קהילה - סיפורים ושירים
11קמילוש

היומן של קמילוש- הרפתקה בחלל 18/05/2015

פרק 1- יום רע
יומני הסודי שלום היום היה היום הכי גרוע בחיים שלי בהתחלה הכול היה טוב אפילו אהובי הניצחי שמושי3 התיחס אליי אבל אחר כך הוא רק אמר לי לא לאחר לשיעור אבל בהמשך הכול השתבש
המיקמקית שאני הכי שונת בבית הספר עם המנהל מיקיאוולי התחילה להציק לי על זה ששמושי3 לא אוהב ולא יוהב אותי בחיים ובסוף שחזרתי הביתה גיליתי ש...

פרק 2- לחלום בגדול
גיליתי ששמושי3 אוהב את המיקמקית שאני הכי שונאת לא רק אוהב אלה גם חבר שלה אני פשוט כל כך עצובה וכועסת שנייהם באותו זמן מסתבר שהם יצאו יחד למחנאות אני פשוט לא מאמינה אם הייתה לי אפשרות לטוס לחלל הייתי מיד לוקחת אותה בלי לחשוב פעמיים ורק כדי להתרחק מהמציאות

פרק 3- הזדמנות
אבא שלי הוא עובד בחברת חלליות קוראים למקום שהוא עובד בוא תחנת חלל אני אוהבת את הכוכבים רק בזכותו ושהייתי ילדה הוא היה אומר לי לפני השינה שיום אחד גם אני אגיע לכוכבים אז כנראה שהגיע היום המיוחד הזה. ביקשתי מאבא שלי לבוא איתו לעבודה הוא מיד הסקים כי רצה שגם אני אעסוק בתחום הזה. לקחתי איתי רק את המינימיק שלי הוא הכי חשוב לי ברגעים אלו את רנדי אני מאכילה באוכל מיוחד שלא נראה לי שיש בחלל. הגענו סוף סוף לתחנת החלל אבא שלי הלך לדבר עם העובדים ונשארנו אני רנדי והחללת.

פרק 4- טסים לאנשהו בחלל
אני כבר ידעתי איך מפעילים את כל המכשירים של החללית וגם ידעתי שיש תא שיש בוא חליפת חלל קטנה וחליפת חלל למינימיקים אבא שלי אמר לי ואף פעם לא שאלתי למה. כדי לא לבזבז זמן ישר רצתי לתוך החללתי הלבשתי את רנדי בחליפה והתלבשתי בחליפת חלל שלי הפעלתי את כל המכשירים אפילו ספרתי לאחור מעשר והחללתי התחילה להתרומם. אני לא יכולתי לשמוע את כל העובדים צועקים אבל יכולתי לראות את אבא שלי אני חושבת שהוא היה גאה בי מאוד, או שלא...

פרק 5- כוכב מיקשובליה
שנחתנו על כוכב כלשהוא שמתי לב שהאדמה סגולה והשמיים כתומים. שאני ורנדי דרכנו על האדמה רצו אלינו זוג יצורים ירוקים וגדולים והתחילו לומר מילים לא מובנות למשל:"בובגדו" ו"שמקרו" ועוד הרבה מילים אבל הם אמרו את המילה "מיקשובליה" הרבה מעוד פעמים לכן קראתי לכוכב "כוכב מיקשובליה" שני היצורים גררו אותנו למערה גדולה ושם...

פרק 6- לכודים במערה
שם היו הרבה כמוהם היצורים הירוקים הם קשרו אותנו לעמוד עץ ולא הרידו מאיתנו את העניים. פתאום מכל ההמולה יצאה חייזרית אחת שדומה לכולם רק שלה היה כתר על הראש, כתר מאוד גדול. גם היא אמרה מילים לא מובנות אבל נראה לי שהיא לא הייתה מרוצה מהביקור שלנו לכובה הזה. אז הבנתי שהיא המלכה של כוכב מיקשובליה.

פרק 7- הבריחה מהמערה
רנדי ברוב פחד התחיל לחרסם את החבל שאיתו היינו קשורים. לרנדי מגיע פרס כי בזכותו הצלחנו להשתחרר מהחבל אבל לברוח לא היה פשוט. היינו צריכים לצבוע את עצמנו בירוק מזל שהיה שם נוזל ירוק איתו צבענו את גופנו. רנדי אלה על ראשי התכסנו בבד שלמעלה היו חורים לעניים של רנדי. התחלנו ללכת כלומר לברוח. לפני שכולם שמו לב רצנו אל פתח המערה וכולם התחילו לרדוף אחרינו

פרק 8- מה יציל אותנו?
הדבר הלא צפוי היה שזו הייתה שעת ההאכלה של רנדי ואם רנדי לא יוכל הוא יהיה חולה במחלה מאוד נדירה אז במהירות הוצאתי את האוכל המיוחד של רנדי הבאתי לו מהר הוא אכל קצת וניסה לעכב אותם בזה שזרק אליהם את האוכל שלו ולמרבה הפלא הפנים שלהם נמסו ובאותו זמן הבנתי למה הוא אוכל מיוחד
עלינו מיד לחללית ונשבאתי שלא נחזור לפה שוב.

פרק 9-חוזרים הביתה!
שראיתי את עולם מיקמק מקרוב כבר הבנתי שאני בדרך הביתה נחתתי מהר בתחנת החלל יצאתי מהר אפילו יותר רצתי לכיוון אבא שלי נתתי לא חיבוק גדול יותר מהזרועות שלי ואמרתי לו שהתגעגתי אליו ושנינו התחלנו לבכות הוא אמר שלעולם לא יתן לי יותר לבוא לעבודה שלא. אני מודה שמחתי אבא אפילו שמח לראות שרנדי בריא ושלם בדרך כלל הוא אומר שרנדי הוא סתם עוד מינימיק אבל באותו יום הוא אמר שרדי הוא מינימיק מיוחד בדיוק כמו האוכל שלו. סיפרתי לו כל מה שקרה והוא סיפר לי כמה הוא התגעגע אליי ודאג לי וכמה אמא לא הפסיקה לחשוב אם אני בסדר ואחי הקטן שבכה בלילות כי לא שרתי לו את השיר המיוחד שלנו

פרק 10- אהוב ליבי חוזר שנית
שחזרתי לבית הספר המיקמקי סיפרתי לכל החברות שלי מה עבר אליי בכוכב מיקשובליה והן אמרו לי כמה הן דאגו לי. בסוף בשיעור שמושי3 בא אלי ואמר לי שהחברה הקודמת שלו כבר לא ממש חברה והוא הציע לי חברות!!