קהילה - סיפורים ושירים
Liron131
15
1

לאן כולם נעלמו? 18/05/2015

לאן כולם נעלמו? פרק 1:
הסתובבתי בעולם של מיקמק יחד עם חברות שלי, פתאום לאחר כמה רגעים ראיתי שכולם נעלמו באותו הזמן.. חשבתי שהם הלכו לשרת אחר והתנתקתי ראיתי שאין אף אחד בכל שרת!

משהו מוזר ומרגש.. פרק 2:
המשכתי לחפש בכל מקום , אך לא מצאתי! נלחצתי ממש , ניסיתי לרענן את המחשב, חשבתי שזה באג! פתאום, אני רואה מסביבי מיליוני מיקמקים שפשוט יצאו מהמחשב!חשבתי שזה רק חלום, אבל זה לא היה רק חלום.. החלטתי לעזור להם לחזור למחשב!

מיקמקים חשובים בעולם! פרק 3 :
לפתע ראיתי כמה מהמיקמקים החשובים ביותר בעולם של מיקמק! והם היו אסי, ליאת, ענבל, צוקו, קובי וכל המנהלים בעולם של מיקמק!ממש התרגשתי לפגוש אותם, ידעתי שהם רק מיקמקים אבל המיקמקים הכי מיוחדים במיקמק! פתאום חברות שלי נכנסו לחדר שלי אמרתי לכולם להתחבא מהר , שלא יראו אותם ויתחילו לקחת לי אותם! כולם נכנסו לתיק שלי ושתקו, הרגשתי שהם ממש מתגעגעים לעולם של מיקמק, אז אמרתי לחברות שלי שאין לי זמן לדבר.. הם הלכו ואמרתי למיקמקים שהם יכולים לצאת! הם היו לחוצים אבל אחר כך נרגעו!

יום מיקמק! פרק 4:
המיקמקים שיחקו במחשב שלי , וגילו משחקים חדשים! אני בזמן שהם שיחקו חיפשתי מחשבים חדשים בארגז של המחשבים, כל המחשבים היו ישנים מאוד עד שראיתי מחשב אחד שזהר והיה בו חור קטן והיה רשום מסביב לחור: מיקמקים תחזרו דרך החור ! רציתי לשחק קצת עם המיקמקים פתאום הבחנתי במשהו חדש במיקמק , שנת יומיקמק! שיהיה בה יום מיקמק שנה שלמה! סיפרתי למיקמקים את הדבר אבל הם בנתיים רצו לשחק איתי יום אחד לפחות! אפילו המנהלים!

צייד המיקמקים המפחיד! פרק 5:
הסכמתי שהמיקמקים ישחקו איתי יום אחד לפחות ורק מחר יחזרו למחשב, למחשב החדש שמצאתי היה עוד שבועיים עד שיסגר, שאלתי את המחשב עם המיקמקים יכולים להישאר אצלי עוד יום והוא אמר בסדר!, פתאום ראיתי מישהו מוזר עם כלוב בצורת מיליוני מיקמקים, אמרתי למיקמקים להסתתר מיד , והם הסתתרו בשיא המהירות במחסן הקטן שהיה לי , האיש המוזר עם הכלוב בצורת מליוני מיקמקים דפק על הדלת שלי .. נבהלתי מאוד אך פתחתי, שאלתי אותו : כן אדוני? מה אתה מחפש? מה אתה רוצה? הוא ענה : מיקמקים, מיקמקים, מיקמקים! פתאום המנהלים יצאו מהכלוב אמרתי להם: מה אתם עושים? תסתתרו ! פתאום ראיתי את כל המנהלים הופכים לאמיתיים ולא האמנתי! זה היה כל כך מסתורי מענין ומרגש!ראיתי את כולם משתמשים בכוחות על כדי לנצח אותו, חשבתי שזה חלום הפעם באמת אבל לא ! הם ניצחו אותו וחזרו להיות מיקמקים! הם דיברו איתי ואמרו : אנחנו רוצים לחזור! עניתי להם: מחר טוב? הם ענו : בסדר גם ככה כיף לכולנו פה!

החזרה לעולם של מיקמק פרק 6:
עבר יום ושיחקנו קצת , חשבתי שעכשיו הם הולכים אבל בעולם של מיקמק סיפרו לי שיום אחד זה יום ושעתיים! שיחקנו המון זמן עד שחלפו שעתיים! הפרדתי מהמיקמקים והוצאתי את המחשב הקסום! המחשב חייך ופתח את עיניו ופתח את הפה שלו ואת הנחיריים שלו וגם את האוזניים ! טיפה צחקתי .. גם הוא צחק וכל מיקמק צחק, המחשב אמר : מיקמקים תיכנסו דרך הדלתות שפתחתי עבורכם! הם צחקו וכל המליוני מיקמקים נכנסו חזרה,זה לקח 10 דקות בדיוק עד שכולם נכנסו , כי הם המוון מיקמקים.. פתאום נפתחה דלת חדרי נבהלתי אבל.. אלה היו המשפחה שלי ! ספרתי להם את הסיפור והם אמרו שזה חלום אבל עמוק בלב שלי זה היה אמיתי , הם יצאו מחדרי סגרתי את הדלת והלכתי לישון כי היה מאוחר..

הסוף!
17
1
153


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
15/08/2015   11:01 מרינה12398  1
זה היה אמיתי?