קהילה - ציורים וצילומים
ראשן444
86
120

שיצו - אריה קטן 18/04/2022

היי שניצלים אם ראיתם את היצירה הקודמת אז תבינו אם לא תלכו אליה הייתי שם קישור לזה אבל אני לא יודע אז עכשיו אני אסביר לכם מה זה שיצו אניייי סתם ויקיפדיה טוב תסתכלו
שיצו-
מוצאו של גזע זה בסין, שם הוא נחשב לחיה מקודשת. פירוש השם "שי צו" הוא "אריה", והוא ידוע גם בכינויו: "הכלב בעל פני החרצית". אנשי חצר הקיסר בסין נהגו לטפח ולהעניק לגזע זה אהבה גדולה. השי טסו יובא לאירופה בתחילת המאה ה-20 וכיום הוא פופולרי באנגליה ובארצות הברית, לשם הוא הובא על ידי חיילים בריטים במהלך מלחמת העולם השנייה.

כלבי שי צו הם רגועים וחברותיים מאוד כאשר הם מטופלים כראוי. פרוותם דורשת סירוק יומיומי. יש לספר אותם בקיץ, ולהקדיש להם תשומת לב רבה. כלבי השי צו אינם מפרישים ריח ושערם אינו נושר ולכן הם מתאימים גם לסובלים מאלרגיה.

מראה חיצוני
שי צו הוא כלב מגזע קטן שמשקלו בממוצע 6 קילו וגובהו כ-20 עד 30 ס"מ. פרוותו ארוכה וגולשת על פני כל גופו. צבע פרוותו משתנה מהגוונים: לבן, חום, שחור ובמקרים נדירים ג'ינג'י. זנבו מסולסל ומורם, ואפו פחוס.

טיפול
בכלב שי צו הטיפול הוא טיפול ארוך שדורש תשומת לב רבה. השי צו לפעמים קל ולפעמים קשה לאילוף, אך בטיפול בו יש להשקיע זמן נכבד ביום במיוחד בהברשה וטיפוח פרוותו הזקוקה לכך.
סליחה לא היה לי קרע לתמונה אז נתמודד עם זה ביי

מוקדש ל בקשוהקדשותבתיאור, ראשן444
4
1
40


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/04/2022   13:26 סקי12391  1
יאו מגניב גם לנו יש בבית שי-צו גור קטן וחמודדדדדד (יש לנו גם פומרניין אתה יכול לעשות כתבה ששתי אלו משתלבים מצויין) חחחח
מגניב תודה לא ידעתי על זה