיתוב הזה:

אם אתם אהבתם את היצירה ובא לכם לראות עוד כאלה עקבו אחר השלבים הבאים:
✔לייק
✔תגובה נחמדה❤️
✔עוקב
הציעו לי רעיונות בתגובות ליצירות או רעיונות לעצב שדרוגים וכדו'
לעיצובים יש לפנות למספר "מחוגימלך" במיקטוק
ועד היצירה הבאה, סי יא:)

מוקדש לכל-מיקמק-כלשהו-שעדיין-קורא-והגיע-להקדשות❤
3
1
74


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
23/12/2021   14:46 נטועית  1
חובה תמונת היום :)