קהילה - המסע לכוכב המינימיקים - תחרות צילומים, סיפורים ושירים ועוד
וושווש1
44
1

לתחרות השבועית 10/04/2013

^ התמונה למעלה היא הנושא השבועי ^
הסיפור :

יום רגיל במיקמק סיטי , כל החבורה הולכת למיקפה לשתות מילק-שייק וכולם נהנים . גברת מיקיאוולי ,כרגיל רצתה להשתלט על מיקמק סיטי ולהפוך לראש העיר , ואלכסיס ? לא היה אכפת לה ויצאה לטיול קניות ענקי בכל העולם , היא נכנסה לחנויות בגדים חנויות אספנים ולחנות של קישוטים לחדרים ♥ , אלכסיס נכנסה לחנות בגדים וראתה שמלה אדומה שעלתה 700 ש"מ (שקל מיקמקי) לקחה את השמלה ורצה לחדר המדידה , כשיצאה מחדר המדידה אז הסתכלה על המראה והתפלאה מיופיה "וואו , אני מהממת" אמרה אלכסיס וגברת מיקיאוולי היתה גם בחנות כדי לקבל יותר רעיונות ותוכניות להשתלט על מיקמק סיטי , היא ראתה את אלכסיס וצעקה עליה :"אלכסיס , מה את עושה בחנות הבגדים המוזרים האלה?! " אלכסיס ענתה :"אני רק מודדת שמלה..."
ועשתה פרצוף חמוד , שאלה אותה מיקיאוולי :" למה אינך רוצה לקנות אצלי בחנות?" , אלכסיס ענתה :"אמממ... כי את יכולה לתת לי חינם גם ככה בגדים מהחנות שלך. " ומיקיאוולי גם ענתה לתשובתה :"אין דבר כזה חינם , צאי מזה ותלבשי את בגדייך הרגילים ובואי איתי !" , אמרה בעצב לעצמה :"אוף ,למה היא כזאת עקשנית? היא לא מרשה לי אפילו לקנות שמלה יפה...." , היא החליפה לבגדיה הרגילים בתא המדידה והלכה עם מיקיאוולי לחנות . החבורה ראתה את אלכסיס בדרך הביתה , בוכה מעצב והם היו חייבים לעשות משהו , זואי שמעה אותן מדברות על שמלה אדומה וחנות וזואי הבינה למה היא בוכה , זואי החליטה שג'ימבו ינגן על הגיטרה שלו והיא תרקוד בעיר והם יגייסו כסף כדי שיוכלו לקנות לאלכסיס את השמלה שרצתה , היא הלכה לחנות לבדוק בנוגע לשמלה ההיא וראתה שהיא עולה 700 ש"מ , שזה היה גם המטרה שלהם כדי לקנות אותה לאלכסיס . אלכסיס ראתה את החבורה והלכה למיקפה ונאנחה שלא קנתה את השמלה . ג'מבו ניגן את שיר הפתיחה של הסדרה וזואי שרה את המילים ורקדה כמו רוקיסטית מגניבה XD , הם הרוויחו בחצי שעה 400 ש"מ ! זואי אמרה "וואו אנחנו גדולים!" וג'ימבו ענה :"קול !" כרגיל , במיקפה אז אלכסיס התיישבה והגיעה אליה מלצרית ושאלה :"למה את עצובה?" ואלכסיס ענתה :"אילו רק היה לי את השמלה שרציתי , הייתי הכי מאושרת במיקמק סיטי ." המלצרית שאלה :"אז מה ברצונך להזמין?" ואלכסיס הזמינה מילק-שיק אקסטרה שוקולד וקצפת תות , כמו שהיא אוהבת . הגיע ההזמנה שלה והיא שילמה , וכש-שתתה את הכל , ממש הרגישה טוב והלכה לחנות של מיקיאוולי ♥ . וג'ימבו וזואי ממש הצליחו ותוך שעה השיגו את ה300 ש"מ שהיו צריכים ! הם רצו לקנות את השמלה וקנו אוותה , הם שלחו לחנות של מיקיאוולי בחבילה והיה כתוב לע החבילה :"לאלקסיס !" . אלקסיס הופתעה :"מה זה אמור להיות שם בפנים ? " ופתחה והיה שם כרטיס ברכה מהסדרה + השמלה ! בכרטיס ברכה כתוב :
לאלקסיס ,
היי אלכסיס , כאן החבורה של מיקמק סיטי : זואי , מקס , ג'ימבו וסאני . ראינו שאת ממש עצובה כי מיקיאוולי לא קנתה לך את השמלה ושמענו אותכם מפטפטים על זה , אז אנחנו גייסנו כסף כדי לקנות לך את השמלה , תהני מימנה !
מאיתנו : החבורה של מיקמק סיטי

______________________________
אלקסיס הופתעה ושמה בארון שלה במקום שאמא שלה לא מכירה עד שתשכח את כל הריב ההוא ותיהיה בעד אלכסיס , וזהו זה הסוף הטוב של הססיפור שלי ,

מימני : וושווש1
כל הזכויות שמורות לוושווש יצירה בע"מ .
1
1
158


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/02/2021   18:20 תותיללה  1
מאוד יפהאהבתי:)