קהילה - ציורים וצילומים
ברSברבורים
215
371

"בית הספר החדש" פרק 5! (נראלי כבר שכחתי) 28/02/2022

היי ברבורים❤ מה קורה? אני זוועה!!!! (אני מרגישה ונראית זוועה, יש לי סחרחורות נוראיות וכאב בטן בלתי נפסק. אל תשאלו אפילו!)

השתחררתי מוקדם מהבית ספר ועד עכשיו ממש ממש כואב לי הייתי איזה שעה במיטה אחרי שחזרתי לבית... ולמרות כל הכאבים הנוראיים האלו אני עדיין התאמצתי להכין לכם פרק חדש לקומיקס "בית הספר החדש"
ממש השקעתי, ולכן אני מקווה שיהיה הערכה!
____________________
טוב אז מה בפרק?!
בתמונה הראשונה ליה והילי הולכות יחד לבית הספר. הילי אמרה: "אומייגד! את אשכרה עומדת להשתתף ב'מיקשרון'?! אימא'להה!" ליה צחקה "כן, זה באמת מרגש! עברתי את האודישן בהצלחה ועכשיו נותר רק לחכות לימי הצילומים!" "מגניבבב" אמרה הילי בהתלהבות. הן נכנסו לכיתה. "שמעתי שאת משתתפת ב'מיקשרון' וכנראה עכשיו זה יהפוך ל'מיקשלון'.." לעגה אלין לליה. "כמה ההורים שלך שילמו להפקה בשביל שתשתתפי?" בתמונה הרביעית ליה אמרה: "ההורים שלי לא שילמו כלום. הסוכן הידוען רום, החליט לייצג אותי ועכשיו אני חתומה בסוכנות שלו...." הסבירה בשלווה. אלין פרצה בצחוק ואמרה: "בדוק עבדו עלייך בטלפון!" "לא עבדו עליי, אני נפגשתי עם רום במיקפה.." בתמונה השישית אלין אמרה: "אין מקום לשתינו בתוכנית הזו. ברגע שהצילומים יתחילו - המשחק האמיתי יתחיל!".....
____________________
אז זה היה הכל להיום❤ אני מקווה ממש שאהבתם! לקח לי הרבה זמן ומחשבה! נתראה ביצירה הבאה

מוקדש ל שקד78984, ולכולם❤
3
2
66


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/03/2022   14:33 ברSברבורים  2
אנשימים תכתבו משהוווווו
השקעתיי XD
28/02/2022   19:21 ברSברבורים  1
אהבתם את הקומיקס?
דרך אגב, אני מרגישה קצת יותר טוב מבצהרייםXD