קהילה - ציורים וצילומים
כלהכבוד93
54
136

מונדורינה מגלה את האמת ?! 30/07/2022

היי חברים מה שלומכם ?, הרבה זמן לא העלאתי לקהילה אז החלטתי שבזמן הפנוי שיש לי אעשה משהו לקהילה לא היה לי הרבה זמן לערוך את התמונה אבל העיקר זה לא התמונה אלא התוכן שאני כותב ! :).
לכל מי שלא מעודכן:
השמועה על כך שמונדו הפך לראש העיר התגלגלה והגיעה עד לאוזניה של אחותו הקטנה, מונדורינה, חובבת המנדרינות. היא החליטה לבוא לבקר ולבדוק את העניין ומגיעה למיקמק בחללית המנדרינות שלה!

מונדו שמע על הביקור שלה והוא כבר מתחיל לחשוש שהיא תרצה להשתלט לו על העירייה! אבל מונדו הוא שנון ומלא בתכסיסים וטריקים... אולי הוא יצליח לגרום למונדורינה לחשוב שהעירייה היא בכלל בקרחת היער ולהתיישב שם?.
אז מונדו הצליח היא חשבה שהעירייה נמצאת בקרחת היער כך לפחות היא חשבה עד ש.. פתאום הגיעה המזכירה של מונדו אל קרחת היער מפני שהיא חיפשה אותו אתם בטח שואלים מדוע היא חיפשה או אז זה מפני שהוא נעלם להרבה זמן מהעירייה. היא הגיעה אל קרחת היער וראה את מונדו ! ואז היא צעקה לו " מה אתה עושה ?! למה אתה לא בעירייה למה אתה לא עובד
?, מונדו לא ידע מה לענות. מממ.. אני בהפסקה עם אחותי אמר מונדו, אבל זה כבר היה מאוחר מדי מונדורינה אחותו של מונדו שמעה את המזכירה. מונדורינה נגשה אל מונדו ואמרה לו מונדו עכשיו כשאני נזכרת אתה אמרת לי שבעבודה שלך יש עובדים שעוזרים לך, אני לא רואה שיש כאן עובדים!. אאא.. מונדו חשב מה להגיד ואז אמר הם בחופש !,ואז מונדורינה אמרה כולם ?! זה ממש לא הגיוני. מונדו יכול להיות שאתה עובד עליי ?!, לא ממש לא אמר מונדו תוך כדי שכולו רועד מפחד מזה שמונדורינה תגלה על המתיחה. מונדו תגיד לי את האמת אמרה מונדורינה. ואז מונדו לא יכל יותר להסתיר את האמת הוא אמר, טוב בסדר אני מודה אני עבדתי עלייך. מונדורינה כעסה מאוד ! ושאלה את מונדו למה עשית את זה ?. כי פחדתי שתשטלתי על כל מיקמק סיטי.. אמר מונדו. מונדורינה ענתה לו, ממ... הפעם אני אסלח לך אבל זאת פעם אחרונה שאתה עובד עליי זה ברור ?!!.. כן כן זה ברור ענה מונדו. טוב אז עכשיו תיקח אותי לעירייה האמיתית, מונדו לקח את מונדורינה לעירייה.מונדורינה התיישבה על כסא ראש העיר ואמרה למונדו שימזוג לה לשתות מונדו הלך למזוג לה לשתות אבל כשהוא חזר הוא הבין שהוא עשה טעות !! כי בזמן הזה כל מיקמק סיטי הפכה למנדרינות !
טוב זה היה הסיפור להיום מקווה שנהנהתם :)
אשמח שתעקבו אחרי ותתנו תגובה שתחמם את הלב ושכמובן תחזיר את מיקמק סיטי לעיר רגילה ולא לעיר שכולם בה מנדרינות חחח.
להתראות בפעם הבאה
3
59


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה