קהילה - סיפורים ושירים
המיקמק161
3

המסע למיקמק2 11/05/2015

המסע למיקמק 2
הקדמה למי שלא קרא את הסיפור הקודם: המסע למיקמק 1.
אז ישבתי לי וצפיתי במיקמק, פתאום ראיתי את סאני שותה משהו דומה לדם. מהר מאוד כיביתי את הטלוויזיה עד שנשאבתי למיקמק וגיליתי את הסוד של מיקיאוולי. ומה היה בסיפור הזה? תצטרכו לקרוא.
פרק א: משהו מאוד מוזר קורה
אחרי שיצאתי ממיקמק לא נגעתי עוד במיקמק עד סוף היום אבל מה לעשות שההורים שלי לא היו בבית אז הם בכלל לא ידעו מה קרה וטוב שכך, למה? כי אז הם היו מחרימים לי את המיקמק.
הלכתי עם חבר לקנות גלידה, הלכנו ברחבי העיר עד שהתיישבנו על ספסל.
כולם בטלפונים. אני הבאתי את הלפטופ שלי וכמובן שיחקתי מיקמק. ואמרתי: בטח ראש העיר זוכר אותי, חבל שהוא לא יכול לצאת מהמיקמק ואז חמש שניות וראיתי את מקס הולך לסאני וכמובן ידעתי מה הולך להיות אז אמרתי לדודו, חברי, שישב איתי לבוא, הוא בא ותוך שלוש שניות היינו במיקמק רצתי ישר לראש העיר עם דודו. דודו ידע את הסיפור רק משהו אחד קטן היה מוזר איפה מיקיאוולי?
פרק ב: מתברר שמיקיאוולי יצאה ממיקמק!
ראש העיר:"איפה היא לכל המיקמוקים?" אמרתי לו:"תכיר זה דודו" אז עשינו קבלת פנים ומהר רצנו למעבדה. דיברנו עם סאני והוא אמר:"יכול להיות שהיא ומונדו יצאו ממיקמק למחשב שממנו נכנסת? איזה בעיה" נבהלתי וישר אמרנו לסאני שנצא ממיקמק. תוך שלוש דקות היינו בחוץ אבל לצערנו מיקיאוולי ומונדו עלו לשלטון בארץ ישראל. הביאו טנקים, מטוסים עד שמיקיאוולי שיחררה משהו עצום ואז לא ראינו את ראש העיר
פרק ג: המיקמקים נגד מונדו ומיקיאוולי
הייתה לנו דיבורית ואמרנו לסאני שיש למיקיאוולי פצצת אטום, כמובן סאני ידע מזה. וסיפרנו לו שראש העיר נעלם. כעבור כמה שעות כל המיקמקים והמיני מיקים יצאו ממיקמק כדי להילחם במיקיאוולי ובצבא שלה ואז כעבור כמה שעות מצאנו את ראש העיר על הרצפה ועוד כמה מיקמקים ומיני מיק וראש העיר אמר לנו:" אל תתנו למיקיאוולי לנצח!" ראש העיר אמרתי והוא לא ענה!
פרק ד: מיקיאוולי חוזרת למיקמק
אחרי כמה ימים מיקיאוולי אמרה: "מספיק אנחנו יותר חזקים מהם, אלכסיס חזרי למיקמק, הם יהרגו אותך" אלכסיס לא הלכה. מיקיאוולי חזרה למיקמק. שמו אותה בכלא. אבל מי היה ראש העיר? כעבור חודש לא היה כבר ראש עיר ומיקמק לא הייתה עיר עד ש...
פרק ה:ראש העיר
ראו באופק את סאני, מקס, ג'ימבו וסאני מביאים את ראש העיר וכולם שמחו חוץ ממונדו ומיקיאוולי. חזרתי למחשב ושיחקתי במיקמק. ראיתי את ראש העיר ושמחתי מאוד ואמרתי לעצמי:"איזה כיף במיקמק"
נתראה בסיפור הבא
כותב: המיקמק161
9
173


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה