קהילה - סיפורים ושירים
cimcim76
10

מה עבר אליי? 11/05/2015


 הכל התחיל כשראיתי מיקמק בטלוויזיה, ראיתי פרק בשם "בלב ההר טוב", אז ראיתי אותו כמה פעמים משום מה שאני מאוד אוהבת את הפרק הזה.  בלילה עצמתי את עיניי וכשפתחתי אותם ראיתי מולי שלושה מיקמקים, ואז ניזכרתי שאני מכירה אותם הם הרי מקס, גימבו וסאני .





אתם יודעים עד כמה שזה כייף ליראות אותם, חלמתי על זה כל חיי - אפילו שאני רק בת שמונה אבל עדיין זה מגניב, "רק רגע אמרתי לעצמי אם שלושתם פה אז איפה זואי ,שאלתי אותם מקס" ענה לי שהוא לא יודע ושגם גימבו לא יודע ושאלתי גם את סאני והוא אמר דברים מוזרים שלא הבנתי. נזכרתי ואמרתי לו ובמיקמקית מדוברת והוא ענה לי שחטפה אותה ואותו מפלצת גדולה אשר שוכנת בהר געש.  
שאלתי את סאני למה אמרת אותה ואותו וסאני אמר לי כי קיפ גם נחטף כמעט.







שכחתי מי זה קיפ, רק אחריי שנייה ניזכרתי, הוא הרי הופיע במיקמק הסרט.  
"אויי לא" צעק מונדו. שכולם אמרו שהוא מפלצת איומה,
ההר געש עומד להיתפוצץ.  סאני אמר שאם לא נציל את קיפ וזואי הם אמורים להיפגע ובנוסף מיקיוולי תשתלט על כל עולם המיקמק, באמת שזה לא יהיה נעים כי לפי פרק אחד שמקס עבר אל העתיד, ראיתי שזה לא יהיה נחמד אבל אמרתי להם שאני יציל את זואי אפילו לבד.







 גם מקס אמר שהוא איתנו וסאני גם אתנו ,גימבו קצת היתחרט כי הוא מפחד אבל לבסוף הוא גם איתנו וכמובן שהוא אמר קול . אז סידרנו תיקים ויצאנו למסע. עלינו במדרגות העשויות מאבן אבל אפילו שהם עמידות הם היו מסוכנות מאוד אז עלינו עוד קצת ואז עלינו עוד קצת ,ככה חמש עשרה פעמים "וואו" אמר סאני, עדיין לא התעייפתי ,לפי המצלמה שלי אתם מאוד עייפים, מקס שאל את סאני איך הוא לא עייף וסאני אמר "סוד", רק אם תיקחו את המכשיר שלי שגם מגן עליכם מיפני פציעה וגם עושה ככה שלא תתעייפו. אוקי אמרנו שמנו את המכשיר על הרגל כי ככה היה צריך לעשות והלכנו.









וואו אני לא מתעייפת אמרתי, טוב אמר גם לא ניראלי שמישהו מאתנו התעייף נכון אמרתי והמשכנו ללכת אד שהגענו למערה הסודית נכנסנו למערה הסודית ראינו ציורים ממקמקים ביותר ,הבטנו בהם וסאני אמר שהם ממיק מיצרים העתיקה. המשכנו עד שהגענו לעיר המעשיות והאגדות, הבית הראשון שראינו הוא היה בית ממתקים קטן המיקמקים רצו לניכנס אליו אבל אמרתי להם לא להיכנס כי זה מזכיר לי את הסיפור של עמי ותמי. פגשנו שם גם את עוץ לי גוצלי ואת רומפלסטינסקי ואת שילגייה ופינוקיו -שהאף כימעט מגיע עד לשמים עברנו את עיר המעשיות ואגדות ואז עברנו לעיר הנסיכות ושם פגשנו את יסמין את סינדרלה את אורורה את בל את שילגייה וכמעט את כולם.









 
סוף סוף הגענו לעיר הדרקונים. רק ששם היו הדרקונים הרוסים, עברנו את העיר הזאת וסוף סוף הגענו לדרקון שלנו הוא היה מאוד עצוב, אז שרתי לו את השיר שתמיד מרגיע אותנו .שאלנו אותו האם אתה מסכים לשחרר את קיפ וזואי הדרקון, הוא אמר שכן רק בתנאי אחד- שתשאירו לי את מיקיוולי. אמרנו לו שאנחנו מסכימים, שאלתי אותו "אבל למה?" והוא ענה לי "כי היא מצחיקה אותי", טוב עניתי לו, פתחתי את עייני וגיליתי שזה היה רק חלום טוב אמרתי ואז ראיתי על המיטה שלי תמונה ושם אני עם מקס זואי גימבו וסאני וכמובן שגם קיפ היה שם. 

1
112


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה