היי! כאן דקל לוני והיום אני עושה את משימות של שיעורים 35- 44
משימת זכות 35 המשימה היא להגיד לתלמיד צוות מיקאה איזה פריט אתה רוצה שיהיה בקטלוג מיקאה והוא מעצב את זה ומעלה על זה יצירה (התלמיד מיקאה מקבל 10 נקודות והתלמיד שביקש מקבל 5 אם התלמיד מיקאה מזכיר אותו) אז אני ביקשתי מפלסיטי רוןטון וראה מה היא תענה לי (אני משאירה את החלק הזה למרות שפלסיטי כבר ענתה לי כי היא ממש נחמדה (:)
משימת זכות 36 המשימה היא לצלם סרטון קצר שמספר איך הגעתם למיקסקול. אז אני אצלם ואעלה ליוטיוב והנה זה הסרטון שלנמצא למעלה
משימת זכות 37 זה מסלול לימוד חדש (צוות פרסום ושיווק שפתחו פלסיטי רוןטון וניקולאס מוש) ואני לא מתכוונת להיות במסלול לימוד הזה אז אני מדלגת על השיעור
משימת זכות 38 המשימה שלי היא לספר בדיחה אז הנה: הבנתי ולא הבנתי הלכו לים. הבנתי טבע. מי נשאר? (תשובה) אוקי, אז אני אסביר שוב.
משימת זכות 40 אני לא הבנתי מה אני אמורה לעשות בישעור הזה וגם שאלתי את מילי בתגובות לשיעור הזה אבל הוא בכל היה אמור להיות בתגובות ולא פה. מקווה שתעני לי מילי
משימת זכות 41-43 כל אלה הם מסלולי לימוד שפתחה נועה ודרבי מליאני ואני לא רוצה להצטרף
משימת זכות 44 המשיימה שלי היא לכתוב על שיעור מסויים ולמה לדעתי הוא מופיע בתוכנית הלימודים (אפשר גם יותר [0:24, 19.7.2021] מאיה: ) [0:33, 19.7.2021] מאיה: קודם כל, אני חושבת שכל השיעורים חשובים בגלל שכולם מלמדים אותנו על על העבר של העולם שכולנו נמצאים בו הרבה יותר מידי שעות ביום, מיקמק. לדוגמא, שיעורי החברה עוזרים לנו להכיר ולהתחבר, שיעורים כמו מיקפולו ומוקמוק טאון עוזרים לנו להבין מה מיוחד במיקמק סיטי ואיזה מקומות יש עוד, שיעורים כמו התפתחותה של מיקאה מלמדים אותנו על העבר של מיקמק סיטי, מיקפולו, ושל משפחת פציק (משפחה אם סיפורים מעניינים מאוד) שיעורים כמו המחלה הנדירה ממיקפולו ונגיף הצחוק מלמדים אותנו על מחלות שיש בעולם ואיך הן התפתחו, שיעורים כמו רשת המספרות של צבעונית עוזרות לנו ללמוד לחשוב עוד קצת על מה אנחנו רצים לעשות בעתיד בתור דמויות, שיעורים כמו שיעורי חירום עוזרים לנו בשעת חירות, שיעורים כמו בחירות 2011 מלמדים אותנו על העבר של מיקמק סיטי, והרבה מהשיעורים האחרים נותנים לנו ידע כללי גם בעולם האמיתי (חוץ משחקי) וגם ידע על מיקמק