קהילה - ציורים וצילומים
סנוי20
69
79

מחשב חדש 25/02/2022

שלום מיקמקים,

איך אתם מרגישים? החיים שלכם תותים? כי שלי כן.

אני אספר לכם איך קניתי מחשב חדש בדרך סיפורית אבל זה אמיתי.
הכל התחיל לפני שנה וחצי בערך. הייתי בבידוד ואמא שלי באה לבקר אותי. היא הביאה לי שני משחקים, אחד בשם "נגיעת הגבינה" ואחד שמלמד שברים. ביחד עם המשחקים באה חוברת עם הרבה ציורים של ערכות פליימוביל. רציתי פליימוביל של בית ספר אבל אמא שלי לא הסכימה לי כי הוא עלה 500 שקל אז חשבנו מה לעשות והחלטנו שאני אפתח עסק של עוגיות חמאה וככה אני אוכל להרוויח כסף. כל שבוע הכנתי עוגיות וככה בקצת יותר מחודש הרווחתי 500 שקל.
אחרי זה קניתי גם פליימוביל בית של בית חולים ואחרי שקניתי אותו נמאס לי מפליימוביל. כמובן שלא הפסקתי לשחק בפליימוביל אבל פשוט לא הייתה לי מטרה. כשכבר היו לי 1,000 שקלים אמא שלי שאלה אותי אם אני רוצה לקנות מחשב חדש. בזמן הזה רק כל חודש הכנתי עוגיות אז אחרי חמישה חודשים ארוכים התחלתי לחפש מחשב. בהתחלה חיפשתי באונליין ואחר כך חיפשתי גם בחנויות בפעם הראשונה הלכתי ל3 חנויות שונות אבל לא מצאתי מחשב.
באותו יום חיפשתי שוב באינטרנט וגיליתי שיש יחסית זול שהציעו לנו בחנות הראשונה אז אחרי כמה ימים הלכנו שוב לחנות וקנינו את המחשב. באותו יום הגדרתי הכל במחשב.
היום המחשב שלי בן 3 ימים ( התחלתי לספור מהיום שקניתי אותו ) ויש עליו בערך כל מה שאני צריכה.

עכשיו נעבור לפינת ההמלצות שלנו:

הזוכה היא הוא הם..... סגולציק4.

יש לו קהילה יפה ותיאורים קצרצרים ( קצרים מידי לטעמי אבל מי אני שאעביר עליו ביקורת ) הציורים שלו.ה מאוד יפים ואני ממליצה לכם לעקוב אחריו.ה בהזדמנות הזאת אני רוצה להתנצל בפני כל מי שבטעות כתבתי שהיא בן.

ביי!

מוקדש ל סגולציק4
2
1
31


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
27/02/2022   19:18 אלין1514  1
תודה רבה!
ואני באמת יתחיל לעשות תיאורים קצת ארוכים יותר לפחות אנסה ותודה רבה על ההמלצה!
אה וגם, תתחדשי על המחשב החדש!!!!!!!!!