קהילה - ציורים וצילומים
מלכהה135
21
72

פינה חדשה - המלצות על ספרים! 21/11/2023

היי מיקמקים, מהשמע?
אזז אחרי ששנה וחצי לא העלתי (אני ינסה לעלות יותר בקביעות)
אני פותחת בפינה חדשה ממש:)
המלצות על ספרים!!!
אז ההמלצה הראשונה היא ל.....
פרסי ג'קסון והאולימפים!!!
אז קבלו את התקציר שכתבתי ביכבודי ובעצמי^_^:
"פרסי ג'קסון והאולימפיים" היא סדרת ספרי פנטזיה שובת לב שנכתבה על ידי ריק ריורדן שלוקחת את הקוראים למסע מסעיר בעולם שבו המיתולוגיה היוונית מתעוררת לחיים. עם סך של חמישה ספרים, הסאגה האפית הזו עוקבת אחר הרפתקאותיו של פרסי ג'קסון, ילד בן שתים עשרה עם דיסלקציה והפרעות קשב וריכוז שמגלה שהוא לא רק נער רגיל, אלא בנו של פוסידון, האל היווני של ים.
בספר הראשון, "פרסי ג'קסון וגנב הברקים", פרסי מוצא את עצמו נזרק לעולם של אלים, מפלצות ונבואות עתיקות כשהוא נודע לו שהואשם בגניבת הברק של זאוס. בעזרת חבריו החדשים, אנבת' צ'ייס החכמה והסאטיר גרובר אנדרווד, פרסי יוצא למסע לטהר את שמו ולמנוע מלחמה קטסטרופלית בין האלים. בדרך, הם נתקלים ביצורים מיתולוגיים בוגדניים, מנווטים בעולם התחתון הבוגדני, ופותרים את מסתורי העבר שלהם.
ככל שהסדרה מתקדמת, פרסי וחבריו מתמודדים עם איומים ואתגרים הולכים וגדלים. ב"פרסי ג'קסון וים המפלצות", הם חייבים לאחזר את גיזת הזהב כדי להציל את מחנה חצוי הדם האהוב שלהם מהרס. ב"פרסי ג'קסון וקללת הטיטאן", הם משלבים כוחות עם ציידי ארטמיס כדי לחלץ את אנבת' מציפורניו של הטיטאן החזק, אטלס.
ב"פרסי ג'קסון והקרב על המבוך", ​​הגיבורים יוצאים ללב המבוך הידוע לשמצה כדי למנוע מאדון הטיטאן קרונוס להתרומם שוב. ולבסוף, ב"פרסי ג'קסון והאולימפי האחרון", פרסי ובני בריתו מנהלים קרב שיא נגד קרונוס וצבאו בניסיון להציל את אולימפוס ואת העולם כולו מהרס.
לאורך כל הסדרה, ריורדן שוזרת בצורה מופתית אלמנטים של המיתולוגיה היוונית עם הגדרות מודרניות, ויוצרות עולם עשיר וסוחף שמושך את הקוראים בכל הגילאים. הדמויות ניתנות לקשר ומפותחות, כל אחת עם החוזקות, החולשות והמסעות האישיים שלה. פרסי, במיוחד, עובר צמיחה אדירה כשהוא מנווט את האתגרים של היותו אל למחצה, מתעמת עם חוסר הביטחון שלו, ומחבק את גורלו כגיבור.
סגנון הכתיבה של ריורדן מהיר ומלא בהומור, מה שהופך את הספרים למרתקים ונגישים לקוראים צעירים. העלילה עמוסת האקשן שופעת טוויסטים...
(לקח לי שנה וחצי לכתוב את זהה^_^)
אם קראת את התקציר אתם תבינו שממש שווה לכם לקרוא פרסי ג'קסון:)
אזזז זהו להיום:))
נתראה יצירה הבא^^
נ.ב אם קראתם פרסי ג'קסון תאשתגו #קראתייייי!!!:)

מוקדש לכוווווווווווווווווווווולם:))
6
1
37


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/01/2024   14:05 11צמננ  1
#קראתייייי!!!:)
ספר מושלםםם 3>
ואו איזה תקציר, רואים שאת קוראת ספריםםם XDD
ספר חמישי (ואי בא לי לבכות ממנו, כל כך עצוב)