קהילה - ציורים וצילומים
המלך1864
13
26

המעצמה הנשית- 1897 10/11/2022

היי מיקמק!!!
מה שלומכם? איך אתם? אז קודם כל לפני הכל אני רוצה להציג את עצמי:
אז אני איתי, אני לומד בבית ספר בריטי בקפריסין, ובעצם אנחנו לומדים על "הספריג'יט" או באנגלית "Suffragetts" מה שאומר "מותר להצביע" (כאילו שנשים יוכלו להצביע). וכל זה קרה בבריטניה.
אז הייתה לי עבודה להגיש לבית ספר שלי, ובו אני צריך לצייר פוסטר של נשים שקוראים לאנשים אחרים לבוא, להצביע להם, אבל לפני הכל, אני אסביר לכם בפירוט.
תמיד נשים לא היו שוות לגברים, הנשים היו בבית עם הילדים, והגברים היו עובדים, עד שנמאס לנשים, ובשנת 1987 הן הקימו מעצמה שנקראה "NNUWSS" מה שמתכוון "The national union of women's suffeage socienties", מה שמתכוון למעצה נשית.
עכשיו אחת הסיבות שנשים הקימו את המעצמה הזאת זה בגלל שהן רצו להצביע בבחירות פוליטות, כמו שהיה לנו ב1 לנבומבר, שבעצם כל הארץ הצביעה בבחירות, אבל פעם רק גברים יכלו, אז הנשים החליטו שהן רוצות גם הן להצביע ולהשפיע, והן רצו להיות שוות לגברים, ולכן הן הקימו את המעצמה הזאת.
בשנת 1903, הייתה משפחה שקראו לה "פנקורסט", והן היו אחת מהמשפחות שהקימו את המעצמה הזאת, המוטו שלהן היה "deeds not words" מה שאומר, תעשו מעשים ובלי מילים (כלומר: תעשו משהו במקום רק לדבר ולדבר).
אז אחרי כמה שנים, עוד ועוד נשים הצטרפו למעצמה, והן פירסמו פוסטרים שיקראו לאנשים להצטרף למעצמה, כמו התמונה למעלה שאני עשיתי.
ורק שתדעו, שאחרי כמה זמן, כל גבר שהיה נשוי לאישה שהייתה חלק מהמעצמה, היה מפוטר מהעבודה שלו, תראו עד לאן זה הגיע! ולכן הנשים החליטו להגיע למצבי קיצון, הן התחילו לזרוק אבנים על חלונות, ולעשות דברים מסוכנים שהביאו לזה שיעצרו אותן (כמובן שאל תנסו לעשות משהו קרוב לזה...), ונהיה ממש ממש בלאגן.
ואני אציין שאפילו כל הנשים שהיו במעצמה, לבשו בגדים מיוחדים בצבעים של סגול, ירוק ולבן.
עכשיו אני אתקדם קצת ואגיע לאישה שלקחה צעד והחליטה לעשות מעשה...
אמילי דבידסון, אחת המפורסמות ביותר שהיו חלק מהמעצמה, החליטה לעשות מעשה...
כל שנה הייתה תחרות סוסים, תחרות הסוסים הייתה רק פעם בשנה, אז אמילי החליטה לעשות משהו...
היא הלכה לתחרות הסוסים, ושם היא צפתה, אבל אז...
היא ראתה את הסוס של המלך, עכשיו היה לה ביד את הבגדים המיוחדים של כל הנשים שהיו במעצמה (מזכיר שהבגדים היו בצבע סגול, ירוק ולבן). אז כשהסוס של המלך (שהיה ממש ממש מהיר) הגיע, היא קפצה לרחבה לאיפה שכל הסוסים רצים, וניסתה לתלות את הבגדים על הסוס, עכשיו כמובן... הסוס לא יעצור כשהוא רואה אותה, ופשוט הייתה שם תאונה, הסוס והאישה נפלו יחד לקרקע, ולצערנו, אמילי דבידסון הלכה לעולמה...
אבל רגע... התעלומה לא נפתרה עדיין בעולם הזה.
השאלה הכי גדולה היא:
1. האם אמילי דבידסון, ניסתה בעצם לתלות את הבגדים האלה על הסוס, אבל זו הייתה תאונה.
או...
2. היא הלכה לעולמה בכוונה בשביל המעצמה של הנשים.

אז... מה אתם חושבים? האם זו הייתה תאונה? או שאמילי עשתה את זה בכוונה?
תגיבו עכשיו פה בתגובות!!!!

ודרך אגב... אני מקווה שזו תהיה תמונה היום הראשונה שלי אז... תנו בלייק ותמליצו על היצירה שלי!!!!

אם אתם רוצים עוד חלק שאני מספר על הסיפור הזה, תגיבו, תתנו לייק ותמליצו על היצירה שלי!!!
2
7


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה