קהילה - ציורים וצילומים
שורטי214
42
92

סיפור- חרם? לא אצלינו... חלק שני 23/05/2024

היי מיקמקים!
מה ניש? מקווה שמ-ו-ש-ל-ם!!
אז הרבה שאלו אותי למה אני לא מעלה את החלק השני של הסיפור, עובדה שכתבתי "המשך יבוא"... התשובה היא פשוטה: בשביל להעלות סיפור, צריך גם לכתוב אותו... מקווה שהבנתם. טוב אז זה החלק השני של הסיפור השקעתי בו המון מחשבה וזמן!
מקווה שתאהבו אותו כמו הפרק הראשון... (אם מישהו לא זוכר מה קרה בפרק הראשון מוזמן ללחוץ על החץ הימני למטה בשמאל)
------------------------------------אז הנה הוא!! קבלו אותו---------------------------------
חרם? לא אצלינו...
פרק שני- "כל כל כל, אבל כל האמת"
מנקודת מבטה של הכותבת (שורט)
"עמרי!!!! תביא לי כוס מים כבר!!!! אני צמאה ממש!!!" עמרי רץ אל המטבח בעצבנות כדי להביא לאימו כוס מים, ובדרך נתקל באביו. "עוד מעט כל זה יגמר עומריקי". "אתה אומר לי את זה מאז שעברנו לכאן! השיב עמרי, ולבנתיים זה לא קורה". "אני יודע שאתה נסער מאז שאמא נפטרה, אבל זו לא סיבה להתנהג כך! אמר אבא, שמעתי מהמורה שלך שיש לנו פגישה איתה ואיתך. מה עשית הפעם?!" "סתם, איזו ילדה מעצבנת שכל הזמן מציקה לי ומדברת אלי לא יפה בכלל!" עמרי שיקר בלי קושי. "אה, אז זה הסיפור? אתה יודע מה אני שמעתי? אני שמעתי שאתה הוא זה שמציק לה! עמרי, למה אני צריך כל יום לקבל שיחה מהמנהלת על שדיברת לא יפה?? אתה יודע טוב מאוד מה המצב הכלכלי שלנו. אני לא רוצה עוד בעיות עכשיו! למה אתה עושה את זה?! אתה עדיין כועס על האמא החורגת שלך? אני דווקא חושב שהיא מאוד נחמדה". "כן, נחמדה זו בדיוק המילה למישהי שכל הזמן צורחת עליי!" מלמל לעצמו עמרי, ובאותו הרגע התחרט על כך. "עמרי?! צעק אביו, איך אתה מעז לדבר ככה על האמא שלך?!?!" ונתן לו סטירה כואבת בלחיו השמאלית.  מה שהיה עכשיו חצה לו את הגבול. הוא לא הצליח לשלוט בעצמו פתאום, ואמר לאביו: "הלוואי שבכלל לא הייתם קיימים!!" ובאותה השנייה ברח עם התיק שלו מחוץ לבית רחוק רחוק.

"רינת, מה נעשה עם הילד הזה?? רק בעיות הוא עושה!!" פשוט מאוד, אמרה רינת, לשלוח אותו לפנימייה. "מה?? את מתכוונת שנשלח אותו לאיזה מקום שאף אחד לא מכיר או יודע כלום על הילדים, ועושה איתם מה שבא לו?! איך את יכולה?!?! ענה ירין, אבא של עמרי. "תחשוב על זה, זו הדרך היחידה וכנראה גם הנכונה. לחנך אותו לא עובד, הוא מופרע מידי. החלטנו?" בלי לחכות לתשובה אמרה:"כן? מצוין."

סיגל החברה של יעל עוד מהגן ישבה ליד יעל בשולחן הגלידריה. "יעל! את בכלל מקשיבה לי?? בזמן האחרון את נראית עצובה מאוד, משהו קרה? את יכולה לספר לי הכל".
"אה...לא... ענתה יעל, סתם המורה פשוט נתנה לנו מלא שיעורי בית!" "אוקיי... סיגל הנהנה. "את בטוחה?" "טוב,יעל נשברה. קרה משהו... אז... תקשיבי, זה התחיל כשבאתי לבית הספר לפני יומיים. ראיתי את ענת, אז רציתי אליה ואמרתי לה "היי" ואז...
יעל סיפרה לסיגל את כל הסיפור. "בקיצור, אמרה יעל, היה לי קשה להגיד לך את זה בהתחלה אבל אני חושבת שעושים עליי חרם." "ואוו, אני לא ידעתי! מצטערת ממש בשבילך... לפחות אמא שלך יודעת על זה..." אז זהו ש... אמרה יעל, היא לא יודעת..." "את משוגעת?! צרחה סיגל, את חייבת לספר לה! אם לא תעשי את זה אני יעשה את זה בעצמי". "פשוט... אני קצת מתביישת להגיד לאמא שלי שעושים עלי חרם, זה לא קצת... מביך...? "מביך או לא מביך, ענתה סיגל, אני לגמרי מבינה אותך. אבל חייבים להגיד לה! היא צריכה לשות עם זה משהו!" "טוב נו... את צודקת. "מעולה! שיבחה סיגל את יעל.את עושה את הדבר הנכון בשבילך! ואולי... יש לי שאלה." "את יכולה לשאול הכל", אמרה יעל. " את חושבת שעמרי התחיל את החרם הזה? אם כן, את יודעת למה הוא עשה את זה? מה הוא מרוויח מזה?" "אני לגמרי לא יודעת. ענתה יעל. אבל אם זה הוא, אני כבר סלחתי לו". מה?? איך את יכולה לסלוח לו אחרי מה שהוא עשה??" "אני אגיד לך, אמרה יעל. הרי לא יתכן שהוא סתם עושה את זה, חייבת להיות סיבה. אני חושבת שהוא עבר משהו כזה בעצמו, או שרע לו, והוא פשוט מזיק לאחרים". "את צודקת. אבל איך נצליח לגרום לו להפסיק את החרם?
המשך יבוא... (כן! יש עוד פרק!)
שאאאלום!! אהבתם את הפרק? מקווה שכן:))
רק אומרת: אם עושים עליכם חרם, אתם חייבים לספר למישהו שאתם סומכים עליו! רצוי מבוגר שיטפל בזה. אני מבינה, זה באמת קשה, אבל כמו בסיפור- זה הדבר הנכון:)
כמובן שהסיפור לא אמיתי, וכתבתי אותו רק בשביל להעלות את המודעות של ילדים שעוברים חרם. אני לא יודעת כמה זמן יקח לי לכתוב את החלק השלישי, ואני מחכה לו בדיוק כמוכם!!
אז יאלה ביי ❤
שורט ^_^

מוקדש לכלמישסובלמחרם!!
4
5
91


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
27/05/2024   16:36 אריליות21  5
מהמם כל הכבוד מחכה לחלק הבא!!!!
24/05/2024   15:52 חםקר  4
מושלם תכתבי עודד
24/05/2024   06:18 גפןהמוש8  3
מחכה לפרק הבא!!!!!!!!
24/05/2024   06:17 טלי2023  2
ממש אהבתי:)) את כתבת נפלאה!!
24/05/2024   06:08 2שתים1  1
תעשי עוד פרקקקק!!!!
הנושא ממש חשוב❤️