קהילה - ציורים וצילומים
אוריקו925
344
315

החדר של מאדאם טדאם - התיאוריה (תקראו עד הסוף) 31/08/2024

היי לכולםםםםםםםםםםםםםםם וברוכים הבאים ליצירה ספיישל!!!!!!!!!!!!!!!
יצירה של תאוריההההההההההההה
יצירה של אזור חדש במיקמק 2!!!
יצירה על החדר של מאדאם טדאםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אז בואו נתחיל!!!!!!!!!!!!!!
אז הכל התחיל לפני כמה שבועות, כשבאחד הבלוגים מאדאם טדאם אמרה לנו את המשפט
"בעתיד הקרוב (לא מתחייבת על יום ושעה) אוצרות בעולם יופיעו בהפתעה", וביום שלישי צוות מיקמק הוציא משימה חדשה של בומבו למיקמק 2, ובנוסף היה בבלוג מצאו את ההבדלים ואחת התמונות במצאו את ההבדלים הייתה זאת שבצד שמאל בתמונה (בסדררררר קצת שיניתי אותה כדי שתתאים לתיאורה) אז אנחנו נתעסק רוב הזמן בה, אז הדבר הראשון שנתמקד בו הוא מה הן המשימות של בומבו? (אם אתם יודעים אז מומלץ לדלג) המשימות של בומבו זה משימות שיש בהן 4 סוגים של חפץ אחד, וצריך למצוא 25 מכל סוג, כלומר סך הכל 100. בנוסף יש מפה שמראה איפה יש 4 נקודות חפירה וחידות שהתשובה שלהן הן הצפנים של התיבות, וצריך ללחוץ 25 פעמים על כפתור את החפירה כדי להשלים סרגל אחד, ובכל נקודת חפירה יש 4 סרגלים, כלומר, בכל נקודת חפירה חופרים 100 פעמים, וסך הכל 400 עם כל נקודות החפירה ביחד, מהתיבות מקבלים פריט אחד, קצת מיקביט וקצת כוכבים, בכל משימה ב2 תיבות מקבלים 4 חפצים, באחת 3 ובאחת 5, כלומר שסך הכל מהתיבות מקבלים 16 חפצים בכל משימה, אחרי שמסיימים למצוא את החפצים חוזרים אל בומבו, ומקבלים ממנו פריט אחד, שקל אחד למיקארד, קצת מיקביט ומפתח לקטלוג, ובקטלוג מוצאים פריטים שאי אפשר להשיג בשום מקום אחר (חוץ מחדר החלפות).
אז זה בעצם משימה של בומבו, אבל אם תסתכלו על התמונה תשימו לב שכפירמיק קצת יותר מדי השקיע בתמונה כדי שהיא תהיה רק למצאו את ההבדלים, ואם עשו מצאו את ההבדלים לקבינה של בומבו למה לא לחדר של מאדאם טדאם?
אז למה אני חושב שבטוח יהיה דבר כזה חדר של מאדאם טדאם? דבר ראשון אפשר לשים לב לכל מיני רמזים למשימה חדשה, כמו ביצי הדרקון, שיש בתמונה בצד ימין השנייה מלמעלה, ובתמונה מצד שמאל, את ביצי הדרקון הקפתי לכם בצבע ירוק, אבל אני יודע שחלקכם תגידו שביצי הדרקון כבר היו ושמו אותן כי יש את התמונות שלהן, אבל יש עוד רמזים חוץ מביצי הדרקון למשימה חדשה, למשל, הקלפים!!! את הקלפים כנראה תחשבו שראינו כבר במונג'יק, אבל זה לא נכון! במונג'יק ראינו רק קלפים בצורת מעויין (כמו בקלף הורוד בתמונה מצד שמאל), לא ראינו קלפים בצורת משולש, עיגול, ואפילו ריבוע, (הסגול זה הריבוע, אם תסתכלו טוב תראו שזה ריבוע ולא מעויין) אפילו שימו לב שהם עשו להם צבעים שונים כאילו זה משימה!!!! את הקלפים הקפתי לכם בצבע אדום, עכשיו יש כמה אפשרויות למה שיכול לקרות, הראשונה (והשנואה עליי) היא שהמשימות של מאדאם טדאם יהיו בדיוק כמו המשימות של בומבו, ואפשר לומר את זה לפי המפתח שהקפתי לכם בצבע כחול והתיבה שהקפתי לכם בצבע סגול, ואולי גם קצת לפי האת חפירה שהקפתי לכם בצבע שחור.
כרגע לא הצלחתי לומר אפשרות אחרת אבל אולי בקרוב אני אעלה אם אני אצליח לפענח משהו, אז בואו נדבר על המיקום של החדר של מאדאם טדאם, אז כמו שהקבינה של בומבו נמצאת בבריכה לפי ההיגיון הבריא, כנראה שהחדר של מאדאם טדאם יהיה ביער הקסמים, ואני משער שיחליפו את בניין המיקמק גיימס בחדר הזה, כמו שהחליפו פעם את הקניון של מיקמק 2 (לא היה אפשר להיכנס אליו שלא תחשבו שאם לא הייתם בתקופה הזאת פספסתם אזור) בחדר החלפות אני חושב שיחליפו את בניין המיקמק גיימס בחדר של מאדאם טדאם (ובוא נודה, אף אחד מאיתנו לא נכנס משם למיקמק גיימס), יש עוד אפשרות למקום שיהיה בו את החדר של מאדאם טדאם וזה המסעדה ביער הקסמים, אבל אני לא חושב שזה יהיה שם, אז זה היה סוף התיאוריה, אל תהיו בטוחים שיהיה את החדר במיקמק ואם יהיה אל תהיו בטוחים שזה אותו דבר כמו המשימות של בומבו כי צוות מיקמק בטוח מכין לנו משהו יותר טוב.

תשתפו את התיאוריה לחברים ותכתבו בתגובות ביצירה הזאת ובבלוג
הזה
#להוציא את החדר של מאדאם טדאם למיקמק!!!
אם ביחד כמה שיותר אנשים יכתבו את זה הם בטוח יוציאו אותו!!! (אם הם לא מתכוונים במילא להוציא אותו...)
המוקדש היומי: לואי, yaniv, יונימיק, כפירמיק, מאיהמיק, ענבלית
קישור לקהילה: הפעם זה קישור לבלוג הזה תכתבו מלאאאא תגובות של #להוציא את החדר של מאדאם טדאם למיקמק!!!: הזה
עד הפעם הבאה ביי

מוקדש ל אוריקו925, ביוטי555, לירקה925, 1לילידר, אגס1275, לואי, yaniv, יונימיק, כפירמיק, מאיהמיק, ענבלית
7
5
60


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 9 ימים   21:10 במבוק987  5
היוש מושלם!
01/09/2024   18:19 סמיילי3320  4
וואו ממש מעניין זה יצירה שניה שאני רואה על זה

אולי זה נכון =)
01/09/2024   15:10 בורדלך11  3
מגניב לא קראתי עד הסוף אין לי כוח
01/09/2024   14:47 המגניבה277  2
מגניב
01/09/2024   12:11 ןליאלן  1
ואי כן גם אני חושבת שזה הולך לקרות =)
כאילו, ראיתי גם כבר את התאוריה הזאת
אבל אתה ממש חיברת את כל הנקודות!!