קהילה - ציורים וצילומים
מנגוניל
23
54

לא תאמינו מה קרה לי.. *אמיתי לגמרי* 19/09/2023

היי מנגואים! מה שלומכם? שלומי מזועזע..
אני ממש רוצה לספר לכם מה קרה לי ביומיים האחרונים ומה עברתי.. אני מוכנה להתחיל:
מיקמק אחד (שמעכשיו אקרא לו מ') הציע לי חברות במיקטוק וכשאישרתי הוא כתב לי שזכיתי במשהו. ברגע ששאלתי אותו למה הוא מתכוון הוא כתב לי שאני בוחרת מנוי חודש, שדרוג או מתנות מנהלים. עניתי לו שברור שמנוי חודש! מי לא ירצה כזה דבר?! הוא התנהג נורא בנימוס והיה חייכן וחמוד. אחרי כמה דקות תמימות של שיחה רגילה הוא שאל אותי מה הסיסמה למיקמק שלי בשביל המנוי והוסיף הרבה דברי חנופה. לרגע אחד באמת התלבטתי אם מותר לי לתת לו את הסיסמה, כי מצד אחד זו פרטיות והסיסמה שלי היא כבר מידע עליי.. ומצד שני הוא הבטיח לי מנוי חודש חינמי ממנו, מ' גם החמיא לי והתחנף נורא- הרגשתי מוחמאת.
אבל תהיתי רק לשניה קלילה, כי לאחר מכן מסרתי לו במיקטוק את הסיסמה. מ' שלח לי מלא חייכנים והבטיח שלמחרת בצהריים- ערב המנוי יהיה אצלי, כי לוקח זמן לאשר מנוי וזה.. והוא הוסיף שכדאי לי להיכנס בשעות מסוימות, לא חשדתי בו אף לא לרגע אחד.
למחרת אני מתארגנת, הולכת ללימודים, לומדת.. חוזרת. אני נכנסת למיקמק בערך בשעה 17:00 ומשום מה הדמות שלי עם הבגדים היפים והנדיר שקיבלתי מהזכייה במיקשימה- לא עליי. הייתי בטוחה שזה באג (תקלה) ונכנסתי ל"ארון שלי". אותו מיקמק רוקן לי הכל.
לקח לי את הנדיר, עוד נדירים שתכננתי לתת לכם בהגרלה, וכמעט את כל הפריטים שלי. הייתי בשוק.
אני השקעתי כל כך הרבה מאמץ בשביל המיקביט שבזבזתי על הבגדים והנדירים, והנדיר מהזכייה!
לא החמצתי שניה אחת ומהר נכנסתי למיקטוק, שאלתי את אותו המיקמק לגבי זה, הוא לא התחבר. כתבתי לו שהוא מתנהג בצורה מבישה ולא חברית במיוחד. ראיתי שהוא מתחבר למיקטוק, מקליד לי משהו, אבל מ' לא שלח את ההודעה ומיד התנתק. הייתי יותר מידי תמימה. למה אני כל כך בוטחת באנשים??
רציתי להחליף עם מישהו ממה שנשאר לי, אלא שקלטתי.. הוא נתן את הפריטים לעצמו דרך החלפות מהמשתמש שלי. ולקח לי את מחסנית ההחלפות.
במשך חלק גדול מאוד מהיום הרווחתי בקושי עוד מיקביט ורכשתי לעצמי שלושה פריטים שהיו לי מלפני שמ' לקח לי פריטים. הייתי צריכה לדעת שהוא מנסה לקחת לי פריטים.
---הארה!---
אבל.. למרות ההתנהגות הנלוזה והנוראה שלו.. יום כיפור הולך וקרב הולך וקרב... ואני מוכרחה לסלוח לו.
מיד כשמחשבה זאת עלתה במוחי חשבתי על כך שאולי הוא סובל ממשהו כזה שהוא חייב עוד ואף פעם לא מספיק לו. תחשבו על בן אדם כזה- מסכן שלא מגביל את עצמו וגם לאחרים קשה להגבילו. ויכול להיות שהוא בעצמו חסר פריטים, למרות שעדיין אין זו דרך להשיג פריטים בהתנהגות מבישה שכזאת...
מסר לסיכום:
שמרו על עצמכם, אל תמסרו מידע עליכם לזרים או משתמשים ממיקמק או מאתרים אחרים. שימו לב לכל פרט חשוד ותדווחו עליו מיד! אני לא נהגתי כך ולכן נענשתי.. אבל לכם כדאי מאוד להיזהר! תשמרו על עצמכם, ויותר חשוב מכל המסרים והלקחים:
אל תדונו אנשים עד שתעמדו במקומם.

אוהבת אתכם יותר ממנגו, מעריכה, מעריצה, מקווה לתגובות ועוקבים נוספים:)
_אשמח אם תמליצו על הקהילה שלי!_
שרופה עליכם, אתם מהממים הכי בעולם!
נועם❤

מוקדש ל מורנוש1001, זואי4הבובה, מקסיקו98, ציליצלי, מצה58, 323יין, לקלואי, תאומה10, רמקול850, Sophip, לואי
2
2
56


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/09/2023   16:56 אייס8776  2
בס''ד!
אני לא יודעת איך להגיבב!
דבר ראשון:
את לא אשמה! כל אחד היה נופל בפח שלו!
דבר שני:
את כ''כ בוגרת שאת סולחת לו❤
דבר שלישי:
את אלופתתת עולם!!
דבר אחרון:
מאחלת לך שנה טובה ומתוקהה❤❤
20/09/2023   07:16 צונאמילאמי  1
צודקת ברמות
מצטערת שזה קרה לך
אולי תדוחי לצוות שיחזירו לך את הפריטים