קהילה - ציורים וצילומים
מוגלי9988
390
737

הסיפור שלי.... לתחרות של וופלב2❤ 16/01/2023

שלום לכולם!
היום באתי לספר את הסיפור שלי... על עצמי❤

לפני שאתחיל, אשמח שתקראו את פוסט התחרות של וופלב2, שבעקבותה החלטתי להיפתח ולספר וליצור את היצירה הזו

לחצו כאן

ואת הפוסט של אברמסון שהוא שלח לתחרות שגם מאוד ריגש אותי

אוקי, קראתם? הבנתם במה בדובר? סבבה. בואו נתחיל.

***
פרק 1: ההתחלה

הכל התחיל בכיתה ב'. פתאום התחלתי להרגיש כי הילדים מסביבי מסתכלים עלי במבטים מוזרים, והתחילו להתרחק ממני בצורה שאני לא יודע בדיוק איך להסביר. הרגשתי שונה. פתאום משום מקום באה אישה זרה שהיא לא מורה לכיתה שלנו, ופעם ראשונה למדתי מה זה סייעת. היא תמיד הייתה יושבת ליידי, מראה שלא היה נעים בעיני תלמידים אחדים, וכשהיייתי אומר משהו לא במקום פתאום היא היתה מוציאה תמרור עצור כזה קטן ומוזר ושמה לי אותו מול הפנים. כל דבר שעשיתי היא היתה מתערבת, היתה שופטת ומבקרת ולעיתים גם אומרת לי איך לנהוג ומה לעשות.

אני לא בנאדם שאוהב שאומרים לו מה לעשות, והרבה פעמים גם לא הקשבתי לה. לפחות בהפסקות היא לא היתה באה אחרי. אני זוכר הפסקה אחת שרציתי ללכת לשחק מיקמק ומוגובי אבל חבורה של איזה 10 בנות מהכיתה חסמה את חדר מחשבים, והתחילה לרדוף אחרי בכל הבית ספר. הרגשתי מאויים ומפוחד נורא. ברחתי מהם בבהלה, ניסיתי לעלות על גבהים ומזגנים כדי שהבנות האלה לא יתפסו אותי. לא הבנתי מה הקטע שלהן. עד היום אני לא יודע מה הן רצו, ולא בא לי לדעת.

בכיתה ג' הצלחתי להתקבל למרכז למחוננים, וחבר טוב שלי, שהיה חכם מאוד וכולם ציפו ממנו להתקבל גם, נכשל במבחן ולא התקבל. כשהוא שמע שאני, התלמיד שכולם חשבו למוזר ודחוי, הצלחתי להתקבל, הוא כעס והחליט לא לדבר איתי יותר. הייתי עצוב מאוד.

בכיתה ד', הייתי הבדיחה של הכיתה. כולם ניצלו אותי וזרמתי איתם. לא הבנתי שהם צוחקים עלי ולא איתי. למרות זאת, היה כיף בימי שישי לשחק עם החברים כדורגל במגרש, למרות שלא ידעתי כלום בכדורגל. יום אחד הלכתי עם החברים לבית של אותו זה שהחליט לא לדבר איתי, והוא בדיוק עמד לרדת במדרגות אז הם אמרו לי להתחבא. התחבאתי, ואז שהוא ירד הוא אמר: "אהההה דולב לא בא חחח ידעתי שהוא יבריז האוטיסט הזה" באותו רגע פשוט רציתי להעלם. לא רציתי לצאת מהמחבוא. ואז הם אמרו עבדנו עליך הינה הוא--- אבל אני כבר ברחתי משם. הלכתי הביתה בוכה.

פרק 2: המעבר

ביום האחרון לחופש שבין כיתה ד לכיתה ה: אני זוכר שהתעוררתי ואמרתי לעצמי: הו, השנה הזאת עומדת להתחיל, ואני אצליח להגשים את כל המטרות שלי: יהיה לי כיף בכיתה, אני אצליח בלימודים ואמצא מלא חברים חדשים. וגם אוהב את הילדה שהייתי מאוהב בה והיא תאהב אותי. קמתי מהמיטה, ופתאום אני רואה את משלבת השפה עומדת בבית שלי. והיא פוזלת לאמא שלי ואומרת לי: "בוקר טוב דולב... איך אתה מרגיש? אנחנו רוצים להגיד לך ש... אתה לא ממשיך איתנו בבית הספר"

נדהמתי. למה? מי? מה? איך??? איפה??? מליון שאלות התרוצצו בראשי. דווקא ביום האחרון לחופש החלטתם להגיד לי את זה???? ולמה לא שאלתם אותי??? מסתבר שהעבירו אותי לכיתה קטנה בבית ספר בעיר הסמוכה. והיא אמרה "שם יהיה לך יותר טוב"

מי את שתקבעי את זה??? ומה אם לא יהיה לי טוב??? ומה אם אני לא אמצא שם חברים??? ומה אם יהיה לי שם קשה????

אז זהו, שאף אחד לא באמת שאל אותי. פשוט קבעו עובדה וזהו. אני זוכר שאני ואמא נסענו למפגש היכרות עם המורה והתלמידים החדשים. מזכיר לכם, עליתי לכיתה ה' באותו הזמן. בקיצור נכנסנו למפגש עם הכיתה לעתיד שלי, ופתאום אני רואה משהו שמעולם לא ראיתי.
תלמידים שלא יודעים לדבר, תלמידים שעושים תנועות מוזרות ותלמידים שעושים קולות מוזרים, ובלי יוצא מן הכלל כולם היו בכיתה ג. רצו לשים אותי עם תלמידים בכיתה ג', שנתיים פחות ממני, שלא מתפקדים ברמה שלי ושלא אוכל לתקשר איתם לעולם. אני זוכר שבדרך חזרה הביתה, אמא שלי בכתה. היא אמרה: זה לא מגיע לך!!!!! לא מגיע לך להיות עם התלמידים האלה! מגיע לך ילדים ברמה שלך!

לבסוף, אחרי מאמצים מרובים מצד אמא שלי, שמו אותי עם ילדים בכיתה ו' וכמה ב ה'. השנה התחילה, ולמדתי להסתדר עם הילדים החדשים. היינו 8 ילדים בכיתה. אבל הצוות... המורים והסייעות שם צרחו עלינו בלי הפסקה, היו מתעללים בנו, היו נועלים אותנו לבד בכיתה בוכים במשך שעות ומה לא. יום אחד שיחקתי פאפא לואי ונגמרה ההפסקה ולא רציתי לצאת מהמחשב. ואז באה הסייעת, התיישבה על הרצפה בפתח הדלת, והחלה קוראת בקולי קולות: איה איה, הוא שבר לי את הרגל!"
מייד הגיעו מלא מורות בריצה, נדהמו ואמרו לי " היא יכולה להיות סבתא שלך!" שבכלל לא עשיתי לה כלום! המורות גררו אותי מהרגליים ושמו אותי בחדר חשוך. סיוט היה בכיתה ה ו. לפחות מצאתי נחמה בחברים בכיתה ושיחקנו מיקמק... פעם אחת ילד שהיה שובר את הטלפון שלו קבוע וחזר לו הטלפון מתיקון והוא סיפר בכיתה שאבא שלו אמר שאם עוד פעם אחת ישבר לו הטלפון, הוא לא יתקן לו יותר. שמעה את זה המורה, לקחה את התיק שלו שבתוכו הטלפון וניפצה לו את התיק על הרצפה בכוח והטלפון נשבר. כאלה רעות היו המורות האלה!

למזלי סיימתי את היסודי לבסוף.

פרק 3: התחלת החטיבה

בשנה הראשונה של החטיבה משרד החינוך רצו לשים אותי בחטיבה שאליההלכו כל שאר ילדי הכיתה שלי, שזה בית ספר נוראי של בעיות התנהגות ואני מודה כל יום לאלוהים שיש לי אמא שנלחמה עבורי שלא אלך לשם. בסוף הגעתי לבית ספר רגיל בעיר, בכיתה רגילה, שוב כמו פעם. חשבתי שעכשיו יהיה לי טוב, אבל טעיתי. בשנה הזאת, לא היה לי חברים בנים. אני לא יודע מאיזו סיבה, אבל הבנות החליטו לקחת אותי תחת חסותן, והייתי מבלה איתן בהפסקות ומתכתב איתן וכל זה. הבנים רק עשו ממני צחוקים וקראו לי הומו כל הזמן למרות שלא הבנתי למה הם אומרים את זה.

פרק 4: מצאתי את המקום שלי
אחרי שנגמרה כיתה ז', שוב עברתי בית ספר, אבל הפעם לבית ספר שבו כל חברי מהילדות ומראשית היסודי היו. נפתחה שם כיתה קטנה ואני הייתי אחד מחלוציה. כיתה ח היתה כל כך טובה וכיפית, מצאתי לי כל כך הרבה חברים טובים חדשים, טעמתי כל כך ברבה אהבות חדשות, גיליתי על עצמי כל כך הרבה דברים חדשים, והייתי מאושר. ובכיתה ט זה רק התגבר. היה לי חבר טוב שהייתי בא אליו כל שבוע ולעיתים גם כמה פעמים, היינו מבלים ועושים צחוקים, היה ממש מושלם.

אבל כל זה עמד להגמר כאשר החליטו לפצל אותנו.

פרק 5: משבר כיתה יוד
לקראת סוף החטיבה, מכיוון שהכיתה שלנו הכילה גם תלמידים שעולים ליוד וגם תלמידים שעולים לט', היתה תוכנית לפצל את הכיתות שלנו. אני התנגדתי לזה נחרצות, עוד חצי שנה לפני זה שיגעתי את כל העולם והתרתי בפני כולם שאם הם יממשו את הפיצול הזה קשר החברות של כולנו יתערער, וכבר לא נהיה חברים יותר. לצערי, התוכנית יצאה לפועל, ובאמת החברים שלי כבר לא רצו להיות חברים שלי יותר. אבל זה לא היה בגלל הפיצול. זה בגלל שהייתי אובססיבי באהבתי אליהם. כל כך אהבתי את החברים שלי, שזה היה להם יותר מידי והם החליטו שהם רוצים שנתרחק. והריחוק הזה היה קשה לי מנשוא, כל כיתה יוד הציונים שלי נפלו לביקיני בוטום, הייתי בדיכאון ואפילו כדי להראות לחברי כמה אני אוהב אותם ניסיתי לעשות דבר מאוד מסוכן- אך זה לא עניין אותם. הצמידו לי סייעת צמודה באותו זמן, אך זה בדיוק מתי שהתחלתי לגלות את עולם המיקמק באופן רציני יותר.

פרק 6: השינוי

אחרי חיים שלמים פתאום הבנתי שאני חייב להשתנות. זה השינוי שהחברים דרשו ממני לעשות, וזה השינוי שהצלחתי לעשות בעזרת מיקמק. הבנתי שכאן אני אוכל למצוא חברויות חדשות, שאוכל לאהוב ולהתרגש ובעיקר בעיקר לבטא את עצמי! ככה התחלתי את כיתה יוד אלף עם אהבה ענקית לעולם ולכולם, שהייתה קודם לכן אבל בזכות מיקמק הצלחתי להגביר אותה פי אלפי מונים, והשנה היתה מדהימה, הן מבחינה לימודית והן מכל בחינה אחרת! היה לי כיף להשתלב עם תלמידים בשכבה, היה לי כיף בכיתתי, גם אם אין חברים של ממש בכיתה עדין אפשר להתחבר ולהנות מהחברים במיקמק! שנה שעברה היתה כל כך טובה! וגם השנה הזאת התחילה מעולה! מעניין איך היא תסתיים!

צוות מיקמק, ברצוני להודוווות לכם (כן זהו משפטי הנדוש:) כי בזכות זה שהעמקתי את מערכת היחסים שלי עם האתר הצלחתי לשפר פלאות את כל החיים שלי! קבלתי דרכי ביטוי חשיבה אוהבות ומכילות יותר, למדתי על עצמי המון דברים, ומיקמק הוא הבית שלי ולתמיד לתמיד יהיה המקום היחידי בו הכל יכול לקרות ❤

מקווה שקראתם עד לפה כי באמת זה לא קל כל הוואחד חפירה הזאת חחח אבל באמת אני אוהב אתכם את כולכם ומקווה שלמדתם עלי דבר או שניים :)

אוהב מאוד ומקווה להכנס לתחרותq(≧▽≦q)
(❁´◡`❁)(✿◠‿◠)(✿◕‿◕✿)(❤ ω ❤)(^◕.◕^)

אוהבבבבבבב ביוששש❤❤❤

מוקדש לואי, וופלב2, תות1846
18
31
212


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/06/2023   10:38 מוגלי9988 31
אני עברתי כבר את כל הכיתות :)
אבל אני ממשיך עוד שלוש שנים במכללה :)
20/06/2023   18:07 הבוס2122 30
קראתי הכ לקח בערך 10 דק סיפור מרגש מאוד ומענין!!

לא הבנתי בן כמה אה כאילו? אתה עברת את כיתה יוד?
21/03/2023   21:59 מקס18676 29
סיפור מעניין
17/03/2023   11:22 הוליס947 28
וואו, סיפור מרגיש אני שמחה לאמא שלך לא וויתרה, אני שמחה שמצאת מקום כזה שעושה אותך שמח, אני לצערי לא מבינה אנשים ולמה הם עושים דברים כאלה
15/02/2023   15:42 ריקוק1 27
אני לא מיצמצתי מתחילת הסיפור 8o
אני לא מאמין שעברת את כל זה!!
אתה ממש גיבור! וכל המורות והסייעות בבית ספר יסודי לא יודעות מהחיים שלהם!
הקהילה שלך הכי טובה במיקמקק
06/02/2023   16:06 ה100ממת75 26
תקשיב עכשיו אני החלטתי לעשות בינג׳ על כל הקהילה ופשוט אני דבוקה אליך

תחילת הסיפור הייתה מזעזעת

לא האמנתי לאיזה שפל ילדים יכולים לרדת

ובקטע עם הכיתה והשמונה ילדים נדהמתי

לא האמנתי שיש כאלה אנשים, עצוב לשמוע:(

אני ברוך ה בבית ספר חב״ד בנות אז אין שמה דברים כאלה

העיקר שלסיפור יש סוף טוב:)

אני רק רוצה שתדע שאתה הילד הכי גיבור שפגשתי בחיימשלי

כולנו איתך❤️
23/01/2023   21:09 סטלה1030 25
וואי הקטע עם הסייעת ש"שברה" את הרגל מזכיר לי את הסצנה מהחיפושית המופלאה שלילה עשתה את אותו הדבר למרינט ):
20/01/2023   11:03 creativmod 24
אני אספר לך גם את הסיפור שלי התחלתי כיתה אלף כולם היו חברים של כולם בכיתה באת הכל כבר התחיל להשתנות ילדים היו מודעים אלי הם הבינו שאני אוטיסט התלוננו על הטיקים שלי ואחר כך כיתה גמל היה ממש לא טוב אף אחד לא הבין אותי גם ההורים שלי היה לי נורא ולא נעים עד שבכיתה דלד היה טיפה יותר קל ההורים שלי היתחילו להבין אותי ובכיתה היי הם שלחו אותי לכיתה מקסימה ומאז כבר החיים היו קלים עברתי תחטיבה שמח היה לי נעים בלב
19/01/2023   14:35 מוגלי9988 23
ואו אוהב זוהר ממש❤
קים אני אוהב את החפירות שלך :)
18/01/2023   19:42 ליידי0716 22
דבר 1. זה לא חפירה.!
דבר 2. מאוד היה לי עצוב לשמוע מה קרה עם המורות ,ושהיית צריך לעבור את כל הדבר הזה אני אומרת כל יום תודה שאנחנו מכירים וגם לי זה קרה... עם ילדות סיפור מאוד קשה ועצוב...
18/01/2023   17:25 חמוצלי97 21
אני לא יודעת מה לכתוב!
א,יש לי דמעות
ב,אתה כזה גיבור שהתמודדת ככה

מ=מצחיק
ו=וותיק במיקמק
ג=גם חבר טוב
ל=לי אין מה להגיד פה
י=יודע כל וחבר נפלא

נ.ב אתה חבר נפלא מקווה שנפגש שוב במיקמק מחכה שהפריטים שלך אם תעצב יצאו למיקמק.
נ.ב 2 אין לי מה להגיד סתם עשיתי עוד נ.ב
18/01/2023   09:47 מוגלי9988 20
לכל אחד יש קושי מסויים, והאתגר הוא לא לראות באחר את מה שקשה אלא את הצד החיובי והטוב❤
תודה אוהב גם❤ החברות תמיד מנצחת❤
17/01/2023   15:42 2שתים1 19
תקשיב אני מזדהית איתך בול זה מה שעברתי הילדים המורות הכול בקיצור עכשיו אני במקום רגוע ושלב
מקווה שגם אתה אוהבת ביי
17/01/2023   13:02 מיקמוק14ט 18
וואו
וואו
אני בוכה פה, המחשב התקלקל לי, העיינים שלי נדבקו למסך.
פשוט וואו!!!!!!!!!!!
אני לא מאמין שעברת דבר כזה!
כולנו איתך! אתה אמיץ, גיבור, יש לך לב יהלום!!!!!!!!
אני לא מבין למה עשו לך את זה!! גם לי יש קצת קשיים בכיתה... אני מפחד מחרקים, והחברים שלי לפעמים צוחקים עלי ומבהילים אותי בכוונה עם כל מיני חרקים... אבל אתה עברת דבר יותר קשה, והוכחת לנו, שאפשר לעשות הכל! הכל! עם חברות.
אוהבים, כולנו❤❤❤
17/01/2023   09:48 מוגלי9988 17
אוהב מלא קיטי אני בטוח שלמדת מהדברים הלא טובים מהעבר ושאולי היום את מצליחה להיותר חברה טובה יותר ולהתידד עם כולם❤
לירון הכל טוב ריגשת אותי בדבריך ויש אנשים עם מגוון פגמים מסויימים אבל זה לא גורע מהם כלום זה רק הופך אותנו למיוחדים ויחודיים בעצמנו❤ אוהבבבבב
16/01/2023   21:23 לירוןמלפפו 16
המשך תגובה:
עברתה פו מסע ממש לא קל לספר לך משוהא אני עוברת גם מסע רק שאצלי זה קצת יותר קשה לצערי )=
לא תמיד הכל מושלם בחיים )=
פעם סבא שלי זכינו לברכה היה אומר החיים הם כמו רכבת אי אפשר להחליט אליה לאן לנסוע היא תמיד תסע ישאר
והיה תמיד מכשולים בדרך )=
שוב אומרת גרם לי לבכות❤️
אתה יכול לבטא את הרגשות שלך בצורה מדהימה!!
אתה חייב לכתוב ספר הייתי קונה ❤️
אני ממש ממש מנצלת על שגיאות הכתיב שלי )=
זה טביעי אצלי
אוהבת מלא לירון
16/01/2023   21:19 לירוןמלפפו 15
אוו אוו אוו
קראתי הכל❤️❤️
ואני פשוט לא מפסיקה לבכות אני לא מבינה עד כמה מטפלות יכולות להגיע לרמה כזאת מה שביא אותי לדבר שלא ספרתי לאף אחד וזה שפעם ראיתי אמא אחת לוקחת את הילד שלה וכמעט זורקת אותו מהחלון בצורה כזאת למזלי היה שם שוטר ועצר אותה )= לדעתי לקרוא את מה שעברתה זה באמת מרגש
השמך בתגובה השנייה
16/01/2023   20:36 בום42 14
מקסים בהצלחה:)
16/01/2023   19:04 קיטי2254 13
המשך תגובה כי לא היה מקום....
אתה כותב מהמם זה עצוב לדעת שככה אנדשים וגם ילדים מתנהגים ככה
זה לא מגיע לך מה שעברת אני מאחלת לך ולכולם שבחיים לא תרגיש ונרגיש ככה
ומקווה שיהיה לך השנה שנה טובה מלאת חוויות חברים אהבה
יש לך אופי מושלם לא מבינה למה אחרים לא רואים את זה ??!!
מקווה שתצליח התחרות יצירה מהממת ריגשת באמת ריגשת
קשה לי להזדהות אבל הצלחת לרגש אותי
הזכרת נשכחות תודה אוהבתתתת
16/01/2023   18:58 קיטי2254 12
אני רק זוכרת שעל היום הראשון בכיתה אלף הסתבכתי עם הנכדה של המנהלת קרעתי לה בטעות את השרשרת מה לעשות לא שמתי לב היתי מופרעת
אממ בכיתה ב' לא זוכרת משהו חוץ מה זה שהמורה פעם אחת העליבה אותי מול כולם קיצור ממש נעלבתי
ה' התחלתי להכיר את החבורה שיש לי כרגע חבורה של 8
שאני בכוחות עצמי יסדתי ריספקט ועד עצם היום הזה אנחנו ביחד
מעולם לא חוויתי חרם או משהו כזה חוץ מאד שאני עשיתי על שתי ילדים מהכיתה שלנו זה היה בכיתה ה'
כי הם הרביצו לי אז החזרתי אממ זהו סורי יש לי זיכרון של דג
יצירה נדירה מקווה שתנצח
16/01/2023   18:22 R0NNEY 11
ממש מרגש
16/01/2023   17:26 תות1846 10
יש לי דמעות בעניים
הסיפור כזה מרגש ממש לא נעים מה שעברת
ושמחה גם אני שנכנסתי לעולם המיקמק המופלא הזה
והכרתי אותך ועוד הרבה חברים נאמנים
אני בטוחה שהסיפור הזה יזכה
ועוד יותר בטוחה שהוא יהיה מקום ראשון

נ.ב. תודה על ההקדשה!
16/01/2023   16:59 מיוחדת71  9
המשך תגובה:

פשוט, ממש הרגשתי שכלל מה שחווית עבר לנגד עיני, וממש דיימנתי את הסיטואציות בראש

זה גרם לי כמעט לדמוע❤

יש לך יכולת מופלאה לבטא רגשות, ומילים, וכל הכבוד לך על זה❤.

אני ממש שמחה שהכרת את מיקמק, ואם אי פעם תצטרך לפרוק את הכל, אני תמידדד אהיה פה לצידך.

ואני לא אומרת סתם כדי לצאת רגישה, נדיבה או משהו, אני באמת אומרת לך, שאני פה לצידך.

אוהבת, מיוחדת❤
16/01/2023   16:58 מיוחדת71  8
קראתי הכל.
כל מילה ומילה שכתבת.

ואי רוצה להגיד לך- שכלום ממה שקרה לך , לא מגיע לך.

כלום.

לא זה שהם התנתקו ממך, לא זה שהם הסתכלו עלייך, כלום!

אני חושבת שאתה בנאדם מדהים, פשוט מדהים שאתה יכול אפילו לספר על זה❤

אני לא בטוחה שהיתי מצליחה אפילו❤

אתה ממש ריגשת אותי, וכשקראתי את הכל הייתי מרותקת למסך❤

המשך בתגובה הבאה❤
16/01/2023   16:31 מוגלי9988  7
תודההההה לכולכםםםם אוהב אתכםםםם❤❤❤❤❤
חללית לא מצאתי אותך במיקמק2 לא נורא אוהב❤
16/01/2023   16:24 אברמסון1  6
מהמם ❤,
לקח לי קצת זמן לקרוא הכל,
ובחלק מהקרים הזהדתי איתך,
אני ממש מטצער על מה שעברת, זה לא מגיע לך...
16/01/2023   16:02 הדסס3  5
וואוו וואו אין מיליםםם
פשוט סיפור מרגש❤️
ממש לא דימיינתי שמי שעומד מאחורי כל הקהילה המטורפת והמושקעת האת זה באמת מי שתיארת❤
אני מרגישה שאני מכירה אותך פי אלף יותר טוב❤
\ממש מקווה שאףףף פעעעםם לא תעזוב את מיקמק ואפילו אולי תהיה חלק מצוות מיקמק ;) חחח סתם XD
16/01/2023   15:56 לינדי278  4
איזה סיפור מרגש❤ זה ממש עצוב שמלא ילדים עוברים את זה :(
ויופי שטוב לך עכשיו! כל הכבוד ששיתפת! זה קשה לפעמים לעשות..
16/01/2023   15:38 אשרמיקמיק  3
אני בהלם!
ריגשתה אותי מאוד!
יורדים לי דמאות!
שניה חוזר.....
ואו!
תשמע אתה משהו מיוחד יותר ממה שחשבתי!
16/01/2023   15:32 שניצל5672  2
וואו באמת שריגשת אני עוד שניה בוכה
מקווה שעכשיו יש לך חברים טובים נאמנים נחמדים שבאמת אוהבים אותך!
16/01/2023   15:07 חללית333  1
ואוו ריגשת דולב
פשוט וואוו
קפוץ למיקמק 2 דקה אניחיבת לדבר איתך
למדתי עליך ומימך מלא כמה דקותת
רציתי להגיד לך ולא מצאתי אותך צוות מיקמק העניקו לי כובע צדפות על עניין מסוים
וחבר טוב שלי קנה לי בלאסטר!!
בוא נפנק אותך קצת חח
אוהבת ריגשת!