קהילה - סיפורים ושירים
ליה785
3

המיקמק הזה הוא אני 13/05/2015

הנחתי את התיק בעולם שלי ונכנסתי הביתה אחרי יום מתיש! ובדיוק התחילו חדשות מיקמק. בחדשות סיפרו על נחיתה של מינימקים נדירים שיגיעו למטאור ויוצאו לקנייה ב100000 שקלים ממקמקים אבל אותי זה לא כול כך מיקמק אז יצאתי לשחק עם 3144מיקמק ומצאנו כמה קוביות שוקולד. חזרתי לבית והלכתי לישון.
למחרת קמתי והלכתי לבית הספר שלי: "ללמוד במיקמק". נכנסתי לכיתה שלי והתיישבתי. שלפתע הגיע המורה אוחזת בידו של מיקמק, המיקמק הזה לא היה רגיל היו לו שלוש עיניים ופה בגודל נמלה היו לו שערות מקורזלות והוא היה ביישן מאוד. "שלום תלמיקים" אמרה המורה סוזי13 והציגה לנו את ה"חייזר" ניתק לקרוא לו....
"זה גינאו והוא הגיע אלינו משיקמק, שזה עולם בדיוק כמו מיקמק, אז אני מצפה שתתנהגו אליו יפה כמו שמיקמקים מתנהגים".
"איזה מכוער" לחשה לי איזבלה56 וציחקקנו.
היום עבר מהר וכך גם השבוע והחודש וכבר במהרה עברה לה רבע מהשנה.
גינאו נשאר דחוי, אבל את מי זה עניין?
"יא חייזר, אתה לא שייך לכאן!" אמרתי לו בהפסקה בעודי משחקת קלס עם שאר המיקמקיות.
אחרי היום חזרתי הביתה וסיפרתי לאימא על הגינאו הזה. היא הושיבה אותי מול המראה ואמרה לי להסתכל על עצמי, הסתכלתי, עניים ירוקות, פנים ורודות, ושתי קוקיות כתומות. "נגיד שאת בעולם של גינאו והרי את שונה מהשאר, היה לך נעים שהיו מתייחסים אליך ככה?"אמרה לי אימי, עצמתי את עיניי ודימינתי. טוב זה בהחלט לא נעים באותו רגע הבנתי שזה מה שגינאו מרגיש! רצתי בכל העולם עד שמצאתי את ביתו של גינאו, ישר פתחתי את הדלת וחיבקתי אותו. "סליחה, סליחה" אמרתי בעוד דמעות ממקמקות יורדות לי.
יום למחרת עשיתי את התרגיל שעשתה לי אימי לכל המיקמקים בכיתה. הבאתי לכל אחד מראה ואמרתי להם: "נגיד אתם עולים חדשים שעולים לשיקמק, וכול השיקמקים מתנהגים אליכם כמו שאתם מתנהגים לגינאו תסכלו על עצמכם ותגידו לי מה אתם מרגישים."
שנינה554 אמרה עצב, חגי45 אמר תיסכול, לולי454 אמרה השפלה. ואז גם הם הבינו.
וכל הכיתה 30 מיקמקים באו אל גינאו המיוחד! לא השונה. וביקשו את סליחתם.
מאז גינאו ילד מיוחד שכולם אוהבים, הוא טוב בהוקי אוויר והוא במיוחד טוב בלספר לנו איך העולם שלו. אני יכולה לשבת 100 שעות ממקמקות ולשמוע מלא סיפורים ממקמקים מפי גינאו המקסים!
137


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה