קהילה - סיפורים ושירים
מעייני104
2

הפתעה למקס 11/05/2015

מים?'' שאל קיפ ''יש'' ענה מקס '' נו תפסיקו כבר בואו נצא'' צעקה זואי לעברם ''טוב יאללה בואו כבר זה יהיה מיקמצוין!'' אמר מקס בשקט
''טוב אז לאן אנחנו הולכים?'' שאלה זואי את קיפ ''אנחנו נצא ממיקמק סיטי לכיוון נהר מיקמניום שם נשוט קצת בסירה נאכל טיפה ונחזור הביתה!'' ''רעיון טוב'' אמרה זואי ''מקס? מקס? אתה מקשיב בכלל?'' שאלה זואי במבט חושדני ''בטח שאני מקשיב אתם דיברתם על ה... על המשהו הזה!'' אמר מקס שלא ידע על מה דיברו כי היה עסוק במחשבות ובמלמולים של עצמו.
על גבו של קיפ הייתה מונחת סירת עץ חומה שמיועדת לשלושה מיקמקים ''הסירה תאפשר לנו לשוט'' אמר קיפ ברוגע וזואי חייכה אל קיפ ואמרה ''איזה מזל שאתה פה!'' מקס היה עכשיו מאוכזב, מבולבל ועצבני הוא לא הבין על מה מדברים איתו וזואי שלו עכשיו מאוהבת בקיפ? ''טוב יאללה בואו כבר לנהר!'' צעק מקס לעבר זואי וקיפ שהיו עסוקים בדיבורים הוא הרגיש שהוא חייב לעצור את השניים הוא לא יתן לקיפ לקחת לו את אהובתו היחידה! לפתע צעק מקס ''אני חייב להציל אותה מהנוכל הזה!'' זואי וקיפ הסתכלו עליו במבט מוזר של תדהמה
''איזה נוכל? את מי להציל?'' שאלה זואי ההמומה שלא הבינה מה קורה עם מקס ''מקס אתה מרגיש טוב?'' שאל קיפ ''אני? בטח שאני מרגיש טוב אני מרגיש מיקצוין!'' ''אוקי'' אמרו שניהם ''בואו נמשיך'' הם הגיעו לנהר ולפני שהם עלו לסירה הם אכלו קצת זואי הוציאה מהתיק הורוד שלה קצת ענבים ושלושה שזיפים מתוקים והיא הוציאה גם קופסה סגולה כחולה שכתוב עליה: תודה שקניתם במיקפה.
היא נתנה לכל אחד קצת ענבים, שזיף אחד פתחה את הקופסה והוציאה משם סופלה שוקולד חם לכל אחד, שניהם טרפו את הסופלה במהרה! ''טוב בואו נעלה על הסירה'' אמרה זואי וחייכה אל עבר קיפ היא קרצה לו בחיוך מתוק ומקס הרגיש תחושת אכזבה הפעם הוא היה ממש מבולבל! ''טוב ההחלטה שלנו היא שבסוף נישן כאן כולנו באוהל'' אמרה זואי והצביעה על התיק השחור הגדול שלה ועל התיק הכתום של קיפ. ''מקס? גם אתה נשאר איתנו?'' שאלה אותו זואי ''בטח זואי גם אני נשאר'' '' נראה לי כדאי שנשוט מחר- יהיה מחר מזג אויר מדהים!'' אמר קיפ תוך כדי עיון במפה הכחולה שלו. ''אוקי אמרה זואי''.
הגיע כבר הערב ושלושתם ישבו לאכול, אחרי האוכל הם הקימו את האוהל והלכו לישון למחרת בבוקר התעורר מקס מוקדם ונזכר שהיום זה יום ההולדת שלו!! אבל הוא לא רצה להעיר את קיפ וזואי שישנו הוא כל כך שמח אבל הוא לא רצה לספר להם כי חשב שיעשו לו מסיבת הפתעה אז הוא בכלל לא הזכיר את העניין הוא הוציא מתיקו מאפה יום הולדת שאבא שלו נתן לו לפני שיצא לטיול, מקס אכל את המאפה עד סופו.
זואי וקיפ התעוררו, זואי חייכה לקיפ חיוך מתוק ''בוקר טוב חברים'' אמרה זואי בלחש היא הוציאה מהתיק הורוד שלה מראה קטנה ומסרק והתחילה לסדר את השיער היא התלבשה בצד והייתה מוכנה, כולם היו מוכנים מקס ניסה להזכיר את יום ההולדת שלו לזואי אבל זה לא עבד זואי כל הזמן דיברה עם קיפ! הם אכלו ארוחת צהריים ויצאו לדרכם לפתע הגיע למחנה שלהם מיקמק שלבוש בחליפה לבנה וכובע הוא הגיע וקיפ וזואי קרצו אליו ''משהו קורה כאן!'' מלמל מקס בשקט. זואי וקיפ הסתכלו על מקס החושב וניסו להבין מה קרה לו, קיפ לקח את הסירה החומה וקרא להם ''בואו נשוט כבר בנהר המדהים הזה!'' שלושתם עלו על הסירה והיו שמחים ומאושרים, הם התחילו לשוט- מרחוק הם ראו את מיקמק סיטי ואת הר המיקמקניור הגדול! ''איזה יופי'' אמר קיפ שהסתכל על השמיים הכחולים הבהירים היפים שהיו עם העננים הלבנים כצמר כבשים!
לפתע שלושתם הסתכלו לשמיים וראו משהו מדהים- מקס כמעט התעלף הוא ראה שלט ענק שכתוב עליו מזל טוב מקס ואת כל תושבי מיקמק סיטי וחבריו הקרובים יורדים במצנחים אל עברם אל זואי קיפ ומקס ששטו בנהר.
לפתע כעס מקס וצעק על זואי ועל קיפ ''איך זה יכול להיות שאתם שכחתם את היומולדת שלי!'' וזואי ענתה לו ברוגע: ''טיפשון קטן, לא שכחנו אנחנו אירגנו את זה- המיקמק שראית קודם עם החליפה והכובע הוא הטייס והזמנו אותו- אם ראית שקרצנו אחד לשני זה כי ארגנו לך מסיבה ובתיק השחור הגדול והכתום הגדול יש כל מיני חטיפים למסיבה והזמנו את כל מיקמק סיטי!'' לפתע מקס הסתכל על שניהם וחיבק אותם חיבוק חזק!
אתם החברים הכי טובים בעולם!
ואין כמוכם!!
מוקדש לכם!! למיקמקים הנפלאים שקיימים בעולם הזה!!
2
150


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה