קהילה - מיקשימה חודשית
|
|
למיקשימה החודשית- מראה לעתיד טוב יותר✨❤
|
19/01/2023 |
בוקר אור לכולם❤
היום ברצוני לשתף אתכם בסיפור שקרה לאחרונה בבית הספר שלי, אשר עד עכשיו צורם ומעיק ויושב על ליבי, נטפל ואינו עוזב❤
***
בבית הספר שלנו היתה מנקה מקסימה, ממש מקסימה, עם לב טהור ורצון רק לעשות טוב לכל התלמידים. כל יום היא היתה באה ועוזרת לתלמידים שחוו קושי, מעודדת אותם, וגורמת לכולם לחייך.
זה התחיל שנה שעברה, שראיתי את המנקה שלנו בוכה ועצובה, וניגשתי אליה ושאלתי למה את בוכה? הכל בסדר?
ושמתי לב שלמנקה היה גבס על היד. היא אמרה לי בקול שבור ועצוב כי תלמידים רעים דחפו אותה והיא החליקה במדרגות ושברה את היד, ובכל זאת למרות כל הכאבים היא באה לעבודה כדי שיהיה לנו טוב ונקי לכל התלמידים.
וזה לא רק זה. היא אמרה שאף אחד לא מתעניין בה, לא שואל לשלומה, לא חושב עליה. כל התלמידים מתעלמים ממנה, רק עוברים וחולפים על פניה כל יום ולא אכפת להם.
עודדתי אותה ואמרתי לה שלי תמיד חשוב ממנה, ואיך שהיא מרגישה, והבטחתי לה שאני אגרום, איכשהו, שלעוד תלמידים יהיה אכפת ממנה
והיא אמרה לא לא לא צריך הכל בסדר אבל אני התעקשתי. מאז התחלתי לדבר עם המנקה בקרבת תלמידים כל יום, לומר לה בוקר טוב ומה שלומך, ככה כל הזמן, עד שילדים ראו זאת והחלו לעשות את זה גם. מאז המנקה היתה מוקפת בתלמידים שהיה להם אכפת ממנה ושאלו לשלומה ואהבו אותה גם ויום יום היתה מוקפת בתלמידים אוהבים ואכפתיים.
אך לצערי, תמיד יש אנשים שאינם דוגלים בחיבה ואהבה ורק רוצים להרוס ולעשות תחושה שלילית. מאז שהמנקה הפכה למרכז העניינים בבית הספר, ואפילו כמה תלמידים החליטו לעשות עליה סרט, היו כמה תלמידים שהחליטו לעשות לה רע. הם לא אהבו את זה שהמנקה מקבלת את תשומת הלב, וכך יום יום היו עושים מעשים נוראיים עבורה.
הם היו שוברים את מנעולי ודלתות השירותים, מכסים את הקירות המראות והתקרה בנירות טואלט רטובים ובליכלוכים שונים, פותחים ברזים ומציפים את השירותים, סותמים את הכיורים, והכי גרוע, ממלאים את האסלות ברטבי מיונז אלף האיים ועוד כל מני דברים דוחים שלא יתוארו, וכל זה רק כדי להשפיל את המנקה ולגרום לה לנקות ולסדר אחריהם. אני תמיד הייתי מצלם את המפגעים שהתלמידים עשו, שולח לאחראית השכבה ונלחם על זכויותיה של המנקה שהיא לא זאת שצריכה לנקות ולסדר אחריהם. יש לה כבוד עצמי, למה שהתלמידים לא ינקו???
אבל הבית ספר לא יכול לעשות כלום נגד זה, מקסימום הם נועלים את השירותים לכמה ימים ואז כולם הולכים לשירותים בקומה אחרת, וזה לא פותר את הבעייה! הילדים ממשיכים להשחית ולהתעלל במנקה שבסופו של דבר, היתה עולה על סולמות וכיסאות כדי לנקות את השאריות שהילדים השאירו בתקרה ועל המראות והחלונות.
יום אחד באתי בבוקר, ולא ראיתי את המנקה. אחרי כמה שעות ראיתי מישהי חדשה לגמרי ליד עגלת הניקיות, ומייד רצתי אליה ושאלתי אותה- איפה מירי (שםבדוי)?????
והיא אמרה שהיא עזבה את הבית ספר. היא עזבה את הבית ספר בלי להודיע לאף אחד, בלי להודיע לי, האדם שהיה לו חשוב ממנה יותר מהכל. כל היום לא תפקדתי. כל היום בכיתי. ברחתי מהכיתה וישבתי בפינה, ורק רציתי לדעת מה שלום מירי.
לפתע, ראיתי מהחלון מישהי מוכרת. זאת היתה היא. מייד רצתי במדרגות אל מחוץ לשער הבית ספר וחיבקתי אותה חזק ואמרתי לה: זה לא באמת שעזבת אותי ככה נכון. תגידי לי שזה לא נכון. אבל בתוכי ידעתי שזה נכון.
מירי סיפרה לי שהיא עברה לבית ספר שכולם בו חינוך מיוחד כמוני, ולא רק כמו אצלנו, שזה ביהס רגיל עם כמה כיתות כאלה. שם, בבית ספר שהיא עברה אליו, מתנהגים אליה יפה ומכבדים אותה, ואוהבים אותה מאוד. זה לא שאצלנו לא אהבו אותה. זה פשוט שהיו ילדים שלא ידעו אהבה מהי.
היא הבטיחה שהיא תבוא לבקר כל יום. אבל שנינו ידענו שזה לא נכון. והיא עזבה ולא ראיתי אותה מאז.
***
אתם מבינים, אני דוגל באמונה כזו, וכבר הגיתי אותה בפניכם בעבר, שאין דבר כזה אדם רע. אין אדם שהוא רע מיסודו. יש אדם שהמעשים שלו לא טובים. ואת זה הוא יכול לשנות. ואת זה כולנו יכולים לשנות, ולהשתנות.
בכל פעם שאתם נתקלים באדם המזיק לאחר, מתנהג אליו באלימות, מלגלג עליו, צוחק עליו, מתגרה בו, עושה חרם. תדעו שהוא עושה זאת מרצון. הרצון שלו הוא לפעול כך. והרצון שלכם יוכל להיות לעזור לאותו אדם, לאותו זר או מישהו שנפגע, גם אם הוא בכלל לא חבר שלנו, להפך, תמיד שנאנו ולא סבלנו אותו-
הוא בנאדם בדיוק כמוכם. תאהבו, תכילו. תשנו. לכל אדם יש רגשות. לכל אדם יש זכויות. ולכל אדם יש לב.
יחד, נוכל לעזור לאחר בעת צרה, ולהפיח בו את אהבתנו, לתת לו יד, לתמוך בו, לאהוב ולהיות לעזר, להיות שם בשבילו.
רק כך האהבה תחיה בחובינו לנצח.
*** במיקשימה שלי ציירתי את מירי בוכה מול המראה המלוכלכת בשירותים, ואז היא פתאום מסתכלת בה וכאילו רואה את עצמה, עם ילדים אוהבים וחמודים שלא יגרמו לה לכל כך הרבה צער וכאב.
זאת היא, מראה לעתיד טוב יותר.
מקווה שאהבתם. אוהב❤
|
|
|
|
|
338
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17/03/2023 10:58 |
הוליס947 |
25 |
וואו, סיפר מרגיש |
|
|
|
|
|
03/03/2023 15:51 |
4494אופיר |
24
|
מגניב מוגלי!!!!!!!!!! אני עוקב אחריך בקהילה! |
|
|
|
|
|
06/02/2023 15:57 |
ה100ממת75 |
23 |
תקשיב
אני חייבת להגיד שאני פשוט בוכה על מירי
לנו בבית הספר יש מנקה שכולם אוהבות ומכבדות ואני באמת לא יודעת איך זה היה אם היו מתנהגים אליה ככה
אני שלילדים בבית ספרך לא הייתה שום כוונה רעה פשוט הם רצו לעשות קצת צחוקים ותראה מה קרה
מעניין אותי לדעת איך זה עם המנקה החדשה
האם ילדים ממשיכים ככה או לא
אוהבת, ה100ממת |
|
|
|
|
|
24/01/2023 20:57 |
ךך99 |
22
|
כרגיל יצירה מושלמת ותיאור עמוק! אתה בין הקהילהות הכי משקיעות במיקמק! העיפרון שעיצבת כמעט תמיד עלי!! |
|
|
|
|
|
23/01/2023 20:24 |
אבישג450 |
21
|
ואוואואוא תקשיבי שאת מדהימה!! שתדעיש הילדים האלה דוחים ברמות, זה גם ממש מראה עם האישיות שלך ואת מדהימה!!! |
|
|
|
|
|
23/01/2023 18:16 |
מוגלי9988 |
20
|
צוקולטי אני כל הזמן ביוזמתי מפנה את הזבל של הכיתה שיהיה למנקות יותר קל❤ |
|
|
|
|
|
23/01/2023 16:46 |
צוקוליטי |
19
|
ואוו ואוו ואוו גם לנו יש מנקה ממש חמודה בבית הספר והיא לפעמים יושבת לבד או צריכה לסכוב שקיות זבל אז אני מביאה ככמה חברות ואנחנו עוזרות לה.. ואי אבל תקשיב אתה יכול להיות סופרר והמסר חשובבב |
|
|
|
|
|
23/01/2023 10:01 |
לירוןמלפפו |
18
|
אוו אוו אוו לא יכולתי שלא לעצור את הדמעות בלי לנסות לכתוב משהוא זה כל כך עצוב מה שקורה היום במיוחד הסיפור הסופר מדהים ❤️❤️ אתה פשוט מדהים כל פעם מחדש!! ומסר שאין אדם רע בעולם מדהים לא פחות הסיפור הזה צריך לקבל תואר של כבוד! אני חושבת שמגיע לך תמונת היום כי עברתה פו מסר לחיים שאין אדם רע בעולם שיש משהוא בסיפור הזה שעושה את זה לסיפור מדהים! |
|
|
|
|
|
22/01/2023 16:17 |
אשרמיקמיק |
17
|
וואו.... אני בוכה...... זה מרגש מידי! אתה יכול להיות סופר! |
|
|
|
|
|
22/01/2023 02:29 |
shira656 |
16
|
אמאלהההההה קודם מאיפה הכשרון כתיבה המטורף הזהההה
אני עכשיו חושבת מה לעשות, פתאום אני רואה סיפור שנראה מעניין ממש! ❤ קיצר אני כולי קוראת את זה , וזה הסיפור אחד המרגשים שקראתי!!! ועוד לילד... אני באמת בשוק איך שכתבת ככה יפה!
זה ריגש אותי ממש הסיפור הזה.❤ וגם המסר שלו, שאין אדם רע בעולם - מסכימה עם המדפט הזה. והוא נכון לכל אדם! תודה על הזכות לקרוא את הסיפור =) בהצלחה בזכייה ( בטוח זוכה! ); כל הכבוד שאתה מעודד רצון ואהבה חיובית! תמשיך ככה =) |
|
|
|
|
|
21/01/2023 21:33 |
קספר155 |
15 |
ואוו! סיפור מרגש ועצוב בו זמנית זה מאוד מזעזע שילדים התנהגו אליה כך :( כל הכבוד לך שדאגת לה ! |
|
|
|
|
|
21/01/2023 21:20 |
קלואי8524 |
14 |
היצירה הכי מרגשת שיש פשוט קראתי הכל שלוש פעמים |
|
|
|
|
|
21/01/2023 21:01 |
רילניק |
13 |
וואו תקשיב איזה מדהים אתה. כל כך טוב לב! עצוב שיש ילדים רעים שכאלה. |
|
|
|
|
|
20/01/2023 22:40 |
חדקרן929 |
12
|
סיפור מדהים. יפה ששאלת אותה מה קרה! |
|
|
|
|
|
20/01/2023 12:20 |
מיה90909 |
11
|
תקשיב אני בוכה פה! מה זה הדבר המרגש הזה?! זה כל כך לא יפה מה שהילדים עשו וזה כל כך יפה מה שאתה עשית...
לשירותים בבית הספר שלנו הם מלוכלכיםםם לא כדי שתדע עד כמה..
והציור כל כך מהמם!!
אתה מוכשר ממש!!
זה כל כך הולך לזכות!!❤️❤️
אוהבת❤️✨ |
|
|
|
|
|
20/01/2023 11:12 |
קיטי2254 |
10
|
ואיי איזה יופי איך תמיד יש לך את הסיפורים הכי מרגשים והכי יפים!!!! |
|
|
|
|
|
19/01/2023 20:20 |
קיקי051 |
9 |
וואי ממש מרגש אהבתי את הסיפור!! אתה כלכך זוכההה |
|
|
|
|
|
19/01/2023 20:10 |
ליידי0716 |
8
|
יואו מעלף:) גם לי יש מנקה (היא ערביה) ואני תמיד מדברת איתה אומרת לה בוקר טוב ומה קורה?
ובסוף אנחנו (כאילו מי שמדבר עם אנשים שפחות מדברים איתו) מרוויחים מזה. אוהבת קיםםםם |
|
|
|
|
|
19/01/2023 16:16 |
הדסס3 |
7
|
וואיי סיפור פשוט מרגש❤ כמו תמידד :) מש בהצלחה ❤❤ יש לי הרגשה שאתה עומד לזכותת :) |
|
|
|
|
|
19/01/2023 16:11 |
איזי39851 |
6
|
מושלם! :) בהצלחה! (: |
|
|
|
|
|
19/01/2023 15:48 |
דבורה3322 |
5 |
אמאלה אתה חמוד בטירוף שאתה ככה דואג לה
ישלנו מנקה מזה חמודהה ואני כל הזמן שואלת אותה מקורה וזה
ואי תצודק בטירוףףףףף
אלוףףףף |
|
|
|
|
|
19/01/2023 15:47 |
מיקמוק14ט |
4 |
אוי.. ממש עצוב שיש ילדים כאלו... ואתה ממש מוכשר! |
|
|
|
|
|
19/01/2023 15:33 |
יללה16 |
3
|
מגניב |
|
|
|
|
|
19/01/2023 15:26 |
תות1846 |
2
|
אני בוכה... זה כל כך עצוב מה שהיא הייתה צריכה לעבור היא רק ניסתה לעזור זה כזה עצוב:( אתה בטוח זוכה עם סיפור ומסר כאלה בטוח!! |
|
|
|
|
|
19/01/2023 15:04 |
בום42 |
1
|
יצירה מדהימה בהצלחה:) |
|
|
|
|
|
|
|