קהילה - סיפורים ושירים
10דנה2
62

my life 08/05/2015

טוב אז אני יספר לכם קצת על החיים המשונים שלי.....

לפני חודש ראיתי בבית ספר ערימת חול זזה התקרבתי ואז חפרתי בה וראיתי נקודות לבנות ואז זה הפסיק לזוז אחרי השיעור חזרתי שוב לשם וראיתי שוב באותו מקום עוד ערימת חול!
חשבתי אולי זו חפרפרת אבל זו לא הייתה חפרפרת כי חפרתי עמוק וראיתי רק נקודות אחרי זה חזרתי הביתה
ושיחקתי מיקמק שהלכתי לשתות הייתה הפסקת חשמל והכלב שלי נבח שמעתי צעדים ליד הדלת של הבית הייתה רוח חזקה וזה היה מוזר מאוד אחרי זה רצתי לחדרי ואחרי שהכל נגמר ניסתי לפתוח את הדלת ולא הצלחתי.

צעקתי להורים שלי אבל הם לא שמעו צעקתי לאחים שלי הם גם לא שמעו נשארתי בחדרי הרבה שעות למזלי היה לי בחדר כמה בקבוקי מים הסתכלתי בחלון והיו ברקים וסופה אחרי זה ההורים שלי עלו למעלה לחדר שלהם והם שמעו אותי צועקת הם ניסו לפתוח את הדלת אבל לא הצליחו.
ואפילו החדר לא היה נעול זה היה מרגיש כאילו לקחו מסמרים ודבק וסגרו אותי ככה בסוף הם פתחו עם מספריים את המנעול שלי ואחרי כמה שעות שנרגעתי מזה נכנסתי למיקמקית שלי ופתאום


לא היה לה דבר! הרגשתי כאילו הייתה לי רוח רפאים בבית.


יום למחרת באתי לבית ספר וחוץ ממני אף אחד לא היה שם הכל היה ריק כל הכיתות היו מבולגנות ומלוכלכות ואז לפתע פתאום הסתכלתי אחורה וראיתי מורה אחת והיא אמרה לי למה את פה תברחי מהר אל הבית שלך מסוכן פה! אמרתי לה אבל... בלי אבל תברחי זה תלוי בחיים שלך!


המשך יבוא......
13
2
257


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
13/05/2015   19:10 יפיופה9959  2
אומיגד את מדהימה!!!
11/05/2015   21:25 nagan  1
מותח...