קהילה - סיפורים ושירים
kizi22
128
27

היום המווווווווושלם בבצ'פר!!! 18/05/2015

היום המווווושלם בבצ'פר!!!

פרק ראשון:מגיעה בדיוק בצילצול
kizi22(המיקמקית שלי) קמה בבוקר מתלבשת ומתארגנת והולכת לבית ספר.ומגעיה בדיוק בצלילצול,עם יונגר1234 ועם לולה3236
פרק שני:המורה זואי למינימיקים

kizi22
מגיעה עם יונגר1234 ועם לולה3236 לכיתה,שניה אחריהם נכנסת המורה זואי ואומרת ''שלום לכולם'' וכרגיל מביאה את אלביס (המינימיק החמוד שלה) אבל היום היא הביאה גם את....פנסי!!! המינימיקית החמודה שלה!!!,כל המיקמקים בכיתה אומרו בהתלהבות ''יש,איזה כיף'' ומבקשים ללטפה (כך זה גם היה שאת אלביס היא הביאה בפעם הראשונה) אבל המורה זואי אומרת:'' נצא איתה לטיול בעיר וגם נלטף...

פרק שלישי:חדר האוכל
kizi22
נכנסת לחדר האוכל (הקפיטריה הבית סיפרית) ומבקשת שוקו ופנקיק, והולכת לשבת עם חברותיה הטובות (לולה3236 יונגר1234 ועוד חברה שאיחרה) והן מדברות על הבי''ס,על המורים ועל הבנות וכ'ו.
פרק רביעי:המורה סאני למדעים
kizi22

נכנסת לכיתתה לאחר הפסקת האוכל,ולאחר שתי דקות גם המורה סאני נכנס.וכרגיל מלמד אותם איך להכין שייקוים ותרופות,היום המורה סאני לימד אותם איך להכין שיקויי שמבלגן את שיערה של מיקיאוולי,ולפני שהמורה סאני אמר לא לעשות זאת למיקיאוולי בתוך מבנה בית הספר,אז כל המיקמקים התנפלו על סאני המורה והתחננו שילמדם זאת. אז סאני הסביר:
1.שערה אחת של מיקיאוולי,דבר ראשון
2.משהו סגול וקטן,דבר שני
3.מקלות כמו שיש למיקיאוולי בשיער,דבר שלישי
4.ודבר רביעי ואחרון,שמים משהו שאוהבת מיקיאוולי
(וכמובן שמערבבים...)

פרק חמישי:בהפסקה
kizi22

חמודות)הן דיברו,שיחקו xxaxיצאה להפסקה עם חברותיה הטובות(לולה3236,יונגר1234
במיקלפים (לולה3236 ניצחה) וישבו על המבנה המפורק של כזאת סיפנת אוויר ונשנשו שם משהו,ואז ההפסקה נגמרה...

פרק שישי:שיעור המוסיקה של ג'ימבו
kizi22

ג'ימבו המורה נכנס לכיתה,ולימד אותם שיר מאוד מוכר:זואי ומקס החברים הכי טובים עם ג'ימבו וסאני ממציאים משחקים....(במקרה זה גם היה צילצול בית הספר) ג'ימבו אמר שהוא יודע שכולם מכירים את השיר הזה,אבל הוא רוצה ללמד איך שרים את זה בקול הכי יפה,וכל הכיתה זינקו ורצו לבוא ללמוד לשיר את זה אז הם התאמנו קצת ואז זה היה נשמע מדהים...

פרק שביעי:שיעור השטויות והכיף של מקס

kizi22
מקס המורה נכנס לכיתה ואמר:''היי לכולם'' היום נלמד על.... פעלולים בסקייטבורד!!! כל הכיתה צרחה יששששששששששששששששששששש איזה כיף ומקס אמר:''טוב יאלה החוצה כל מיקמק יקבל סקייטבורד,כמובן מה שיוצא אני מרוצה,נלמד טריקים ופעלולים עם הסקייטבורד ואז קצת נשחק.

פרק שמיני:עוד פעם בהפסקה

kizi22
בהפסקה השניה,שיחקה שבוים ומחניים עם חברותיה הטובות ועוד כמה מיקמקיות ומיקמקים בשבוים היא ניצחה מקום שני,ובמחניים קבוצתה ניצחה בחמישה שבוים.

פרק תשיעי:שיעור הגלישה של אקסל
kizi22

נכנסת עם חבריה וחברותיה לכיתה,ולאחר חצי דקה,נכנס אקסל המורה עם גלשן ענק לכיתה, ואומר שלום מיקמקים ומיקמקיות וכולם לא מבינים,מזה הגלשן הענק הזה,מיקמק אחד שואל.''כן איזה גלשן ענק''אומרת יונגר1234.וכולם מתפאלים מהגודל,ואקסל אומר:''היום נלמד..''ולפני שסיים להגיד לגלוש על גלשנים גדולים,אז כולם שואלים איך נגלוש אקסל?למד אותנו בבקשה!!! אקסל אמר סבבה פנטסטי,חבר'ה בואו לים ונלמד ואולי נעשה גם הופעה במסיבת הסיום.כולם גלשו מושלם,ויצא פשוט פצצה ואקסל אמר''נחזור לכיתה שיעור הבא חזרות'' וכולם חזרו בהתרגשות.

פרק עשירי:שיעור התפירה של מיקיאוולי הרשעה

kizi22
ומיקמקי הכיתהחוזרים בחזרה מהים לכיתה,ומיקיאוולי נכנסת עם מונדו,כולם עומדים ומיקיאוולי אומרת בקול מרגיז''כולם יכולים לשבת,היום המיקמקיות ילמדו איך תופרים שמלה,ואתם הבנים איך תופרים חולצה פשוט מהממת,כמו בגדי מעצבים.כל הכיתה אומרים איזה כיף,למרות שבגדים יפים להם זה לא ממש חשוב,אבל עדיין זה כיף לתפור סתם.

פרק אחד עשר ואחרון:הולכים הביתה!
kizi22
יוצאת מהכיתה וחזרת הביתה בבית היא נחה ואוכלת נשנוש קטן ואומרת:''איזה יום כיף אך מאוד מעייף!!!

הסוף
9
2
273


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
10/01/2016   17:58 fufh5  2
רואים באמת שהשקעת בזה כל הכבוד!
19/05/2015   16:42 טליהמלכי  1
נכון זה אדיר