קהילה - ציורים וצילומים
אחת1שיודעת
78
142

איך אני רואה את ליאת 11/10/2023

היי !
מה קורה? היום אני אספר לכם איך אני רואה את ליאת. ליאת - נדיבה,חכמה, מצחיקה,טובת לב,סבלנית,מנהלת מיקמק האהובה עליי. זה בקיצור אבל עכשיו קבלו את הגרסה היותר ארוכה...

ליאת המנהלת האהובה עלי בכל מיקמק! היא בת אדם כל כך טובה ומתחשבת באחרים. והיא גם סבלנית ממש! לשבת במחשב שעה ולחלק מתנות לאנשים שכל שניה אומרים לה ליאת אליי! ליאת אפשר החלפה? הייתי מתחרפנת אם זה היה קורה לי אבל הייתי מסתדרת
היא כל הזמן נותנת למיקמקים מתנות נותנת פרסים בבלוג הפרס ובמיקשימה. היא המנהלת האהובה עליי לגמרי בצדק! והכלב החמוד שלה לואי כזה מתיקות!!!
אם שואלים אותי היא המנהלת הכי טובה במיקמק.
היא גם כל כך יצירתית! מי מחליט את הנושאים למיקשימה ולבלוג הפרס? ליאת! והיא גם כל הזמן מדגישה את ערך הנתינה, כל כך יפה! בכל הזדמנות שיש לה היא עוזרת לאחר. והיא תמיד חושבת עלינו, המיקמקים. טוב חפרתי. אז כן זה נקודת המבט שלי על ליאת וביוש!

מוקדש לואי
4
2
59


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
05/11/2023   13:48 אמילי99652  2
יואו איזה מהממת את שאת ככה מפרגנת לליאתתת
היא גם המנהלת האהובה עליי, אבל אני גם ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש אוהבת את שאר המנהלים, יונימיק, כפירמיק, אסי, ואת כווווול המנהלים המדהימים שתרמו ועזרו למיקמק שלנו להיות מה שהוא היום והכי חשוב, שעזרו לי ותמכו בי, ושעשו איתי החלפות, ושנתנו לי את הפרס במיקשימה ובקצור הם מהממים ברמות ואני אוהבת ברמות כל מנהל ומנהל !!!!!!!!

צוות מיקמק - מקווה שאתם קוראים את זה!!!
12/10/2023   13:40 אייס8776  1
את מקסימה ^^
רואה את הטוב באחרים❤️
אין מילים לתאר כמה אני מתרגשת מהיצירה הזאת ><
את יכולה להבין אותי גם בשתיקה?
הנה: ❤️
את... א ל ו פ ה !