קהילה - ציורים וצילומים
קהילתבנות
5

קהילת בנות | טיפים ללבוש 03/07/2022

היי בנות!
ברוכות הבאות לקהילת הבנות שלנו (:
בקהילה תוכלו לפרסם: טיפים, המלצות ל: בגדים, חנויות, איפור, נעליים, בריא ולא בריא.

כל אחת היא מעדיפה דברים אחרים ובשביל זה תהיה לכן הרשאה לעלות לכאן כל שתרצו!! מה שלכן עוזר וגורם להיות מאושרות. זה מה שכללל הבנות (לדעתי) רוצות. (אביא את הסיסמה בסוף הפוסט)

אז היי, היום אני אדבר איתכן על טיפים לסגנונות לבוש.
יש את האלו שאוהבות שהבגדים גדולים עליך ויש את הבנות שאוהבות את הבגדים צמודים עלייך. אז היום אני אתן לכם כמה סגנונות לבוש שאני לפעמים הולכת איתם!! 3> אז בלי יותר מדי חפירות וכאלו נתחיללל!!

טיפ 1) אם אתן שמות חולצה גדולה יחסית ומתחת מכנס קצר, לא יראו את המכנס!!! ותמיד המכנס נראה מדהים. אז מה שאני ממליצה זה מכנסיים קצת יותר ארוכים. אני מכירה את הבנות האלו (הייתי כזאת בעבר) שלא אוהבות ללבוש מכנסיים שהם נראים עד הברך. וגם פעם לדעתי זה היה לא יפה. אבל אנחנו משתנים עם השנים ולומדים להכיר את עצמנו יותר ויותר טוב. אז ניסיתי ללבוש מכנסיים ארוכים יותר וזה היה נראה מהמם!!
ועד היום אני לובשת אותם
אז זה כמו שנגיד
**פעם שנייה גלידה (לנסות שוב)

טיפ 2) חולצת בטן לפעמים לא בטוחים אם זה מתאים ביחד. נגיד עכשיו כל הבנות בשכבה שלי לובשות מכנסי נייק פרו. ואם נגיד את שמה חולצת בטן זה נראה קצת מוזר.. אז לא בטוחים... אז אני ממליצה לשים עם חולצת בטן: ג'ינסים קצרים, ג'ינסים ארוכים.
**חשוב לי להדגיש שהטיפים האלו הם דעתי בלבד. אתן יכולות שלא להסכים וזה הכי בסדר!! לכן יצרתי את הקהילה. שבכל פעם יהיו דעות שונות!!

למרות שזה קצת זה מגניב 3< ->
רוצות חלק 2? תרשמווו
והסיסמה למשתמש: תהיואתן1
תהנו!
2
2
27


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
04/07/2022   22:47 כולנואחים  2
יאא נדירר
04/07/2022   09:03 חופשששש1  1
מגניב!