קהילה - סיפורים ושירים
חןעזרא7788

ארבעה מיקמקים למיקמק אחד ומיקמק אחד לארבעה 18/05/2015

פרק ראשון: סיפורי ההתחלה
יום אחד במיקמק היינו ארבעה
אני הגומיהגדול אדוןהכדור ו884מונדיאל.
פרק שני: ההתחלה המלחיצה בביתי.
היינו כולם בביתי עשיתי מפגש אירוח ואדוןהכדור סידר לנו במתנה מיוחדת כדור פורח שנוכל לבקר כי עוד לא עשינו זאת
כשהמראנו ראינו שהגומיהגדול חסר כי כשהלך להביא לנו מים ומזון כבר איחר את הכדור.
פרק שלישי: הטיסה הראשונה ובחזרה.
טסנו כולם חוץ מהגומיהגדול והגענו ליפן אבל ידענו שאסור לנו לבזבז שום זמן שם ולכן הצלחנו לחזור במהירות לעולם המיקמק לביתי ושמחנו לראות שם את הגומיהגדול ואז שמנו לב שנגמר האוויר בכדור ואז 884מונדיאל הלך להביא מכלי אוויר רזרבים אבל הכדור כבר המריא והפעם הוא פספס את הטיסה.
פרק רביעי: הטיסה השנייה וחזרה שנייה.
טסנו כולם חוץ מ884מונדיאל והגענו לפריז אבל ידענו שאנחנו לא יכולים לבזבז שם זמן כי 884מונדיאל בטח כבר חזר ולכן המראנו חזרה למיקמק לביתי ושמחנו לראות שם את 884מונדיאל אבל כשחזרנו הרגשנו שהכדור נעשה טיפה יותר קליל ולכן אדוןהכדור ירד לבדוק אם קרה משהו אך הפעם הוא לא הספיק לעלות שהכדור פורח המריא ולכן הפעם הוא פספס את הטיסה.
פרק חמישי: טיסה שלישית אם חזרה אחרונה.
טסנו כולם אבל הפעם בלי אדוןהכדור והפעם בדרך הכדור פורח היה קליל שוב וניסינו להסתכל מלמעלה וראינו שהפעם יש פנצר אבל למזלנו גם 884מונדיאל יודע להנהיג כדור פורח כי אם לא אז היינו בטוח אבודים.
884מונדיאל לחץ על הכפתור שידע מה הוא עושה והכפתור לפתע פתח כיפה רזרבית לכדור פורח ולכן המשכנו לטוס והפעם 884מונדיאל הנהיג אותנו והפעם הגענו ללאס וגאס.
שם כבר לא יכלנו להתאפק והלכנו לגלגל המזלות וסובבנו וגילינו להפתעתנו שיצא לנו יהלומים ושמחנו אבל החלטנו למצות את החגיגה ולחזור לעולם המיקמק אז עשינו טיסה אחרונה והגענו חזרה לביתי ושם לשמחתנו הרבה ראינו את אדוןהכדור.
פרק שישי ואחרון: העשייה בסוף דבר.
אחרי שהיינו כולם בבית החלטנו שהיה יום קשה ומעייף ולכן החלטנו פשוט ללכת עם עצמנו להסתובב בעולם המיקמק וזה כבר עשה לנו את שאר היום.
5
1
233


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
23/08/2015   00:23 דוראלי0  1
מהמם