קהילה - סיפורים ושירים
tanin5
21
11

המזימה של מיקייאוולי 17/05/2015

המזימה של מיקיאוולי

פרק 1 – מיקיאוולי משתעממת!

היה זה ביום שרבי בחנות הבגדים במיקמק סיטי הגדולה , מיקייאוולי הייתה משועממת וחשבה כדי להעביר ת'זמן היא תלחץ למונדו על האף וכך הוא התעצבן ומיקיאוולי לא תהיה משועממת, ובעצם פה מתחיל הסיפור.
"אוי מונדו אני משועממת , אין לי מה לעשות! אז אני חייבת ללחוץ לך על האף!" והשיב מונדו לאאא! בבקשה אל תעשי לי את זה! , ובסוף מיקיאוולי לחצה ולחצה ושוב לחצה , והגיע הלילה והגיע הבוקר ומיקייאוולי לא הפסיקה , כשקם מונדו מהחלום המסורתי שלו עם מיק המונדואית שלו לעתיד , הוא הזה שלוחצים על האף שלו! וזה כאב לו מאוד על לרגע שהבין שזה החיים ה-א-מ-ת-י-י-ם! , וצרח צעקות גדולות!, ואמר למיקיאוולי "אולי תפסיקי! זה מציק לי!" "ככה אני אוהבת , זה מרגיע אותי! , והשיב מונדו "אולי תזמיני לחנות את סניור כונסוואלו לפגישה אישית?שייעץ לך מה תעשי, ותפסיקי ללחוץ לי על האף איניי מסוגל ע-ו-ד!" "אוקיי בסדר הפסקתי! , אני יזמין לפגישה את סניור כונוסוואלו מה המספר שלו?" ומונדו אמר "חייגי *, 7 , 9 , 9 , 0 ! ; לאחר 5 שעות ,חייגת? חמש שעות עברו!" ואמרה "כן מונדו!"

פרק 2 – סניור כונסוואלו במזימה קטלנית

כששמע סניור כונסוואלו את השיחה ממקייאוולי מהר נסע ברכבו והגיע היישר לחנות הבגדים , במיקמק סיטי.
וכשגיע אמר במפתע צרפתי: "משהו קרא לי?" והשיבו "אנחנו ,אנחנו!!
ושאל מה הבעיה ? והשיבה מיקייאוולי: "הבעייה היא שמשעמם לי!, אין לי מה לעשות עיצבנתי את מונדו קצת ועכשיו אני רוצה להיות ראש עיר!"
"יש לי מזימה בשבילכם מונדו ומיקייאוולי !" והשיבו "והמזימה היא..."
"שנפרוץ למחשב של ראש העיר ונפוצץ את המחשב ויאשימו אותו למה הוא הורס מחשבים? , ויפטרו אותו ואת מיקייאוולי תגידי שראית אותו מפוצץ את המחשב!"

מה יקרה אם המשימה?
איפה החבורה?
האם הם יוציאו את המזימה לפועל???
כל התשובות לשאלות בפרק הבא!
2
131


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה