קהילה - ציורים וצילומים
פם888
760
2108

עדכון מצב + פטפוטים של 2 בלילה :) 19/05/2024

מהמצב אנשושים פומפיות שלי:)
למי שלא שם לב לא עלו יצירות השבוע מאז יום ראשון! (שיא גינס נראלי...)
אז למה לא עלו?
מממ שמעו... היה חג... עצמאות אתם יודעים...
אבל זה לא קשור לזה:)
מה מסתבר?
שדווקא השבוע החליט הדופק שלי לעשות בעיות, ומרביעי אני בביה"ח
כן כן, הייתי פה גם שבת, ות'אמת לא היה כלכך נורא, סה"כ היינו בתפילות והיה מניין, הבאנו טונות אוכל מהבית, והיה לנו פלטה מקרר וכל מה שצריך:) שרדנו מה שנקרא:)
אז למה הגעתי בגלל לביה"ח?
בגדול יש שתי גרסאות, לא ברור באמת מה מהם, אבל כנראה שילוב של שניהם
ממה נתחיל? מממ אוקי בקיצור ביום העצמאות עשינו מנגל כזה כל המשפחה באיזה יער (למה לנסוע שעה וחצי ליער רק בשביל לעשות מנגל על מנגל פחמים ממקס סטוק?? בוא נעשה בבית על מנגל גז או חשמלי וזהו, למה לנסוע שעה וחצי רק כדי לקבל זבובים וקצת עצים שנמצאים גם בחצר של הבית שלי??? מבטיח לכם שאני די בטוח שהעץ ברוש שיש לנו מאחורי הבית בא איתנו באוטו ליער, כי ראיתי לפחות 5 כמוהו שמה

קיצוצ עשינו מנגל ועבדכם הנאמן שונא מנגלים, הסיבה לזה בהמשך....
קיצוררררר התייבשתי ברמות, למרות ששתיתי מלאאא
איך זה הגיוני?
מהמסתבר? שקולה זירו לא רק שלא עוזרת לשתיה, היא מצמיאה ומייבשת, ואני שתיתי 4 ליטר של הרעל הזה.... קיצור יובשתי של החיים, וזה אחת הסיבות שבגללה הגעתי יום אחרכך למיון עם דופק 40... (מסתבר שזה קצת.. מי ידע את זה?)
והסיבה השניה היא הפרעות אכילה
מהזה בכלל? נשתמש במילה האולי מוכרת והמפחידה יותר "אנורקסיה"
בעצם זה סוגשל פחד מאוכל
מזתומרת? הורדתי כפי שכבר סיפרתי לכם בעבר קרוב ל22 קילו (כןכן זה אפשרי!) ומסתבר שהגעתי לתת משקל, אז מה עושים? אוכלים! אז זהו שלא ממש
מה השיעור השנוא עליכם? חשבון כמוני? אז תחשבו שכל היום ישלכם בראש מחשבון, של מה? של קלוריות.
מה זה קלוריות?
מסתבר שבכל דבר שאנחנו אוכלים יש משהו שנקרא קלוריות, בכל מאכל מספר שונה.
אז מה הבעיה בזה? שוב בעיה. אבל אצלי כן.
בעצם מאז שהתחיל כל התהליך הזה של הירידה במשקל נחשפתי לכל המספרים שמאחורי המאכלים וגילתי עובדות מדהימות
למשל שאני יכול לאכול 2 קילו אבטיח וזה היה שווה ערך קלורי לחפיסת שוקולד, ואני איש שאוהב אבטיח, אז זאת היתה תגלית מדהימה (ואז גילתי שזה לא הכי לגיטמי להכניס 2 קילו אבטיח לגוף ואחר כך נראתי גם כמו אבטיח (אבטיח פחות 22 קילו)
וגילתי עוד ועוד מספרים, ואז התחלתי לחשוב, עם אני יכול לאכול מספר קטן יותר של קלוריות, ועדין לשבוע, וגם לרדת ככה במשקל וגם לאכול פחות מתוק, אז למה לא?
ואז התחלתי להוריד מהתפריט האכילה המגוון והמשמין בלשון המעטה שלי המון דברים
חמצוצים? לא אצלי
קולה? זירו בלבד (בכמויות...)
חטיפים? תציע לי אחד ותחטוף (סתאםם אבל כן, לא אכלתי גם חטיפים)
קוראסונים, פיצות, וופל בלגי, פנקיקים, כל דבר מתוק כמעט (למעט למעט למעט חסה, לאדע לדעתי זה מתוק)

ואחרי זה הורדתי עוד כל מיני דברים
גלוטן, שזה לרוב דברים כמו עוגות עוגיות חלות לחמים פיתות לאפה (איך אתה מסתדר שואלים עכשיו האלה שכל שישי אוכלים שניצל בחלה או האלה שכל חמישי פוסעים בשווארמה הקרובה לאכול לאפה שווארמה (ספויילר... גם לאפה שווארמה ירדה מהתפריט, נשאר רק הסלטים (^_^)

ואז זה המשיך לרדת לעוד כל מיני מאכלים
ממרחים למשל, כמו טחינה חומוס מטבוחה (טוב את זה ספציפית לא אהבתי גם לפני זה אבל הבנתם את הקונספט)

וזה המשיך והמשיך עד שנשאר בתפריט מספר מצומצם מאוד מאוד של מאכלים:
ירקות (תפו"א ובטטה לא מוגדרים ירק, והם לא בתפריט כמובן)
דגים כגון טונה או אמנון (בהתחלה היה גם סלמון, ירד.)
ומעט ממש בשרים שהתאימו למחשבון הקלורי המוחי המעצבן שלי .(בעיקר חזה עוף ופסטרמות מיוחדות)
ולפעמים, שהיה באלי משהו מתוק, היה נכנס איזה פרי לתפריט.
בגדול? זהו.
אולי בשבתות הוספתי קצת אורז, לא מעבר
בקיצור אתם מבינים שאי אפשר באמת לחיות על כלכך קצת אוכל, וזה הסיבה השניה בעצם שהגעתי בגללה לביה"ח

אז בגדול אני פה כבר איזה 4 ימים, ושאני אומר פה אני מתכוון ממש פה במיטה שאני כותב לכם ממנה במחשב הנייד שהביאו לי במיוחד מהבית בשתיים בלילה כי אי אפשר באמת לישון שיש לך 40 תינוקות במחלקה

למה אני במיטה? אשכרה לא מסכימים לי ללכת, ואומרים לי להיות במנוחה מלאה.
מצד שני שהם רצו לעשות לי בדיקת דם הם נתנו לי לרדת 4 קומות במדרגות.... איך אתם מצדיקים את זה הא?

אפילו הביאו לי לפה עם בכל זאת ארצה קצת להסתובב או שהיא צורך כיסא גלגלים, ות'אמת? הדבר הזה נחמד, אבל קצת מוזר להסתובב איתו שאין לך גבס על הרגל וכולם תוקעים לך מבטים של "תלך ברגל ותרחם על הגב של אבא"
ואני רוצה לענות להם שהייתי מעדיף לרוץ ולא ללכת, אבל לא נותנים לי :)

קיצור אז בגדול אני כל היום במיטה, וכמובן שזה אומר ישירות שאני היה בטלפון כל היום:)
אז ניצלתי את זה כדי לעשות דברים חשובים
כן עאלק...
שיחקתי כל מיני משחקים וראיתי סרטים... אז אם שואלים אותכם מי גרם לי להיות מכור, ביה"ח סורוקה זה התשובה.
אבל נשאלת השאלה, בשבת אין טלפון! אז מה עושים? קוראים ספר. קראתי ליטרלי באותה שבת ספר של איזה 400 עמודים, ולא מהאלה עם הכתב הענק, אחד עם כתב צפוף כמעט כמו החדר שלי במחלקה (שגם אותו חולקים עם עוד מטופל)

קיצור המטרה של הבית חולים היא שאני יאכל כמה שיותר, ואזוז כמה שפחות
אז זה נפלא לא? מותר לי לאכול הכל, וממש הכריחו אותי עכשיו ב12 בלילה לאכול ארטיק...
אז זהו שנפלא זה לא, כי כידוע, המחשבון הקלורי המוחי מציק...
סתם ככה אם הוא לא היה קיים כנראה הייתי אוכל עכשיו קוראסון ולא כותב לכם....
אז מנסים בכל זאת, והם די מצליחים, (מה אני אעשה, בהתחלה לא הסכמתי באמת לאכול, אבל לחברה האלה יש מחטים... אל תתעסקו עם הבחור שאחראי לפתוח לכם וריד בחיים...)
אז סה"כ הם גורמים לי לאכול עכשיו כמו מינימום פיל משולב לוויתן כחול...
או ככה לפחות המוח שלי חושב... בפועל? אני עדין אוכל חצי ממה שאכלתם היום (אל תשקרו שאכלתם בריא, כולנו ראינו שב2 היה לכם חשק לשוקולד...)

אבל כרגע זה לפחות מספיק, ויש סיכוי שכבר מחר השתחרר ברוך ה'.
האם אני משתחרר ואז הכל חוזר לקדמותו? כנראה שלא. מעכשיו יבנו לי איזה תפריט עם מלא אוכל ויחייבו אותי לאכול הכל עד שאני יראה כמו אמריקאי חובב ג'אנק ממוצע... נראה אותם:)
בגדול, ביה"ח יכול להיות חוויה נוראית, אבל שאמא שלך שפית ולאבא שלך יש מכולת ואתה בביה"ח רק במטרה לאכול, אפשר לשרוד את זה איכשהו:)
ועם כמה שאני מחויב לאכול, תאמינו לי שלא אכלתי כלום ממה שהביה"ח הביא... אם כבר אוכלים אז לפחות שזה היה סטייק איכותי ולא תבשיל לא ברור...
מזל שאמא שלי גם ככה אוהבת לבשל...
אז ברור שהיא פוצצה לנו את כל החדר באוכל, ואת המקרר שאמור להיות לכל המחלקה, ובשבת גם את הפלטה, אני מזכיר לך אמא! אנחנו רק 2 פה בשבת! לא צריך חצי קילו דג רק למנה טרום אמצעית (למי ששואל מה זה מנה טרום אמצעית, לנו בארוחה יש: מנה ראשונה, סלטים וחלה. מנה טרום אמצעית, דג או מרק או גם וגם או קציצות או משהו כזה
ואז מנה עיקרית שזה לרוב בשר ואורז ותפ"וא עוף וכל זה
ואז יש את המנה האחרונה)

קיצור הספיק לנו האוכל להאכיל גם את כל מי שבקומה... מה שנקרא כל דכפין יטא ויואכל (אני מאיית את זה נכון בכלל?) וכל שאינו דכפין דוחפים לו את האוכל כי חבל לזרוק:)

אבל ברור שאמא תביא גם עוגיות... ועוגה... ואבטיח ופירות וארטיקים וגלידות... אם יש משהו שיצליח לערער לי את המחשבון הקלורי זה אמא... כנראה בשבת היא שמה את המחשבון על שעון שבת ומכבה לארוחות שבת...

קיצור...
טוב לא אני לא אפסיק לכתוב עכשיו כי משעמם לי ורק 2 וחצי בלילה, עוד מוקדם במילים אחרות

בעיקרון נפלנו על המחלקה הכי לא משהו.
במחלקה מתחתינו יש גם ספריה וגם קולנוע (למה יש בביה"ח קולנוע? לא ברור, היה שמה כזה פוסטר של בקרוב "צעצוע של סיפור" יוצא בעוד חודש! ואז בתאריך ה24-2-2000 (המקום הזה בהחלט ענתיקה זה בטוח)
ובמחלקה מעלינו חדר עם פלייסטישן, ועבדכם הנאמן כפי שהבנתם. לא יכול להגיע לחדר הזה, כי החדר היחידי שהוא ראה בשבוע האחרון היה החצי חדר שהוא קיבל במחלקה:)
טוב לא ממש, את הארוחות שבת דווקא עשינו בצורה טובה, פשוט לא הקשבנו להם והלכנו לאכול במקום שקט במקום בחדר (חטפנו על זה צרחות, אז בסעודה השנייה לקחנו כיסא גלגלים...)

בעיקרון עכשיו אני מחובר לאיזה מכשיר מוזר כזה שמודד דופק או משהו, ולרוב מסתבר שאני נרדם הדופק טיפה יורד, ובגלל שדי נמאס לי להיות פה אני מנסה להיות כמה שיותר ערני בלילה כדי שהוא לא ירד ואני יוכל כבר לצאת מפה וללכת לעשות את הדבר שהכי באלי לעשות, לישון, אלה מה?, אחרי הכל להיות 4 ימים באותה תנוחה קצת מעייף...

נקווה שמחר אני כבר אצא מפה...
בעיקרון שהגענו לפה היינו בטוחים שאנחנו גג שעה שעתיים שמה ואנחנו חוזרים לבית... בפועל עד שבכלל קראו לנו לקח 3 שעות ( והיה שמה די ריק סה"כ... השירות היום...)
ואז אמרו לנו את הדבר הנוראי מכולם, אתה נשאר פה ללילה. פסדר אמרנו, לילה אחד מה כבר יקרה, ואז זה הפך לעוד לילה, אז אמרנו פסדר, העיקר שנצא לשבת, ואז בבוקר אמרנו לנו שכנראה נצא לשבת, אז פיתחנו ציפיות, ואז באיזה 12 באה איזה רופאה שאמורה כנראה להיות בכירה, איזה רוסיה עצבנית כזאת והיא די צעקה עלינו ששאלנו עם נוכל להשתחרר לשבת, מהצעקה שלה אפשר להבין שהתשובה היתה לא מוחלט. אז נשארנו לשבת, ועכשיו מוצ"ש, ואנחנו עדין פה, אני ואבא.
טוב לא ממש. אחרי שאבא שלי היה איתי מרביעי וסבל נתתי לו להשתחרר הביתה (הכנתי לו מכתב שחרור רשמי מביה"ח פומפניישן על שם פומפה פומלה) ללילה, והבאתי את אחותי הגדולה להיות השומרת שלי (לא ברור למה אבל חייבים מלווה 18+) ותאמת, שלא אכפת לי שאם נתקע פה עוד כמה ימים היא תהיה איתי, שתסבול, לה מגיע :) סתם... היא גם ככה הולכת מחר בבוקר ללימודים ואבא שלי חוזר... לפחות ישן לילה אחד כמו שצריך (אני יודע, אני אדם מאוד מתחשב)

מממ... כבר 3 בלילה... נלך לישון? לעע
קיצור על מה עוד יש לחפור כבר?
ממ בוא נגיד שמאז שהגעתי לפה פגשתי 14 רופאים, 9 אחיות, ו5 סטודנטיות, ובגדול אף אחד מהם לא עשה כלום חוץ מלפטפט איתך. אם זה מה שרופא אמור לעשות תראו אותי רופא בעתיד, גם אחלה משכורת, גם 0 עבודה:) (סתם צוחק, ברור שהם עובדים פה קשה לאללה, ו2 מהם גם דקרו אותי אז הם כן עשו משהו, מצד שני לדקור אנשים נשמע לי ממש נחמד, אז אולי אני עדין אשקול את העניין הזה של להיות רופא...)

בעיקרון סה"כ האנשים פה די נחמדים... הבעיה שברור שהאנשים שבאמת אחראים על השחרור שלך היו האנשים הכי מעצבנים בעולם... חוק מרפי קלאסי... מרפי היה אדם רע.

אז בגדול לא ברור באמת מתי אני אצא מכותלי הכלא הזה, יכול להיות מחר, יכול להיות יותר מאוחר, העיקר שנהיה בריאים ושלמים:)

אז כנראה לא היו באמת יותר מידי יצירות בשבוע הקרוב גם, אלה אם כן היה לי חשק מוזר ב2 בלילה "להכין" יצירה (ליתר דיוק חשק לחפור לכם)
אבל כולי תפילה שכבר מחר אני היה בבית, הלוואי.

אז חברליצים
שהיה לכם שבוע טוב:)
(השבוע התחיל רשמית לפני 3 שעות ו7 דקות)
(כן עכשיו כבר 3 ו7 דקות בלילה, ואני מתכוון לראות עכשיו סרט כי אנחנו בלילה לבן...)

אז יאלה חברליצים, תרגישו טוב, תאכלו, ואם יש לכם מחשבון קלורי בראש, תזכרו שהדבר השנוא עליכם בעולם זה חשבון ואתם אף פעם לא מקשיבים למורה, אז אל תקשיבו גם לו:)

בביי

מוקדש מי, שהיה, כוח, לקרוא, את, זה:)
16
18
214


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/05/2024   15:55 קייטי8800 18
רפואה שלמה!!
אולי לא תאמין, אבל קראתי הכללללללל!
ואני חייבת, פשוט חייבת, להחמיא לך על הכתיבה יוצאת הדופן שלך.
יש לך כתיבה זורמת, מצחיקה, כיפית, ומעניינת! ממש נהנתי לקרוא!
והעריכה פשוט וואו!
26/05/2024   14:00 יעלה342 17
רפואה שלמה
אני יודעת שזה בדילי של שבוע אז תחשוב ששלחתי את זה לפני שבוע טוב?❤️
אע באיזה בית חולים היית

והאתמול עלתה יצירה ורשמת שאתה עדין בבית חולים השתחררתי כבר? )=

מקווה שכן❤️❤️
24/05/2024   09:04 מומו7701 16
רפואה שלמה :)
22/05/2024   15:19 טליושה136 15
רפואה שלמההה
20/05/2024   21:01 איילתב1234 14
רפואש
קראתי הכל!!!! בכלל לא חפרת אל דאגה...
סיפור עצוב, תהנה מהסרטים
20/05/2024   17:27 11צמננ 13
טוב, אז קראתי את ההתחלה והתייאשתי בשל מחסור חמור בכוח הרצון שלי. אז.. ואו!
החלמה מהירה 3> זה ממש עצוב לשמוע.. מקווה שתרגיש טוב..
ויצירה מהממת :)
20/05/2024   15:45 באדי3882 12
רפואה שלמה
מכווה שתרגיש אוב
20/05/2024   10:27 חיים1176 11
קראתי הכלל ויש לי 2 שאלות:
1. איזה ספר קראת של 400 עמודים? (מעניין אותי אם קראתי)
2. איך הצלחת לעשות את הדיאטה הקיצונית הזאת בלי להתפתות לממתקים?
טוב רפואה שלמה... רגע, איפה אתה גר? באיזה עיר?
20/05/2024   07:39 אוריה1569 10
רפואה שלמה! קראתי הכול
למה לילה לבן תברח ללונדע בבאר שבע!
למה לא מנגל אמיתי אצל סבתא?
בקרוב אתה תשחרר אני בטוח!
יהי רצון מלפניך השם שפם888 השתחרר במהרה ויתרפה במהרה!
19/05/2024   22:02 יהונתן898  9
תרגיש טובב
ואיפה את עורך???
זה ואווו כאילוו
ואיתה תיאורר(:
19/05/2024   21:48 TטיטסT  8
אימלה! בית חולים?!
מקוה שאתה בסדר עכשיו!
אני ברוך ה' לא הייתי ומקווה שלא יהיה אף פעם.
מחשבון קלורי? לא מספיק החשבון של המורה צילה?
יו! גם עליי זה השיעור השנוא!!.
מהה כמה קצת אוכל!!
זה ממש מזכיר לי את אחותי (שבקושי אוכלת משהו
ואולי אכלה רבע ממה שאכלתי כל החיים...)
אבל עדיין היא לא הייתה גם כן בחיים בבית חולים.
מקווה שתשתחרר בקרוב!
19/05/2024   20:23 הגסימהמיק  7
וואי הפרעות אכילה זה נוראאא,
לחברה שלי יש...
תרגיש טוב❤️
נ.ב איזה סרט ראית?(:
19/05/2024   18:05 יסמין970  6
אהבתי ממש שגם כאשר אתה נמצא במצב כזה קשה עדיין הוספת את ההומור, שיהיה רפואה שלמה❤️
מקווה שהשתחררת כבר נשמע נורא להיות בחדר כל היום עם עוד אנשים ובקושי לצאת לבחוץ.
ומקווה שתעבור את זה במהרה(:
19/05/2024   16:08 נונה917  5
אפואה שלמהה
19/05/2024   14:22 2שתים1  4
תרגיש טוב:((
לא הבנתי איך אתה יכול לאכול כלכך קצתתת
מה שרשמת שאתה אוכל לא היה מספיק לי לרבע שעה..!
ממש מקווה שישחררו אותך מהר..❤️
19/05/2024   13:31 וטחינה1234  3
אוו תרגיש טוב )=
בטח זה קשה לא לאכול דברים שאתה אוהב )=
מקווה שאתה בסדר עכשיו )=
19/05/2024   11:58 44גבי4  2
מקווה שאתה מרגיש טוב
19/05/2024   11:16 Mus1c  1
גאד מקווה שתרגיש טוב יותר..

הפרעות אכילה זה נורא.. לחברה שלי יש :(

אצלי זה מתי שאני מצוננת /מקורות /חולה/עייפה פשוט אין חשק או כוח לאכול אבל אין לי תמחשבון קלוריות הזה ברוך ה'

אממ וואי נקווה שתשתחרר בקרוב
ונקווה שהפרעות אכילה בסוף עוברות..

היי מתי שהלכת לראות סרט התחלתי לחפור בקהילה שליי -_-

קיצר בביי