קהילה - סיפורים ושירים
שקדב1234
130
11

החבר הקטן של מונדו 18/05/2015

פרק ראשון למונדו יש מינימיק
מונדו הלך לחנות המינימיקים ולקח ביצה יפה כחולה ונוצצת כמו שלו שנולד מונדו הלך הביתה והתקשר למיקיאוולי ואמר שהוא חולה. עברו שלושה חודשים והביצה בקעה וממנה יצא מונדו קטן וחמוד הוא היה חברו של מונדו.
פרק שני איפה מונדו הקטן
מונדו חזר לעבודה אבל מיקיאוולי עשתה את כל העבודה מונדו שמח חזר הביתה שמח ורענן אבל יום אחד מונדו הגדול חזר הביתה והיה עצוב מונדו הקטן ברח בכה וילל והלך למעבדה של החבורה והוא ושאלו אותו החבורה והוא סיפר שהמונדו הקטן שלו ברח.
פרק שלישי אלביס מוצא את מונדו ב
אלביס מצא את מונדו ב אבל שהלך לקרוא לחבורה מונדו הקטן ברח הם חילקו ותלו הודעה על מונדו הקטן מונדו הגדול והחבורה לא מצאו את מונדו הקטן.
פרק רביעי מיקיאוולי מוצאת את מונדו הקטן
עברו שלוש ימים מאז מיקיאוולי יצאה מהחנות שלה ויצאה לביתה בדרך ראתה מינימיק שדומה למונדו אז לקחה אותו וראתה שלט שכתוב שמונדו מחפש מינימיק אבוד ולקחה את המינימיק חזרה לחנות וקראה מונדו בקול רם ומונדו אמר כן גבירתי שאלה האם המינימיק הזה שלך ענה מונדו כן לך הביתה שלך חופש תודה גברתי אמר מונדו חזר הביתה.
פרק חמישי מונדו מבלה בחופש
מונדו נהנה בחופש מונדו הלך לים,היה במעבדה של החבורה,שיחק והאכיל ונתן לשתות וגם נתן לישון למונדו הקטן מונדו הגדול ומונדו הקטן החברים הכי טובים וגם נהנו בחופש



פרק ראשון מונדו הגדול עצוב מאוד 
אחרי החופשה מונדו הקטן גדל והיה כמו מונדו הגדול עזר למיקאוולי בחנות והיה מרושע מאוד. 
פרק שני מונדו הרשע ומיקאוולי 
מונדו הרשע היה מאוד רשע עד שמיקאוולי פיטרה את מונדו הטוב ומונדו הטוב הלך למעבדה ושאל את החבורה אם אפשר להיות חלק ממכם. 
פרק שלישי מונדו חלק מהחבורה 
אמרו החבורה בסדר אבל רגע סאני יעשה בדיקה אמרת שמיקאוולי פיתרה אותך נכון כן ענה מונדו אז יכול להיות שהיא שמה מכשיר מעקב בסדר סאני הוציא לך את את המכשיר בוא שב ונעבוד על משחק חדש. 
פרק ארבע מונדו הרשע עושה משהו מרושע 
סוף סוף הגיע מיק אקסטרים ומקס וזואי ישתתפו במיק אקסטרים מקס בסקיטבורד וזואי באופנים אף אחד לא ישתתף בסקיטבורד ובאפנים ופתאום מיקאוולי השתתפה והשתמשה במונדו הרשע כדי לנצח. 
פרק חמישי מיקאוולי מנצחת ומתפרסמת במיקמקון 
מיקאוולי התפרסמה במיקמקון כי נצחה את מקס וזואי. הגיע גמר הסקטבורד ומיקאוולי רימתה. 
פרק שישי סוף טוב הכל טוב 
בגמר הסקטבורד מקס ניצח ובגמר האופנים זואי ניצחה והחבורה כולל מונדו קיבלו 2 גביעים של המשחק וחוץ מהגביעים הם זכו בחופשה ל-5 אנשים מקס,זואי,ג'ימבו,סאני,מונדו היו בחופשת הפתעות.


8
1
207


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
22/05/2015   15:29 שיקי109  1
זה סיפור יפה