קהילה - סיפורים ושירים
טופי3696
7
1

המסע למיקמק 18/05/2015

פרק 1 - ההתחלה של כל ההתחלות - בבוקר יום א' בחודש תשרי בשנת הלימודים החדשה קמתי בבוקר אחרי חלום רע בחלומי נכנסתי לתוך המחשב והפכתי למיקמקית שלי טופי3696 גיליתי את עצמי בתוך מדבר אין סופו לפנים ואני וחבורת מיקמקים שהם חבריי מנסים למצוא את עולם מיקמק אנחנו פוחדים שאיש יבוא ויגלה אותנו ולא ירשה לנו לעזוב את ארצנו.
כולנו פסענו צעד אחר צעד ופתאום:
פרק2 - נקלעתי לצרה לא קטנה בכלל- כשפחתי את עיני ראתי אופק שחור עם חול הלכתי שלושה צעדים כולם מסתכלים עלי בעינים מבוהלות אני מסתכלת על עצמי ורואה שאני מיקמקית! נבהלתי מאוד ושאלתי: מי אתם ומה קורה פה???
ענו לי: נרדמת במשך יומים אנחנו עדיין מסע למיקמק הבנתי שלא חלמתי ולא המצאתי סיפור אני קלועה לצרה!!!
פרק3- אחרינו - אחרי שהבנתי מה הולך פה ומי אני שמעתי צעדים חזקים לעברנו אמרתי לכולם וחברי סגול106 החכם בנינו אמר שכנראה רודפים אחרינו!!!
לפני שגמר את המשפט כולנו אצנו חיש!
פרק4 - קלעו אותנו או לא?- אני התעוררתי בבהלה ורציתי לקום היידים שלי לא הצליחו לזוז צעקתי וכולם התעוררו בבהלה ואמרו: מה קרה לך? עניתי: אני לא מצליחה לשחרר את ידי!!! ליבי חברתי אמרה שבטח חלמתי והרימה את ידיה וגם היא לא הצליחה להזיז אותם!
גילינו שאנכנו קשורים באזיקים ונתפסנו
פרק5- איך נשתחרר מהכלא? - סגול106 אמר לנו שיש לו רעיון איך נוכל לברוח ולהמשיך במסע כולנו אמרנו מה הרעיון?
ענה: אני חושב שהסורגים עשויים מסוכריה אולי נאכל ונשתחרר?
עניתי: אתה בטח בודא אני ילקק ותראה שזה לא סוכריה!
התחלתי ללקק והיה לי מאוד טעים!
לאחר שעה אחד מהסורגים נפתחו וסגול106 התחיל להשוויץ איך הוא ידע ואני טעיתי התעלמתי והתחלנו לרוץ לצאת.
פרק6- סיור לדיירים חדשים- רצנו וראינו שלט על בית הכלא שכתוב ''עולם הממתקים'' התחלנו להרכין את ראשנו ונזלו לנו דמעות של שימחה הבנו משהו אחד אנחנו בעולם של מיקמק!!!!!!!
פתאום בא מיקמק בשם: אלכסנדר333 שאמר: שלום דיירים חדשים פה בעולם???
אנינו כפה אחד: כפה
אמר : אני יראה לכם סיור ואיך מתנהלים פה החוקים
והסכמנו לדבריו.
פרק7- הנה מתחיל הסיור- הסיור התחיל והציגו לנו פעילויות ואתרים פה בעולם הגענו לפארק המים האהוב עלי מכל והתחלנו להתגלש ולשחק.
נכנסו לתוך מיקשייק וצחקנו מאודבדיחה היומית אחר כך הלכנו לקניון וזללנו פלאפל המאכל הישראלי האהוב וזימזמנו את השיר ''פלאפל''
אחר כך אני וליבי עשינו שופינג בחנות הבגדים וקניתי שמלת זברה מהממת אחרי זה הלכנו לחלל וטסנו עם חללית ודמיינתי: אחי היה נהנה לראות חלליות הוא היה נהנה מהאטרקציה.
אחרי הסיבוב טסנו בחזרה לתחנת החלל ונכנסו למרכז המשחקים ושיחקתי בכל המשחקים האפשריים.
פרק8 - נגמר הסיור- כשנגמר הסיור התבאסתי שהכל נגמר כי מאוד נהנתי לשחק ולהנות אבל ידעתי בליבי אוכל לבקר מתי שארצה מהיום אני יגור פה!
פרק9- לחשוב על היציאה מהמקום- לרגע נזכרתי שאני ילדה ושאני בת אדם ולא מיקמקית ושאני צריכה לחשוב על יציאה כי בעוד חצי שעה מעירים אותי לבית הספר לכיתה שאני עולת עליה. סגול106 הציע שאני ילך למחשב של חברתי ואצא דרך אחד השברים שיש לה ואני סוכרת ש- כמעט שברה את המחשב מכל מיני סיבות וגם כי היא לא כזאת זהירה [:
עברתי למחשב שלה ויצאתי מין הפתח אבל זה הבית שלה ואינני מכירה טוב כל כך את ביתה. ראיתי חלון פתוח וקפצתי ממנו נפלתי על הישבן והנחיתה היה יחית רכה [:
פרק-10 - הגעתי הביתה בשלום [:- השעון תיקתק והיה 7 29 והייתי חייבת למהר כי ב7 30 אותי אצתי חיש חיש ונשכבתי על המיטה עשיתי את עצמי ישנה והעירו לי והזכירו לי שאני עולה לכיתה החמישית כיתה ה' וכך נגמר
ה-ס-ו-ף
מקווה שנהנתם
טופי3696
5
148


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה