קהילה - סיפורים ושירים
מתנוסטרו
130
4

מיקמק משתגע! 18/05/2015

פרק 1 – התחלה מסרט אימה!
בוקר אחד קמתי והגעתי למיקמק. הסתובבתי בעולם שלי וגיליתי שמשהו מוזר קרה במיקמק... ניסיתי לזהות מה זה, אבל כל פעם המחשב שלי נכבה מחדש. תוך 3 שניות הפך הבוקר ללילה ותוך 3 שניות חזר מלילה לבוקר. אם הבנתי משהו אז שאני קצת נפלתי על הראש; בטח מישהו הפיל לי אבן על הראש ולא שמתי לב... פתאום קיבלתי שיחת טלפון מ'מעריץ סודי'.
פרק 2 – ניסיון להחזרה
המיקמק התקשר ואז ניתק. רציתי להוציא כסף בבנק, ופתאום הוא צץ! זה היה המיקמק הכי רשע "ג'ק"!!! הוא צחק יותר מדי וניסיתי להחזיר אותו לרגיל! הבאתי לו 2 קאפקייקס מאלביס אבל זה לא עזר! הלכתי לחפש עוד קצת עזרה אבל מיקמק עדיין התהפך .
פרק 3 – יותר מדי בחדר
הלכתי להשיג את כל בובות מיקמק. כל מיקמק מהחבורה עזר ואפילו הדמויות המשניות מהסדרה!: ראש העיר, מיקיאוולי, מונדו, רייני, אלכסיס וגם פנסי; אבל אף דבר לא עזר! לבסוף, הצלחתי לכלוא אותו בבועה... שטרם התנפצה וניסיתי לחשוב על דרך נוספת להציל את מיקמק.
פרק 4 – מיקמק עומד ל'מיק'שתגע
החבורה באה איתי וניסינו לעזור איכשהו. ג'ק הצליח כבר להשתלט על מוכר המיקפה וחשף את כל הדברים המביכים שלנו! הוא כבר כמעט הרס את מיקמק סיטי וניסינו לחשוב על דרך נוספת.
פרק 5 – מיק-פלצות!!!
בדיוק כשסאני הצליח לשחרר את הטיל מתחנת החלל, ג'ק השתגע לחלוטין! הוא הביא מפלצות למיקמק סיטי??? הבנו טכנית שכל דבר, כל דבר אבל כל דבר לא יצליח לעצור את ג'ק! המיקמקים האחרים כבר ניסו לבנות את מיקמק סיטי שוב, אבל הכל נהרס! היו שני דברים שסאני הבין לחיסולי המפלצות: הן אוהבות מינימיקים וחידונים. בסוף הצלחנו לחשוב על עוד ניסיון וטרם הצלחנו לחשב אותו!
פרק 6 – ניסיון שני להחזרה
סאני אמר שהוא יודע דברים שמיק-פלצות לא יודעות: פיזיקה, גאומטריה וביולוגיה! טוב, אני חייב להודות, אני אפילו לא יודע מה זה! בכל מקרה, זכרנו את הקטע ב'רובוטאון' שאם רייני מדברת, הרובוטים מתפוצצים. אולי זה ייקרה עם המיק-פלצות? אנחנו כבר הכנו את השאלות לחידון.
פרק 7 – החידון של החבורה
אני הייתי המנחה, ושאלתי שאלות קשות שאפילו ג'ק לא ידע: "מה היה הפרק הראשון במיקמק??? תוך 10 שניות או פחות!" צעקתי. ג'ק ענה: "השיקוי של השיהוק!". "מי המיקמק הראשון שמדבר מהחבורה? 5 שניות או פחות!": "ג'ימבו!". "מי מדבב את זואי?" "שירי גדני!". "מה סגנון הסדרה 'מיקמקים חסרי מנוח'??? 2 שניות מעכשיו!" "טלנובלה!". "מה התחביבים של מונדו??" "אוריגמי, פינג-פונג וטלנובלות" "את מי רוצה להשמיד מיקיאוולי מהחבורה???" "כל החבורה!". וסוף סוף הוא טעה... ראינו מה קרה במשך החידון ומסתבר שהמיק-פלצות התפוצצו והוא היה צריך לקנות ספר "כל תשובות הסדרה!". ישר לקחנו אותו לכלא.
פרק 8 – הסוף הדרמטי!
ביקרנו את ג'ק פעם ב15 שנה , אישית זה מגיע לו. ראיתי את כל המיקמקים מריעים לי ושמחים שהצלתי את מיקמק. מה אני אגיד? קשה לכתוב סיפור כמו זה :).
סוף!
10
1
293


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
08/07/2020   12:30 8שוגונת  1
מגניבבבבבבבבבבבבבבבב