קהילה - ציורים וצילומים
אלזה5538
142
203

בואו לתיאור:( 04/01/2023

טוב, אז היוש! קיצר, באלי לספר לכם משהו שקרה לי לאחרונה:(

הכל התחיל בזה שאני וחברות שלי רבנו, לא משנה על מה, רבנו, קורה! הבנתי שהם נפגעו ממני, ביקשתי סליחה מעומק ליבי,באמת כתבתי להם התנצלות, לא ענו. למחרת אני רואה שהשניה שהיא גם עשתה אותו דבר כמוני,מדברת וצוחקת איתן. הבנתי שסלחו לה, ואז קיבלתי הודעה מהילדה שצחקה איתן ששלחו לה הודעה שזה לא בגלל המתיחה הכעס, שאלתי על מה, והבנתי מזה שהן אמרו שאני הכרחתי אותן לעשות דברים שהן לא רצו, עכשיו, תבינו, עם יש איזה משהו שאני בחיים לא יעשה, זה להכריח מישהו לעשות משהו שהוא לא רוצה! זה קו אדום מבחינתי! משהו שאני בחיים, אבל בחיים לא יעשה. וגם שיש איזה מישהו שאני ידידה שלו שזה לא בא להן בטוב:( אז כתבתי שאני מתנצלת אם הכרחתי לעשות משהו לא כרצונם, ושאני יפסיק להיות ידידה שלו, אבל, למה? למה שאני יפסיק להיות ידידה שלו? בואו נעזוב את זה שזה הקראש שלי... כאילו, תכנית, מותר לי להיות ידידה של מי שאני רוצה, ושל מי שגורם לי להיות שמחה, כי זה החיים שלי, עזבו שזה חברות שלי, זה החיים שלי. ואני לא צריכה להיות תלויה באף אחת ואחד!
אחר כך איזה מישהי שלא קשורה אפילו שלחה לי הודעה, טליה, הבנות פנו אלי ואמרו לי שאת חופרת, תפסיקי, הבנות מצטערות על זה שהן היו איתך, ועכשיו הן איתי, קחי אחריות על המעשים שלך, שאני אפילו לא יגיע לרמה שלך, ואל תדאגי, שאלתי תבנות עם לשלוח לך , גם עם זה יפגע בך והן אמרו לי כן, תשלחי לה): אני? התפרקתי, ליטרלי בכיתי תחיים, הנה, חברות של תשע שנים הסתיימה, ואני נשארת לבד:( תאמת? עדיף להיות לבד עם חברות כאלה, הן אפילו לא חברות, יום יבוא ואני ימצא לי תחברות שלי, שיהיו איתי ויתמכו בהחלטות שלי, שלא ימציאו עליי שקרים, ובאמת, נהיה חברות אמיתיות:( עם כמה שזה כואב, גילית תפרצוף האמיתי שלהן, וזה חשוב:(

בקיצר... שמחה לפרוק לכם, עם יש לכם משהו לכתוב לי בתגובות, עצה או משהו, אני ישמח:)

בקיצר, אם אתם עוברים משהו דומה, אני מאחלת לכם בהצלחה:) שתמצאו תחברים הטובים שלכם, ויקיפו אתכם בסביבתכם רק אנשים אמייתים, ולא מסכה מזוייפת. אוהבת אתכם:)

ומשהו שאני הבנתי? שום חברות היא לא לנצח, עם כמה שהאמנתי שכן, כולם עוזבים בסוף:( גם אני אמרתי, זה יהיה לנצח, אבל הנה, הנה התוצאה. האמנתי בכל ליבי, בכל ליבי, אבל לא, פשוט לא. זה או שמשהו אצלי לא בסדר, או שככה החיים האלה עובדים.
ביי:(

ובנוסף, משהו אחר, מישהי שלחה לי שאלות מזמן ואני רוצה לענות לה:)

יערפרחים1
מה המאכל האהוב עלייך?- פסטה
למה רצית לפתוח קהילה? כי אני כלכך אוהבת לעלות יצירות, ולחפור בתיאור:-D
מה הצבע השנוא עליך?- ורוד
מה את עושה עכשיו?- עונה לך על השאלות
את רעבה?- לע
את אוהבת בית ספר, או שממש לא?- ממש אבל ממש לא! שתביני שיש לנו סורגים בחלונות של הבית ספר, כאילו, מהזה אמור להביע?
ים / בריכה- אין לי מושג
מלון / אבטיח- אבטיח לנצח
למה הקהילה שלך כזאת יפה?- יאו תודה רבה, איזה מקסימה את:)
מה את אוהבת לעשות בזמן הפנוי שלך?- לקרוא, ולעלות יצירות
למה קראת למיקמק שלך אלזה?XD- אוי לי, נראלי שהייתי די אובססיבית אליה:-)
חתול / כלב?- כלב, דה, אני אלרגית לחתולים
מה הספר האהוב עליך?- עוצר נשימה
מה הסדרה האהובה עליך?- עוצר נשימה, לול
גמבה / מלפפון?-גמבה
את אומרת גמבה או פלפל? (אני אומרת גמבה :)
כן זאת הייתה שאלה חשובה- אחת החשובות, נודרת, וגמבה, כמוך:)

מקווה שתעני!!- עניתי:):

מוקדש ל הולי0125, יערפרחים1
5
2
68


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
05/01/2023   13:22 פנטזיה31  2
וואו אני מקווה שתמצאי חברות אמיתיות.
אני מבינה אותך, והרבה פעמים אני חושבת שילדות הן חברות שלי ופתאום הן אומרות לי דברים לא יפים שזה מעליב...
בקיצור קצת מזדהה אבל גם לא ממש חח
04/01/2023   15:39 תפארת12344  1
וואו אני קצת מזדהה איתך, אני עוברת משהו דומה אבל עדיין במקום בטוח שיש לי מעמד וחברים בכיתה. שתדעי, זה קשהה ואצלך עוד יותר (למה כתבתי שתדעי, את כבר יודעת ביכ) ואני מאחלת בהצלחה, כי את ילדה נדירהה (וגמבה^^) ותעשי מה שאת רוצה ותהיי חברה של מי שבאלך, אף אחד לא יחליט לך!!!